eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie materiałów promocyjnych dla Biura Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-30

Białystok: Wykonanie materiałów promocyjnych dla Biura Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 445658 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329938 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów promocyjnych dla Biura Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla Biura Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku w okresie 40 dni od dnia podpisania umowy . 2. Podane ilości poszczególnych materiałów promocyjnych określają maksymalny poziom wykonywanych dostaw podanego asortymentu. 3. Nazwa i kod CPV: 22462000-0 - Materiały reklamowe 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy materiały przydatne w przygotowaniu projektów materiałów promocyjnych: logo oraz Księgę Identyfikacji Wizualnej. 5. Projekty wykonanych materiałów promocyjnych zostaną wykonane przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego, na podstawie przykładowego materiału promocyjnego dostarczonego do Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. W celu doprecyzowania potrzeb Zamawiającego, załączono szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, maksymalnie na 7 części zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ): a) część 1 obejmuje: 1. bransoletka (opaska na rękę) - ilość: 1 000 szt. 2. brelok z miękkiego PCV - ilość: 1 000 szt. 3. magnes promocyjny - ilość 1 000 szt. 4. piłeczka antystresowa w kształcie serca - ilość: 500 szt. 5. podkładka pod mysz komputerową - ilość: 250 szt. 6. smycz - ilość: 2 000 szt. b) część 2 obejmuje: 1. długopis - ilość: 1 500 szt. 2. ołówek - ilość: 2 000 szt. 3. zestaw piśmienny (ołówek automatyczny i długopis) w etui - ilość: 200 szt. 4. zestaw kredek - ilość: 500 szt. c) część 3 obejmuje: 1. kalendarz - ilość: 750 szt. 2. notatnik duży - ilość: 750 szt. 3. notatnik średni - ilość: 750 szt. 4. notatnik mały - ilość: 750 szt. 5. teczka ofertowa (firmowa) - ilość: 250 szt. 6. torba papierowa duża - 500 szt. 7. torba papierowa mała - 500 szt. 8. zestaw karteczek samoprzylepnych - 250 szt. d) część 4 obejmuje: 1. koc polarowy - ilość: 100 szt. 2. koszulka bawełniana dziecięca biała - ilość: 245 szt. 3. koszulka bawełniana klasyczna biała - ilość: 305 szt. 4. koszulka klasyczna czerwona - ilość: 200 szt. 5. koszulka polo koloru białego - ilość: 250 szt. 6. parasol - ilość: 150 szt. e) część 5 obejmuje: 1. torba materiałowa z długimi uchwytami - ilość: 2000 szt. 2. torba materiałowa z krótkimi uchwytami - ilość: 2000 szt. f) część 6 obejmuje: 1. kubek ceramiczny koloru białego - ilość: 500 szt. 2. kubek ceramiczny koloru czerwonego - ilość: 250 szt. g) część 7 obejmuje: 1. pamięć USB - ilość: 100 szt. 2. pamięć USB w formie karty kredytowej - ilość: 50 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-0.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 61072.59 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘSĆ 1

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GM Grzegorz Majewski, ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9762.50
  • Oferta z najniższą ceną: 9762.50 oferta z najwyższą ceną: 17500.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘSĆ 2

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Usługowo Handlowa ELWIRA Dariusz Płaczkiewicz, ul. Szara 14, 00-420 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4707.00
  • Oferta z najniższą ceną: 4707.00 oferta z najwyższą ceną: 11350.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: CZĘSĆ 3

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Admis Sp. z o.o., ul. Modlińska 6 lok. U3, 15-066 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 16475.00
  • Oferta z najniższą ceną: 16475.00 oferta z najwyższą ceną: 24025.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: CZĘSĆ 5

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIB PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE Wiesław Bobrowicz, ul. Liliowa 18, 15-697 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 10800.00
  • Oferta z najniższą ceną: 10800.00 oferta z najwyższą ceną: 24000.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: CZĘSĆ 6

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OMEL Grzegorz Omieljaniuk, ul. Kamienna 8 lok. 1, 15-021 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4425.00
  • Oferta z najniższą ceną: 4425.00 oferta z najwyższą ceną: 11000.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: CZĘSĆ 7

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Usług Reklamowych TEWA, ul. Małopolska 10, 25-341 Kielce, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4340.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3890.00 oferta z najwyższą ceną: 6000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.