eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu medycznego do oceny istotności zwężeń tętnic wieńcowych wraz z dzierżawą aparatury.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-16

Ogłoszenie nr 44854 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.

Warszawa: Dostawa sprzętu medycznego do oceny istotności zwężeń tętnic wieńcowych wraz z dzierżawą aparatury.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 18609-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 1066985300000, ul. ul. Bursztynowa  2, 04749   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 224 735 145, faks 226 131 992, e-mail zamowienia@mssw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu medycznego do oceny istotności zwężeń tętnic wieńcowych wraz z dzierżawą aparatury.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

D-5/N/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego do oceny istotności zwężeń tętnic wieńcowych dla potrzeb Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: ZADANIE 1. 1.1. Prowadniki do pomiaru cząstkowej rezerwy przepływu (FFR) oraz wieńcowej rezerwy przepływu (CFR). ? Długość prowadnika - co najmniej 170 cm ? Prowadnik pomiarowy wieńcowy o średnicy nie przekraczającej 0,014" ? Powłoka z PTFE na części sztywnej prowadnika, ? Powłoka hydrofilna na części elastycznej - na odcinku co najmniej 30cm, ? Końcówka dystalna, platynowa dobrze widoczna w obrazie RTG, z możliwością manualnego kształtowania - o długości co najmniej 3cm ? Hydrofobowa końcówka proksymalna (3 styki) wstępnie osadzona w konektorze do aparatu ? Możliwość zastosowania prowadnika pomiarowego jako prowadnika angioplastycznego 0,014". ? Wymagana możliwość jednoczesnej oceny cząstkowej rezerwy przepływu (FFR) oraz wieńcowej rezerwy przepływu (CFR), a także oporu mikrokrążenia wieńcowego za pomocą jednego prowadnika. Wyznaczanie CFR oraz oporu mikrokrążenia za pomocą metodytermodylucji. 1.2. Dzierżawa aparatury do pomiaru cząstkowej rezerwy przepływu (FFR) oraz wieńcowej rezerwy przepływu (CFR). Parametry aparatu: ? Aparat z oprogramowaniem umożliwiającym wyznaczanie zarówno wartości FFR, jaki i CFR, a także oporu mikrokrążenia wieńcowego ? Możliwość montażu aparatu na dowolnym statywie jezdnym lub montażu bezpośrednio do stołu angiografu ? Pomiar CFR oraz oporu mikrokrążenia - za pomocą metody temodylucji ? Podstawowe parametry techniczne o Zakres pomiarowy ciśnienia: od co najwyżej30 do co najmniej 300 mmHg o Czułość efektu termicznego: 0,3 %/st.C o Zakres pomiaru temperatur: od co najwyżej 20 do co najmniej 40st.C ? Aparat w formie monitora ? Na ekranie monitora musi być wyświetlany: - Przebieg krzywych chwilowego i średniego ciśnienia z cewnika prowadzącego (ciśnienie proksymalnego) i z prowadnika pomiarowego (dystalnego) - wartości: ciśnienia dystalnego (Pd), ciśnienia proksymalnego (Pa), FFR, CFR. ? Rejestracja w cyfrowej pamięci aparatu przebiegów, sygnałów oraz wyników pomiarów dla minimum 45 badań (do 10 minut każde) ? Możliwość ręcznej korekty automatycznie wyznaczonego parametru FFR ? Sygnał ciśnienia proksymalnego uzyskiwany bezpośrednio z przetwornika ciśnienia systemu monitorującego ? Kompatybilność z różnymi systemami monitorowania ciśnienia tętniczego metodą krwawą, poprzez dobór dedykowanych kabli połączeniowych (na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek dostarczenia odpowiednich kabli i przyłączy) ? Dołączone oprogramowanie komputerowego (software) do analizy i opracowywania wyników badań (w trybie "off-line") - do zainstalowania na dowolnym komputerze. ZADANIE 2. 2.1. Prowadniki do pomiaru cząstkowej rezerwy przepływu (FFR) ? Prowadniki wewnątrzwieńcowe do oceny istotności zwężeń tętnic wieńcowych za pomocą pomiaru cząstkowej rezerwy przepływu wieńcowego (FFR) - Długość prowadnika: 185 cm lub 300 cm - Średnica prowadnika: 0,014" - Końcówka dystalna o kształcie J lub prostym - Giętka dystalna część prowadnika o długości 30 cm z pokryciem hydrofilnym, - Dystalna część prowadnika dobrze widoczna w obrazie RTG. 2.2. Cewniki do wykonywania ultrasonografii wewnątrznaczyniowej (IVUS) ? Cewniki przystosowane do wprowadzania do tętnic wieńcowych ? W ofercie dostępne cewniki z nieruchomą wieloelementową sondą elektroniczną oraz cewniki z ruchomą sondą mechaniczną ? Kompatybilność obu wymienionych typów cewników IVUS z prowadnikami wieńcowymi 0,014" ? Kompatybilność obu wymienionych typów cewników IVUS z cewnikami prowadzącymi o średnicy 6F ? Długość robocza cewników oby typów cewników - co najmniej 135 cm ? Cewniki w systemie elektronicznym oferowane z długą lub krótką końcówką dystalną (do wyboru) ? Częstotliwość sygnału ultrasonograficznego dla cewników wewnątrzwieńcowych: co najmniej 20 MHz - dla systemu elektronicznego lub co najmniej 45 MHz - dla systemu z sondą ruchomą. 2.3. Dzierżawa aparatu współpracującego z cewnikami do FFR oraz IVUS ? Aparat mobilny i wyposażony w monitor ? Kolorowy monitor LCD o przekątnej co najmniej 18" ? Kompatybilność aparatu zarówno z prowadnikami do FFR, jak i z cewnikami do IVUS. ? Zainstalowane oprogramowanie do analizy pomiarów cząstkowej rezerwy przepływu (FFR) ? W przypadku badania FFR na monitorze wyświetlane są kolorowe krzywe ciśnienia dystalnego oraz proksymalnego, aktualna wartość ciśnienia dystalnego (Pd) i proksymalnego (Pa) oraz wartość pomiaru FFR ? Zainstalowane oprogramowanie umożliwiające pomiar stosunku ciśnienia w dystalnego do proksymalnego (Pd/Pa) w okresie rozkurczu serca w fazie, gdy opór krążenia wieńcowego jest względnie stały i minimalny. ? Zainstalowane oprogramowanie do analizy i opracowywania obrazów z ultrasonografii wewnątrznaczyniowej, wraz z możliwością pomiarów planimetrycznych. ? Zainstalowane oprogramowanie umożliwiające określanie histologicznych komponentów blaszki miażdżycowej (wymagane tylko w przypadku zastosowania cewnika z systemem elektronicznym) ? Możliwość archiwizacji i nagrywania pomiarów na DVD-R, w formacie DICOM ? W przypadku cewników z sondą ruchomą - koszt urządzenia z mechanizmem poruszającym sondę IVUS (w tym wyciągarki) zawarta jest w cenie dzierżawy ZADANIE 3. 3.1. Prowadniki do pomiaru cząstkowej rezerwy przepływu (FFR) ? Prowadnik wyposażony w optyczny sensor do pomiaru ciśnienia wewnątrznaczyniowego ? Prowadnik o średnicy 0,014" - przystosowany do wprowadzenia do tętnic wieńcowych ? Długość robocza prowadnika - co najmniej 180 cm, ? Długość dystalnej końcówki prowadnika, widocznej w obrazie RTG - co najmniej 3 cm., ? Długość przewodu optycznego - co najmniej 200 cm ? Zakres pomiarowy od 45 do 300 mmHg. 3.2. Cewniki do wykonywania ultrasonografii wewnątrznaczyniowej (IVUS) ? Cewniki IVUS przeznaczone do wprowadzania do tętnic wieńcowych ? Obrazowanie IVUS z wykorzystaniem ruchomej sondy mechanicznej ? Częstotliwość sygnału ultrasonograficznego - co najmniej 40 MHz. ? Kompatybilność cewnika IVUS z prowadnikami wieńcowymi 0,014" ? Kompatybilność cewnika IVUS z cewnikiem prowadzącym o średnicy nominalnej co najwyżej 6F ?Profil przejścia cewnika IVUS przez zmianę - nie większy niż 0,7 mm ? Hydrofilne pokrycie dystalnej części cewnika IVUS ? Urządzenie z mechanizmem poruszającym sondę IVUS dostarczane jest wraz z cewnikiem, a jego koszt zawarty jest w cenie cewnika 3.3. Dzierżawa aparatu współpracującego z cewnikami do FFR oraz IVUS ? Aparat mobilny, wyposażony w monitor o przekątnej co najmniej 18" ? Aparat przystosowany do współpracy zarówno z prowadnikami do pomiarów FFR, jak i cewnikami IVUS. ? Cyfrowy format przechowywania i wyszukiwania obrazów ? Zapis obrazów zgody ze standardem DICOM ? W przypadku badania IVUS obraz może być prezentowany zarówno jako przekrój naczynia, jak i obraz wzdłużny. Ponadto powinien być wbudowany program automatycznej detekcji światła naczynia, z możliwością pomiarów planimetrycznych (średnica, pole powierzchni, stopień zwężenia). ? W przypadku badania FFR na monitorze wyświetlane są kolorowe krzywe ciśnienia dystalnego oraz proksymalnego, aktualna wartość ciśnienia dystalnego (Pd) i proksymalnego (Pa) oraz wartość pomiaru FFR. 3. Podaną w Formularzach Cenowych ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna ilość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 4. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 7. Oferowany w postępowaniu przetargowym asortyment (wymieniony w Formularzach Cenowych) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8. Nie spełnienie któregokolwiek z wymaganych parametrów daje podstawę Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 9. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia ważnej umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale XVI niniejszej SIWZ. 11. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 12. Podwykonawstwo 1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, 2) wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców. 3) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 33111710-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT115012.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
St. Jude Medical Sp. z o.o.,  ,  ul.Broniewskiego 3,  01-785,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 123674.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 123674.76
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 123674.76
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT233200.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Volcano Europe BVBA/SPRL,  ,  41 Excelsiorlaan,  ,  1930 Zaventem ,  kraj/woj. Belgia
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: tak
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 225576.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 225576.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 225576.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zadane 3
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zadanie nr 3 zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Do postępowania przystąpił jedyny wykonawca, którego oferta wynosi 139 860.00 złotych brutto
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.