Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-02
Numer ogłoszenia: 45034 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 42412 - 2015 data 25.02.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, fax. 058 3214810.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
- W ogłoszeniu jest: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie żywienia: - na przygotowanie i dostarczenie posiłków (śniadania, obiady, kolacje) dla osób przebywających w Pomieszczeniach Dla Osób Zatrzymanych Komendy Miejskiej Policji w Słupsku - przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla uprawnionych pracowników KMP w Słupsku w sezonie listopad - marzec - Posiłki wydawane będą w dni robocze od poniedziałku do niedzieli w punktach gastronomicznych wskazanych przez Wykonawcę na terenie miasta Słupska. - Punkt gastronomiczny musi się znajdować na terenie ogólno dostępnym, w którym znajdują się stoliki pozwalające spokojnie zjeść posiłek. - Punkt nie może znajdować się na terenie biur, szkół. - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniu dla Osób zatrzymanych (PDOZ) KMP w Słupsku. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczenie osobom umieszczonym w PDOZ trzech posiłków dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w tym co najmniej jednego gorącego oraz napojów w ilości niezbędnej do zaspokojenia pragnienia (woda, herbata, kawa), przez siedem dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy i święta w ilościach i terminach dostosowanych do potrzeb jednostki. - Szacunkowa ilość żywionych w okresie miesięcznym wynosi c.a. 100 szt. Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Zamawiającego. - Posiłki będą odbierane przez uprawnionego funkcjonariusza PDOZ. Każdorazowo oficer dyżurny jednostki będzie zgłaszał wykonawcy telefonicznie na 1,5 godziny przed ustalonym czasem dostarczenia posiłków: ilość posiłków z zaznaczeniem dla kogo (osoba dorosła, osoba poniżej 18 roku życia, kobieta w ciąży, osoba nieletnia konwojowana). Następnie oficer dyżurny zgłoszenie telefoniczne potwierdzi wykonawcy pisemnie w formie zapotrzebowania dziennego. - Wartość energetyczna posiłków powinna wynosić nie mniej niż: a) 2.600 kcal dla osób dorosłych b) 3.200 kcal dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży. - Posiłki mają być dowożone i wydawane w godzinach 7:30 - 18:00 śniadanie - 7:30 - 8:30 - suchy prowiant - w ilości odpowiadającej 25% stawki oraz wartości kalorycznej obiad - 12:00 - 13:00 - ciepły posiłek - w ilości odpowiadającej 50% stawki oraz wartości kalorycznej kolacja - 17:00- 18:00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek - w ilości odpowiadającej 25% stawki oraz wartości kalorycznej - Posiłki dla osób umieszczonych w PDOZ maja być przygotowywane według dziennej normy żywieniowej (tzw. wsad do kotła) obowiązującej w resorcie spraw wewnętrznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych, pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń, pokoi i izb (Dz.U. z 2012 r. poz. 638) oraz Decyzją nr 1/11 z dnia 04 października 2011 r. Dyrektora Departamentu Analiz i Nadzoru MSWiA, która wynosi: - 8,90 zł - dla dorosłych; - 11,12 zł - dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży. Stawka żywieniowa na posiłki profilaktyczne 2,99 zł brutto. Stawki te zostaną powiększone o marże zaproponowaną przez Wykonawców. Wartość energetyczna posiłku profilaktycznego powinna wynosić nie mniej niż 1.000 kcal Zamawiający informuje, że marża nie może przekroczyć 100%. -wartość umowy 112073,84 zł brutto Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.;..
- W ogłoszeniu powinno być: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie żywienia: - na przygotowanie i dostarczenie posiłków (śniadania, obiady, kolacje) dla osób przebywających w Pomieszczeniach Dla Osób Zatrzymanych Komendy Miejskiej Policji w Słupsku - przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla uprawnionych pracowników KMP w Słupsku w sezonie listopad - marzec - Posiłki wydawane będą w dni robocze od poniedziałku do niedzieli w punktach gastronomicznych wskazanych przez Wykonawcę na terenie miasta Słupska. - Punkt gastronomiczny musi się znajdować na terenie ogólno dostępnym, w którym znajdują się stoliki pozwalające spokojnie zjeść posiłek. - Punkt nie może znajdować się na terenie biur, szkół. - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniu dla Osób zatrzymanych (PDOZ) KMP w Słupsku. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczenie osobom umieszczonym w PDOZ trzech posiłków dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w tym co najmniej jednego gorącego oraz napojów w ilości niezbędnej do zaspokojenia pragnienia (woda, herbata, kawa), przez siedem dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy i święta w ilościach i terminach dostosowanych do potrzeb jednostki. - Szacunkowa ilość żywionych w okresie miesięcznym wynosi c.a. 100 szt. Ostateczna ilość żywionych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Zamawiającego. - Posiłki będą odbierane przez uprawnionego funkcjonariusza PDOZ. Każdorazowo oficer dyżurny jednostki będzie zgłaszał wykonawcy telefonicznie na 1,5 godziny przed ustalonym czasem dostarczenia posiłków: ilość posiłków z zaznaczeniem dla kogo (osoba dorosła, osoba poniżej 18 roku życia, kobieta w ciąży, osoba nieletnia konwojowana). Następnie oficer dyżurny zgłoszenie telefoniczne potwierdzi wykonawcy pisemnie w formie zapotrzebowania dziennego. - Wartość energetyczna posiłków powinna wynosić nie mniej niż: a) 2.600 kcal dla osób dorosłych b) 3.200 kcal dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży. - Posiłki mają być dowożone i wydawane w godzinach 7:00 - 19:00 śniadanie - 7:00 - 8:00 - suchy prowiant - w ilości odpowiadającej 30% stawki oraz wartości kalorycznej obiad - 12:00 - 14:00 - ciepły posiłek - w ilości odpowiadającej 40% stawki oraz wartości kalorycznej kolacja - 18:00- 19:00 - suchy prowiant lub ciepły posiłek - w ilości odpowiadającej 30% stawki oraz wartości kalorycznej - Posiłki dla osób umieszczonych w PDOZ maja być przygotowywane według dziennej normy żywieniowej (tzw. wsad do kotła) obowiązującej w resorcie spraw wewnętrznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych, pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń, pokoi i izb (Dz.U. z 2012 r. poz. 638) oraz Decyzją nr 1/11 z dnia 04 października 2011 r. Dyrektora Departamentu Analiz i Nadzoru MSWiA, która wynosi: - 8,90 zł - dla dorosłych; - 11,12 zł - dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży. Stawka żywieniowa na posiłki profilaktyczne 2,99 zł brutto. Stawki te zostaną powiększone o marże zaproponowaną przez Wykonawców. Wartość energetyczna posiłku profilaktycznego powinna wynosić nie mniej niż 1.000 kcal Zamawiający informuje, że marża nie może przekroczyć 100%. -wartość umowy 112073,84 zł brutto Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.;..
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Monitoring nocka łydkowłosego Myotis dasycneme (Boie, 1825) w obszarze Natura 2000 Młosino-Lubnia PLH220077".
- Świadczenie kompleksowej obsługi kontraktowania dla podmiotów krajowych i zagranicznych zlecających Zamawiającemu udział w badaniach klinicznych i naukowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB 95 DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- Wydruk wraz z oprawą i dostawą katalogu wystawy niderlandzkiej
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku - kontenery na kąpieliska morskie.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.