eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pułtusk › Dostawa 10 tablic interaktywnych z oprogramowaniem, montażem i szkoleniem na potrzeby realizacji projektu Nasza wiedza naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-13

Pułtusk: Dostawa 10 tablic interaktywnych z oprogramowaniem, montażem i szkoleniem na potrzeby realizacji projektu Nasza wiedza naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 448102 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100054 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pułtusk, ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6920391, faks 023 6924296.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 10 tablic interaktywnych z oprogramowaniem, montażem i szkoleniem na potrzeby realizacji projektu Nasza wiedza naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa, montaż 10 fabrycznie nowych tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektu pn. Nasza wiedza naszą wizytówką współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z szkoleniem. Tablice interaktywne jako nowoczesne pomoce dydaktyczne podniosą atrakcyjność zajęć realizowanych w ramach ww. projektu. 1.1. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach lepszych niż określone w SIWZ o ile inaczej nie zaznaczono. Wszelkie zapisy min. należy odczytywać jako parametry minimalne. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie - minimalne wymagania techniczne każdej z 10 tablic interaktywnych. Technologia: pozycjonowanie w podczerwieni Powierzchnia: suchościeralna i magnetyczna. Powierzchnia wytrzymała na uszkodzenia mechaniczne, zoptymalizowana zarówno do projekcji jak i pisania po niej, matowa, antyrefleksyjna. Przekątna powierzchni roboczej: min. 90 Format obrazu: 16:9 Zgodność z systemami: Windows XP/Vista/7 32 bit i 64 bit Podłączenie do komputera/zasilanie: min. port USB Rozdzielczość rzeczywista: min. 4096x4096 Powierzchnia tablicy: matowa, umożliwiająca pisanie powszechnie dostępnymi pisakami suchościeralnymi, odporna na uszkodzenia i zarysowania, łatwa w czyszczeniu, zabezpieczona. Sposób obsługi: pisak, palec lub dowolny wskaźnik Waga tablicy (kg): do 35 kg Akcesoria standardowe: 4 pisaki, gąbka do ścierania pisma elektronicznego, wskaźnik teleskopowy, kabel USB min. 5 m, podręcznik użytkowania i instrukcja instalacji w języku polskim, nośnik z oprogramowaniem i dodatkową galerią do oprogramowania, zestaw do mocowania tablicy na ścianie wraz z kołkami, podstawa jezdna (mobilny stolik). Oprogramowanie: Program powinien zawierać wiele funkcji przydatnych podczas prezentacji i nauczania, takich jak pisanie, wymazywanie, wklejanie, przeciąganie, przybliżanie, podświetlanie tekstu, wykonywanie zrzutów ekranu, zapisywanie grafik, rozpoznawanie pisma odręcznego w jęz. polskim, obsługę klawiatury ekranowej, wprowadzanie tekstu, obsługę odnośników do multimediów i stron internetowych, odtwarzanie video, tworzenie, edycja i rozwiązywanie testów edukacyjnych, edycja formuł matematycznych, zarządzanie obiektami - funkcja blokowania, grupowania i rozgrupowania obiektów graficznych, funkcja chwytania obrazu. Gwarancja: min. 36 miesięcy na całość urządzenia Certyfikaty: Certyfikat CE i zgodność z dyrektywą RoHS 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1.3.1. Montaż: Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i montażu 10 tablic w ciągu 10 dni roboczych od daty podpisania umowy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego tj. w 10 placówkach oświatowych: w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. mjr. Henryka Sucharskiego w Pułtusku, w Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Tadeusza Kościuszki w Pułtusku, w Publicznej Szkole Podstawowej nr 4 im. Ireny Szewińskiej w Pułtusku, w Publicznej Szkole Podstawowej w Płocochowie, w Publicznej Szkole Podstawowej w Bobach, w Publicznej Szkole Podstawowej w Przemiarowie, w Publicznym Gimnazjum w Przemiarowie, w Publicznym Gimnazjum nr 1 im. Klaudyny Potockiej w Pułtusku, w Publicznym Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Pułtusku oraz w Publicznym Gimnazjum nr 3 im. Księdza Biskupa Andrzeja Noskowskiego w Pułtusku. 1.3.2. Szkolenie: Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia 10 szkoleń w każdej grupie po 2 osoby/każde po 4 godz. z zakresu obsługi i użytkowania tablicy interaktywnej w każdej wskazanej przez Zamawiającego placówce edukacyjnej na terenie Gminy Pułtusk. Zamawiający udostępni sale szkoleniowe nieodpłatnie. Zamawiający udostępni projektory niezbędne do przeprowadzenia szkoleń 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia 2.1. Wykonawca musi zapewnić, iż oferowane urządzenia są fabrycznie nowe, ich zakup i korzystanie zgodnie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich, a w szczególności odpowiadają normie CE w zakresie bezpieczeństwa i zgodne jest z dyrektywą RoHS; 2.2. Wykonawca na oferowany sprzęt i urządzenia musi zapewnić min. gwarancję wskazaną w niniejszej SIWZ wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji, liczoną od dnia odbioru bez zastrzeżeń (po dostawie i montażu) przedmiotu zamówienia w szkole wskazanej przez Zamawiającego, potwierdzonej podpisaniem protokołu odbioru. W ramach gwarancji wykonawca obowiązany jest do usunięcia wady fizycznej urządzenia lub dostarczenia urządzenia wolnego od wad; 2.3. Wykonawca musi zapewnić, iż czas reakcji serwisu nie przekroczy 14 dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia (powiadomienia telefonicznego).W okresie gwarancyjnym Dostawca zobowiązany jest do bieżącej naprawy przedmiotu zamówienia, zapewniając ciągłość jego pracy. Łączny czas reakcji serwisu i naprawy nie może przekroczyć 14 dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia, jednak w przypadku uzasadnionej, okolicznościami bądź siłą wyższą, zwłoki w naprawie Dostawca musi zapewnić na czas naprawy urządzenie zastępcze. 2.4. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek w wykonanym przedmiocie umowy wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany lub usunięcia w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu (z wyjątkiem powodów, za które odpowiedzialność ponosi użytkownik) nie usunie wady (usterki) przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę, a wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty; 2.5. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt wypełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikację techniczną Załącznik nr 6 do SIWZ oferowanego sprzętu wraz z opisami technicznymi zawierającymi parametry techniczne, z których będzie wynikało, że oferowane sprzęt jest zgodny z wymogami Zamawiającego. 2.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy pzp, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie, co najmniej takim jak wzorcowe z zachowaniem pełnej zgodności binarnej i systemowej. Wykonawca zgodnie z art.30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo - programowych innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać szczegółowo w Załącznik nr 6 do SIWZ ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. Zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (prospekty, katalogi, foldery itp.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.25.43.10 - 30.25.43.10 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr POKL.09.01.02-14-230/10 pn. Nasza wiedza naszą wizytówką współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt realizowany jest przez Gminę Pułtusk na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POKL.09.01.02-14-230/10-00, zawartej w dniu 28.04.2011r. oraz Aneksem nr UDA-POKL.09.01.02-14-230/10-01 z dnia 22.03.2012 r.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NORDWECO Sp. z o.o., ul. Wieniawskiego 21, 71-130 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34491,25

  • Oferta z najniższą ceną: 34491,25 / Oferta z najwyższą ceną: 50730,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.