eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › sprzątanie siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawysiedziby przy ul. Szwoleżerów 5, siedziby przy ul. Mokotowskiej 55 oraz siedziby ADK 1-16 w ramach zastępstw w okresie absencji sprzątaczy z dwukrotnym myciem okien

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Warszawa: sprzątanie siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy: siedziby przy ul. Szwoleżerów 5, siedziby przy ul. Mokotowskiej 55 oraz siedziby ADK 1-16 w ramach zastępstw w okresie absencji sprzątaczy z dwukrotnym myciem okien
Numer ogłoszenia: 445252 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 397006 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5/104, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3366126, 3366157, faks 022 3366192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy: siedziby przy ul. Szwoleżerów 5, siedziby przy ul. Mokotowskiej 55 oraz siedziby ADK 1-16 w ramach zastępstw w okresie absencji sprzątaczy z dwukrotnym myciem okien.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: sprzątanie siedzib Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy: siedziby przy ul. Szwoleżerów 5, siedziby przy ul. Mokotowskiej 55 oraz siedziby ADK 1-16 w ramach zastępstw w okresie absencji sprzątaczy z dwukrotnym myciem okien.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe SOS BARWIT - Barbara Jakubczak, ul. Klemensiewicza 5a m 32, 01-318 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162577,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97516,03

  • Oferta z najniższą ceną: 80673,09 / Oferta z najwyższą ceną: 167167,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.