eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Zapewnienie miejsca spotkania, usługi gastronomicznej i noclegowej dla przedstawicieli Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Wdrażających środowiskowe priorytety w ramach POIiŚ, w terminie 29-31.01.214 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-07

Olsztyn: Zapewnienie miejsca spotkania, usługi gastronomicznej i noclegowej dla przedstawicieli Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Wdrażających środowiskowe priorytety w ramach POIiŚ, w terminie 29-31.01.214 r.
Numer ogłoszenia: 4506 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 516808 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, ul. Świętej Barbary 9, 10-026 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5220201, faks 089 5220209.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie miejsca spotkania, usługi gastronomicznej i noclegowej dla przedstawicieli Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Wdrażających środowiskowe priorytety w ramach POIiŚ, w terminie 29-31.01.214 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie miejsca spotkania, usługi gastronomicznej i noclegowej dla przedstawicieli instytucji Pośredniczącej i Instytucji Wdrażających środowiskowe priorytety w ramach POIiŚ w terminie 29-31.01.2014 r., obejmująca: zapewnienie kolacji w formie bufetu 29.01.2014 r. zapewnienie obiadu, kolacji serwowanej oraz ciągłej przerwy kawowej w dniu 30.01.2014 r.; zapewnienie ciągłej przerwy kawowej oraz obiadu w dniu 31.01.2014 r. zapewnienie dwóch niezależnych sal konferencyjnych wyposażonych m.in. w sprzęt multimedialny i nagłośnienie. zapewnienie miejsc parkingowych dla uczestników konferencji. zapewnienie noclegów dla uczestników konferencji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia. Lokalizacja Obiekt musi znajdować się poza Olsztynem - do 40 km od Olsztyna. Nocleg dla uczestników spotkania musi zostać zorganizowany w jednym obiekcie -hotelu. Noclegi wraz ze śniadaniem. Hotel na wyłączność uczestników spotkania. Hotel o standardzie co najmniej hotelu czterogwiazdkowego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie, Dz. U. 2006 nr 22 poz. 169 z późn. zm.) Obsługa Wykonawca zapewni personel do obsługi technicznej spotkania i obsługi cateringu, wyznaczy osobę do kontaktów roboczych między Wykonawcą i Zamawiającym w okresie przygotowania, trwania oraz rozliczenia szkolenia. Zakres przedmiotu Zamówienia: Wykonawca w ramach obsługi w/w spotkania jest zobowiązany zapewnić: Salę konferencyjną (dużą). Zapewnienie niezależnej sali konferencyjnej klimatyzowanej na potrzeby spotkania dla 150 osób o powierzchni minimum 330 m2. Na sali ustawiony stół prezydialny dla min. 6 osób: przykryty wyprasowanym obrusem (sięgającym do podłogi) ozdobiony żywą kompozycją kwiatową, z trzema bezprzewodowymi mikrofonami na mini statywach, wodą mineralną w butelkach 0,33 gazowaną i niegazowaną, szklankami dla min. 6 osób. Obok stołu ma znajdować się mównica z podłączonym mikrofonem. Salę konferencyjną (małą): Zapewnienie niezależnej sali na spotkanie kardy zarządzającej IP i IW. Sala powinna być przeznaczona na minimum 20 osób, o powierzchni minimum 45 m2. Sala musi spełniać poniższe standardy, tj. posiadać: jasne oświetlenie łatwy dostęp do zaplecza sanitarnego klimatyzację zamontowaną w sposób stały miejsca siedzące przy jednym stole/stołach w układzie litery U krzesła z miękkim siedzeniem i oparciem sala tylko do dyspozycji uczestników szkolenia rzutnik ekran do wyświetlania prezentacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia dotyczącej zapewnienia sali konferencyjnej (małej) na 5 dni przed planowanym szkoleniem. Miejsca noclegowe (29-31.01.2014 r.) dla ok. 150 osób - będą pokrywane indywidualnie zgodnie z rezerwacją dokonywaną przez instytucję je zgłaszającą. Pokoje jedno- (co najmniej 20) i dwuosobowe z pełnym węzłem sanitarnym. Pokoje dwuosobowe z pojedynczymi łóżkami. Uczestnicy spotkania, w zależności od zapotrzebowania, będą korzystać z jednego bądź dwóch noclegów. Ostateczna liczba uczestników oraz typ pokoju wynikać będą z przesłanych formularzy zgłoszeniowych - wzór formularza zostanie dostarczony przez Zamawiającego. Formularze zgłoszeniowe zbiera Wykonawca. Catering Przeddzień pierwszego dnia spotkania (środa): kolacja w formie bufetu Podczas pierwszego dnia spotkania (czwartek) śniadanie (wliczone w cenę pokoju) obiad w formie bufetu kolacja z serwowaniem posiłku głównego, z tymże przystawka w stole oraz bufetem Podczas drugiego dnia spotkania (piątek): śniadanie (wliczone w cenę pokoju) obiad w formie bufetu Przerwy kawowe Dwie ciągłe przerwy kawowe podczas pierwszego i drugiego dnia spotkania Miejsca parkingowe Zapewnienie bezpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników spotkania. Wykonawca koordynuje rozliczenie płatności uczestników spotkania oraz przydział pokoi hotelowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jarosław Grzegorz Głowacki Fordewind z siedzibą, 11-520 Ryn., ul. Mazurska 6/11, 11-520 Ryn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102999,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89121,95

  • Oferta z najniższą ceną: 89121,95 / Oferta z najwyższą ceną: 111100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.