To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-07
Olsztyn: Zapewnienie miejsca spotkania, usługi gastronomicznej i noclegowej dla przedstawicieli Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Wdrażających środowiskowe priorytety w ramach POIiŚ, w terminie 29-31.01.214 r.
Numer ogłoszenia: 4506 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 516808 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, ul. Świętej Barbary 9, 10-026 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5220201, faks 089 5220209.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie miejsca spotkania, usługi gastronomicznej i noclegowej dla przedstawicieli Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Wdrażających środowiskowe priorytety w ramach POIiŚ, w terminie 29-31.01.214 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie miejsca spotkania, usługi gastronomicznej i noclegowej dla przedstawicieli instytucji Pośredniczącej i Instytucji Wdrażających środowiskowe priorytety w ramach POIiŚ w terminie 29-31.01.2014 r., obejmująca: zapewnienie kolacji w formie bufetu 29.01.2014 r. zapewnienie obiadu, kolacji serwowanej oraz ciągłej przerwy kawowej w dniu 30.01.2014 r.; zapewnienie ciągłej przerwy kawowej oraz obiadu w dniu 31.01.2014 r. zapewnienie dwóch niezależnych sal konferencyjnych wyposażonych m.in. w sprzęt multimedialny i nagłośnienie. zapewnienie miejsc parkingowych dla uczestników konferencji. zapewnienie noclegów dla uczestników konferencji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia. Lokalizacja Obiekt musi znajdować się poza Olsztynem - do 40 km od Olsztyna. Nocleg dla uczestników spotkania musi zostać zorganizowany w jednym obiekcie -hotelu. Noclegi wraz ze śniadaniem. Hotel na wyłączność uczestników spotkania. Hotel o standardzie co najmniej hotelu czterogwiazdkowego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie, Dz. U. 2006 nr 22 poz. 169 z późn. zm.) Obsługa Wykonawca zapewni personel do obsługi technicznej spotkania i obsługi cateringu, wyznaczy osobę do kontaktów roboczych między Wykonawcą i Zamawiającym w okresie przygotowania, trwania oraz rozliczenia szkolenia. Zakres przedmiotu Zamówienia: Wykonawca w ramach obsługi w/w spotkania jest zobowiązany zapewnić: Salę konferencyjną (dużą). Zapewnienie niezależnej sali konferencyjnej klimatyzowanej na potrzeby spotkania dla 150 osób o powierzchni minimum 330 m2. Na sali ustawiony stół prezydialny dla min. 6 osób: przykryty wyprasowanym obrusem (sięgającym do podłogi) ozdobiony żywą kompozycją kwiatową, z trzema bezprzewodowymi mikrofonami na mini statywach, wodą mineralną w butelkach 0,33 gazowaną i niegazowaną, szklankami dla min. 6 osób. Obok stołu ma znajdować się mównica z podłączonym mikrofonem. Salę konferencyjną (małą): Zapewnienie niezależnej sali na spotkanie kardy zarządzającej IP i IW. Sala powinna być przeznaczona na minimum 20 osób, o powierzchni minimum 45 m2. Sala musi spełniać poniższe standardy, tj. posiadać: jasne oświetlenie łatwy dostęp do zaplecza sanitarnego klimatyzację zamontowaną w sposób stały miejsca siedzące przy jednym stole/stołach w układzie litery U krzesła z miękkim siedzeniem i oparciem sala tylko do dyspozycji uczestników szkolenia rzutnik ekran do wyświetlania prezentacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia dotyczącej zapewnienia sali konferencyjnej (małej) na 5 dni przed planowanym szkoleniem. Miejsca noclegowe (29-31.01.2014 r.) dla ok. 150 osób - będą pokrywane indywidualnie zgodnie z rezerwacją dokonywaną przez instytucję je zgłaszającą. Pokoje jedno- (co najmniej 20) i dwuosobowe z pełnym węzłem sanitarnym. Pokoje dwuosobowe z pojedynczymi łóżkami. Uczestnicy spotkania, w zależności od zapotrzebowania, będą korzystać z jednego bądź dwóch noclegów. Ostateczna liczba uczestników oraz typ pokoju wynikać będą z przesłanych formularzy zgłoszeniowych - wzór formularza zostanie dostarczony przez Zamawiającego. Formularze zgłoszeniowe zbiera Wykonawca. Catering Przeddzień pierwszego dnia spotkania (środa): kolacja w formie bufetu Podczas pierwszego dnia spotkania (czwartek) śniadanie (wliczone w cenę pokoju) obiad w formie bufetu kolacja z serwowaniem posiłku głównego, z tymże przystawka w stole oraz bufetem Podczas drugiego dnia spotkania (piątek): śniadanie (wliczone w cenę pokoju) obiad w formie bufetu Przerwy kawowe Dwie ciągłe przerwy kawowe podczas pierwszego i drugiego dnia spotkania Miejsca parkingowe Zapewnienie bezpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników spotkania. Wykonawca koordynuje rozliczenie płatności uczestników spotkania oraz przydział pokoi hotelowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
- Jarosław Grzegorz Głowacki Fordewind z siedzibą, 11-520 Ryn., ul. Mazurska 6/11, 11-520 Ryn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102999,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89121,95
Oferta z najniższą ceną: 89121,95 / Oferta z najwyższą ceną: 111100,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi powiatowej Nr 1509N relacji Popowa Wola- Choszczewo, od km 6+880 do km 7+080
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1499N relacji Samławki-Troksy od km 8+060 do 8+080km.
- Remont drogi powiatowej Nr 1630N relacji Szymanowo- Gązwa, od km 0+280 do km 0+450
- Przebudowa budynku obory na stajnię w ramach projektu "Centrum badań nad behawiorem, bioróżnorodnością i zdrowotnością konika polskiego"
- Dostawa nawozów sztucznych na potrzeby Stacji Badawczej w Popielnie IRZiBŻ PAN w Olsztynie
- Dostawa paliw do pojazdów służbowych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 4
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
- Świadczenie usług restauracyjnych dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Świadczenie usługi wynajmu sal konferencyjnych oraz usługi gastronomicznej i hotelowej na potrzeby organizacji "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 23 - 25.10.24
- Usługa hotelarska na potrzeby organizacji szkolenia pracowników Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w dniach 22 - 24 maja 2024 r.
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.