eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przetarg nieograniczony na sukcesywne świadczenie usług cateringowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Gdynia: Przetarg nieograniczony na sukcesywne świadczenie usług cateringowych
Numer ogłoszenia: 447086 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 404922 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa, Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. +48 58 698 21 50, faks +48 58 698 21 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywne świadczenie usług cateringowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych. Zamówienia będą realizowane przez 7 dni w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 23:00, za wyjątkiem spotkania Maraton24, gdzie wymagane jest świadczenie usługi przez 24 godziny. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na Wykonawcy będą spoczywać następujące obowiązki: 1.dostarczenia i podawania posiłków: świeżych i o temperaturze odpowiedniej do danego rodzaju potrawy; 2.przygotowania, dowozu i podawania posiłków w dni wskazane przez Zamawiającego do miejsca i pomieszczenia, w którym będzie odbywało się spotkanie; 3.przygotowania stołów w sposób uzgodniony z Zamawiającym oraz estetycznego i eleganckiego podawania posiłków; 4.zapewnienia 3-7 okrągłych stolików typu bistro oraz stołów do ustawienia cateringu w zależności od potrzeb Zamawiającego; 5.świadczenia usług cateringowych przy użyciu sprzętu gastronomicznego zapewniającego utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłków (witryny grzewcze, bemary); podawania potraw na zastawie odpowiedniej dla rodzaju zdarzenia (ceramicznej, porcelanowej, jednorazowej) z użyciem odpowiednich dla rangi spotkania sztućców (metalowych, plastikowych), talerzy (odpowiednio do rodzaju serwowanego dania), serwetek papierowych i materiałowych, obrusów materiałowych, koszy na odpadki pokonsumpcyjne i śmieci w sposób ustalony z Zamawiającym; 6.doprowadzenia miejsca świadczenia usługi do stanu sprzed rozpoczęcia jej świadczenia (w szczególności odbiór naczyń i sztućców, innych materiałów wykorzystywanych w trakcie świadczenia usługi oraz resztek pokonsumpcyjnych w ciągu 30 min. od jej zakończenia); 7.zapewniania na żądanie Zamawiającego obsługi kelnerskiej, personelu wydającego posiłki, adekwatnej do liczby uczestników spotkania oraz rodzaju spotkania, celem zapewnienia sprawnego wydawania posiłków; 8.przygotowanie karty menu podawanych w ramach spotkania napojów i potraw w języku polskim i angielskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ i Umowie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.31.00.00 - Restauracyjne usługi kelnerskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach projektu Design EntrepreneurSHIP - Integracja i edukacja studentów, absolwentów oraz MŚP w zakresie zarządzania designem.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Oregano Spółka Cywilna Danuta Jasik, Sylwia Pawłowska, Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 177, 83-958 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119136,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82314,40

  • Oferta z najniższą ceną: 62831,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107401,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.