eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji Oracle wraz z asystą techniczną



Ogłoszenie z dnia 2005-09-02

POZYCJA 45272

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji Oracle wraz z asystą techniczną Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, do kontaktów: Barbara Ślesicka, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, fax 022 8602903; 6361677, e-mail: info@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, w sprawie procedury przetargowej: Barbara Ślesicka -(22)595 00 61; sprawie w przedmiotu zamówienia:Jakub Chmielarz - (22) 595 07 09, Al. Jana Pawał II 70,, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 595 00 61, 595 07 09, fax (22) 636 16 77, e-mail: nfo@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Barbara Ślesicka, Al. Jana Pawał II 70, pok. 901, IX piętro, I kl., 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 595 00 61, fax (22) 636 16 77, e-mail: nfo@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Barbara Ślesicka, Al. Jana Pawał II 70 - pocztą, ul. Żelazna 59 pok. 101 - osobiście bądź kurierem, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 595 00 61, fax (22) 636 16 77, e-mail: nfo@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji Oracle wraz z asystą techniczną. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji Oprogramowania Oracle w ilości 4025 sztuk, tj: iLearning, Learning Management,Self-Service Human Resources oraz świadczenie Asysty Technicznej i Konserwacji w zakresie dotyczącym oprogramowania Oracle.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dokumentację techniczną wystawioną przez producenta/przedstawiciela producenta Oracle potwierdzającą równoważność oferowanych licencji. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji Oprogramowania Oracle w ilości 4025 sztuk, tj: iLearning, Learning Management,Self-Service Human Resources oraz świadczenie Asysty Technicznej i Konserwacji w zakresie dotyczącym oprogramowania Oracle. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 1.Dostawa licencji w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 2.Świadczenie Asysty Technicznej wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 13;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 37 520 zł.oraz 12 miesięczna gwarancja na oprogramowanie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej przez wykonawcę, w terminie 27 dni od dnia otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.posiadają upoważnienie producenta/przedstawiciela producenta do odsprzedaży licencji. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty zgodnie z § 1 ust. 1 pkt 1, 2, 4, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Ponadto wymagane będzie Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, dowód wpłacenia /wniesienia wadium. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: oświadczenie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: oświadczenie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BZP-2610-23/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.10.2005, cena - 0 EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.10.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.10.2005, godzina 14:00, Siedziba Zamawiającego Al. Jana Pawła II 70, pok. 907, IX p.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.