eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustroń › Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Ustroń: Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
Numer ogłoszenia: 446932 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 382962 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Rehabilitacji, ul. Zdrojowa 6, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8545131, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dozór i ochrona fizyczna, obiektu - budynku szpitala w Ustroniu przy ul. Zdrojowej 6 oraz mienia ŚCRiP. Budynek, w którym swoją siedzibę ma Śląskie Centrum Rehabilitacji i Prewencji, jest dziewięciokondygnacyjnym budynkiem szpitalnym o powierzchni użytkowej ok. 4.412 m2. Ochrona fizyczna realizowana będzie w sposób następujący: a)w dni powszednie 12 godzin na dobę, b)w dni świąteczne i wolne od pracy 18 godzin na dobę, przez co najmniej jednego umundurowanego pracownika ochrony. 2.Zakres prac obejmuje: 1)dozór i ochronę fizyczną budynku (osób i mienia) - siedziby Zamawiającego, 2)przewidywana ilość roboczogodzin przez okres trwania umowy wynosi razem: 10 134 roboczogodzin, w tym: a)w dni robocze (19:00-7:00) - 6.012 roboczogodzin, b)w święta i dni wolne od pracy (13:00-7:00) - 4.122 roboczogodzin, 3)w trakcie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia do 10% ilości roboczogodzin określonych w Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do siwz i umowy, z przyczyn niezależnych od niego, w razie zmiany przeznaczenia, właściciela, przekazania nieruchomości czy zmian organizacyjnych. 4)termin realizacji zamówienia 24 miesiące od daty podpisania umowy, 5)Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, 6)Zamawiający wymaga aby Wykonawca uzyskał wszelkie informacje dotyczące świadczonej usługi oraz dokonał wizji lokalnej nieruchomości oraz terenu zewnętrznego przeznaczonego do ochrony. Wykonawca w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do siwz) złoży oświadczenie, iż dokonał wizji lokalnej nieruchomości oraz że zapoznał się ze stanem faktycznym nieruchomości i terenu zewnętrznego go otaczającego i nie wnosi do niego zastrzeżeń, 7)Zamawiający zastrzega sobie możliwość, że w miarę potrzeb, ilość zamawianych usług może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie realizacji zamówienia, ale nie więcej niż do 10% wartości całego zamówienia. Zmiany takie nie wymagają zmiany umowy, 3.Wymagania dotyczące przedmiotowego zamówienia: Do obowiązków służby ochrony będzie należało między innymi: 1)czuwanie nad bezpieczeństwem osób i mienia znajdującego się w obiekcie, 2)weryfikacja dostępu do chronionego obiektu, 3)podgląd rejestrowanych obrazów z zainstalowanych kamer, 4)obsługa centrali p. poż. oraz podjęcie działań przewidzianych w Instrukcji przeciwpożarowej obowiązującej u zamawiającego, 5)obsługa płatnego systemu parkingowego, 6)codzienne sprawdzanie budynku w zakresie: -zagrożeń i awarii (w tym m.in. kotły, dźwigi), -wyłączania wszystkich urządzeń elektrycznych (oprócz komputerów) w pomieszczeniach gdzie świeci się światło, -zamykania okien, -wygaszania świateł, -zamykanie drzwi zewnętrznych, -innych, nie wymienionych wyżej zagrożeń mogących przyczynić się do zagrożenia życia i zdrowia pacjentów, personelu oraz zniszczenia mienia, 7)obowiązek dotyczy pomieszczeń, do których Zamawiający udostępni klucze, w których świeci się światło i słychać hałas, 8)codzienny przejazd patrolu w godzinach nocnych, sprawdzenie otoczenia obiektu, 9)w przypadku jakichkolwiek zagrożeń Wykonawca zobowiązany jest powiadomić upoważnionego pracownika Zamawiającego, Policję, Straż Pożarną i inne służby, 10)Pracownicy Wykonawcy wykonujący czynności dozoru zobowiązani są do sporządzania na bieżąco raportów dziennych z przebiegu służby, odnotowując w książce wszystkie istotne fakty, jakie miały miejsce w czasie pełnionego dyżuru. Raporty będą udostępnione na posterunku ochrony (Izba Przyjęć) upoważnionym do tego pracownikom Zamawiającego. 11)Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w oparciu o zatrudnionych pracowników. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, do realizacji niniejszego zadania, utrzymywał co najmniej 3 stałych strażników. Wykaz pracowników Wykonawca przekazywał będzie osobie upoważnionej przez Zamawiającego, 12)Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 196, poz. 1631 z 2005 r. z późniejszymi zmianami). Zamawiający nie wymaga aby Wykonawca posiadał wydzielony i zorganizowany pion ochrony informacji niejawnych z kancelarią tajną i pełnomocnikiem. Zamawiający nie wymaga, aby pracownicy Wykonawcy przewidziani do wykonywania usług i osoby ich nadzorujące oprócz licencji pracownika ochrony fizycznej II stopnia posiadali poświadczenie bezpieczeństwa oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, 13)Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić pracownikom ochrony, wykonujących prace na obiekcie, wsparcie grup interwencyjnych w każdym uzasadnionym przypadku, 14)Wykonawca odpowiada za ochronę własności - mienia Zamawiającego w okresie trwania usługi i będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez niego szkody, 15)Wykonawca ponosi w całości odpowiedzialność prawną i finansową wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania, niedbalstwa i działania swoich pracowników, jak również podwykonawców, którymi się posługuje, 16)Wykonawca będzie przestrzegać przepisów ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji świadczonych usług albo przez personel Wykonawcy, jak również przez podwykonawców, 17)podczas realizacji usług Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni odpowiednią odzież, dla zapewnienia ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych przy realizacji usługi. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uzgodnione w umownej cenie oferty. Wykonawca ponosi odpowiedzialność BHP, 18) Zamawiający wymaga przedłożenia, najpóźniej do 2 dni roboczych, przed rozpoczęciem realizacji usługi wykazu pracowników, którzy będą wykonywać usługę oraz listę osób awaryjnie wykonujących usługę w razie absencji pracowników z ww. wykazu, 19)wymaga się aby usługi realizowane były przy pomocy osób, które nie zostały skazane prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, dokumentom lub ochronie informacji. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotowych usług jest zobowiązany do stosowania oraz przestrzegania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z 1997 r. z późniejszymi zmianami)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MASTER SECURITY Sp. z o .o., ul. Śląska 18, 44-206 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84760,78

  • Oferta z najniższą ceną: 83514,29 / Oferta z najwyższą ceną: 199437,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.