eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Rębkowska › Wykonanie remontów cząstkowych na drogach powiatowych powiatu garwolińskiego z podziałem na zadania; Zadanie I - Remont cząstkowy nawierzchni w technologii nakładki bitumicznej Zadanie II - Remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU -RC (K1 - 65)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-07

Wola Rębkowska: Wykonanie remontów cząstkowych na drogach powiatowych powiatu garwolińskiego z podziałem na zadania; Zadanie I - Remont cząstkowy nawierzchni w technologii nakładki bitumicznej Zadanie II - Remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU -RC (K1 - 65)
Numer ogłoszenia: 45284 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie , ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgarwolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych na drogach powiatowych powiatu garwolińskiego z podziałem na zadania; Zadanie I - Remont cząstkowy nawierzchni w technologii nakładki bitumicznej Zadanie II - Remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU -RC (K1 - 65).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje; Wykonanie remontów cząstkowych na drogach powiatowych powiatu garwolińskiego z podziałem na zadania; Zadanie I Zamówienie obejmuje wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni na drogach powiatowych w technologii nakładki bitumicznej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0,8 według PN-EN, KR 1-2, warstwa ścieralna, o ogólnej powierzchni 7 000 m2 w ilości średnio 75 kg/m2, przy założeniu minimalnej powierzchni remontowanej nawierzchni na całej szerokości jezdni nie mniejszej niż 200 m2. 1.Drogi powiatowe na terenie działalności Służby Drogowo-Mostowej w Garwolinie w ilości m2 - 2 000 2.Drogi powiatowe na terenie działalności Służby Drogowej w Trojanowie w ilości m2 - 3 000 3.Drogi powiatowe na terenie działalności Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości m2 - 2 000 Szczegółową lokalizację planowanych do wykonania remontów cząstkowych zostaną wskazane przez Kierowników poszczególnych Służb Drogowych. Zadanie II Zamówienie obejmuje wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni na drogach powiatowych- teren działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Garwolinie przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU -RC (K1 - 65) - Remont cząstkowy nawierzchni o głębokości wyboju średnio 3,0 cm w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego w ilości m2 - 6 000 według poniższego zestawienia; 1.Drogi powiatowe na terenie działalności Służby Drogowo-Mostowej w Garwolinie w ilości m2 - 1 500 2.Drogi powiatowe na terenie działalności Służby Drogowej w Trojanowie w ilości m2 - 3 000 3.Drogi powiatowe na terenie działalności Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości m2 - 1 500 Dokładne miejsca wykonywania remontów zostaną wskazane przez Kierowników poszczególnych Służb Drogowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie I - Remont cząstkowy nawierzchni w technologii nakładki bitumicznej -1 849,77zł (słownie: jeden tysiąc osiemset czterdzieści dziewięć złotych 77/100) Zadanie II - Remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU -RC (K1 - 65) - 1 800,00zł (słownie; jeden tysiąc osiemset złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat tj. 2009/2010/2011,2012,2013r. przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 robót drogowych - dla zadania I - (w tym; wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni w technologii nakładki bitumicznej -o wartości nie mniejszej niż 180 000,00zł brutto każda, lub - o zakresie rzeczowym wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni w technologii nakładki bitumicznej nie mniejszym niż 5 000m2 ogółem), - dla zadania II - (w tym; wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU -RC (K1 - 65) - o wartości nie mniejszej niż 180 000,00zł brutto każda, lub - o zakresie rzeczowym wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU -RC (K1 - 65) nie mniejszym niż - 4 000m2 ogółem) - wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik Nr 5) dla zadania I i II oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada lub będzie dysponował jednostkami sprzętu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. przewidzianego do wykonania zamówienia - na załączonym formularzu - załącznik Nr 4 dla zadania I, - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców; * Wytwórnia mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych- szt. 1 (dopuszcza się zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, w tym przypadku należy podać źródło zakupu), Układarka do mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - typu zagęszczającego -szt1, Walce stalowe 8- l0 Mg i 11-14 Mg - szt. 1+1, Urządzenie do oczyszczania nawierzchni - szt. 1, Samochody samowyładowcze z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek - w ilości zapewniającej ciągłość robót, Skrapiarka samochodowa z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza - szt. 1, Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada lub będzie dysponował jednostkami sprzętu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. przewidzianego do wykonania zamówienia - na załączonym formularzu - załącznik Nr 4 dla zadania II - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców; Skrapiarka lepiszcza - szt. 1*, Urządzenie do zagęszczania remontowanej nawierzchni -szt. 1*, (*ad. 1 i 2 Alternatywnie zestaw do sektorowego skrapiania nawierzchni i rozkładania kruszywa z jego zagęszczeniem szt. - 1), Urządzenie do oczyszczania miejsc remontowanych nawierzchni - szt. 1,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie osobami; - Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), laborant (minimum jedna osoba), majster robót bitumicznych (minimum jedna osoba), operator układarki, (minimum jedna osoba), operator walca (minimum jedna osoba), operator skrapiarki, (minimum jedna osoba), - załącznik Nr 3, dla zadania I, - wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie osobami - Kierownik robót posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), laborant (minimum jedna osoba), majster robót bitumicznych (minimum jedna osoba), operator skrapiarki, (minimum jedna osoba), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. na załączonym formularzu - załącznik Nr 3 dla zadania II - wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie; - dla zadania I - Remont cząstkowy nawierzchni w technologii nakładki bitumicznej -190 000,00zł - dla zadania II - Remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU -RC (K1 - 65) - 190 000,00zł, - niezbędnymi do wykonania zamówienia (oświadczenie Zał. Nr 2) dla zadania I i II. 2. posiadanie opłaconej polisy opiewającej na kwotę 50 000,00 lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty dla zadania I i II, wypełniony kosztorys ofertowy dla zadania I i II, wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 SIWZ dla zadania I i II, oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie; - dla zadania I - Remont cząstkowy nawierzchni w technologii nakładki bitumicznej -190 000,00zł - dla zadania II - Remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU -RC (K1 - 65) - 190 000,00zł, niezbędnymi do wykonania zamówienia ( Załącznik Nr 2 SIWZ) dla zadania I i II, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgarwolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 6..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 3 tj. sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni w technologii nakładki bitumicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje; Wykonanie remontów cząstkowych na drogach powiatowych powiatu garwolińskiego z podziałem na zadania; Zadanie I Zamówienie obejmuje wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni na drogach powiatowych w technologii nakładki bitumicznej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0,8 według PN-EN, KR 1-2, warstwa ścieralna, o ogólnej powierzchni 7 000 m2 w ilości średnio 75 kg/m2, przy założeniu minimalnej powierzchni remontowanej nawierzchni na całej szerokości jezdni nie mniejszej niż 200 m2. 1.Drogi powiatowe na terenie działalności Służby Drogowo-Mostowej w Garwolinie w ilości m2 - 2 000 2.Drogi powiatowe na terenie działalności Służby Drogowej w Trojanowie w ilości m2 - 3 000 3.Drogi powiatowe na terenie działalności Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości m2 - 2 000 Szczegółową lokalizację planowanych do wykonania remontów cząstkowych zostaną wskazane przez Kierowników poszczególnych Służb Drogowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU -RC (K1 - 65).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni na drogach powiatowych- teren działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Garwolinie przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C 65 B3 PU -RC (K1 - 65) - Remont cząstkowy nawierzchni o głębokości wyboju średnio 3,0 cm w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego w ilości m2 - 6 000 według poniższego zestawienia; 1.Drogi powiatowe na terenie działalności Służby Drogowo-Mostowej w Garwolinie w ilości m2 - 1 500 2.Drogi powiatowe na terenie działalności Służby Drogowej w Trojanowie w ilości m2 - 3 000 3.Drogi powiatowe na terenie działalności Służby Drogowej w Maciejowicach w ilości m2 - 1 500 Dokładne miejsca wykonywania remontów zostaną wskazane przez Kierowników poszczególnych Służb Drogowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.