eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębno › Remont pomieszczeń i elewacji budynku użyteczności publicznej przy ul. Daszyńskiego 20 w Dębnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Dębno: Remont pomieszczeń i elewacji budynku użyteczności publicznej przy ul. Daszyńskiego 20 w Dębnie
Numer ogłoszenia: 445238 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392008 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębno, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7603001 do 4, faks 095 7602030.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń i elewacji budynku użyteczności publicznej przy ul. Daszyńskiego 20 w Dębnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń i elewacji budynku użyteczności publicznej przy ul.Daszyńskiego 20 w Dębnie, w którym znajduje się Centrum Wspierania Biznesu oraz Dębnowski Ośrodek Kultury. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: a) remont Sali konferencyjnej /widowiskowej/, b) remont Korytarza i Holu, c) remont byłej kawiarni dla potrzeb utworzenia Sali spotkań biznesowych, d) remont tarasu i drewnianych schodów zewnętrznych, e) remont elewacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dołączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej, a także w Wytycznych do wyceny wg załącznika nr 3 do siwz. 2) Wykonawca powinien wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, wraz z jej wartością. 3) Wymagany termin wykonania i odbioru przedmiotu umowy: a) rozpoczęcie - 5 dni od daty przekazania placu budowy, b) zakończenie - 150 dni od daty wprowadzenia na budowę. Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 11 umowy. 4) Wymagany okres rękojmi: 36 m-cy od dnia protokolarnego i bezusterkowego odbioru robót. 5) Wymagany okres gwarancji: a) dla wszystkich posadzek (epoksydowych, z bambusa, z gresu i płytek ceramicznych) - 84 m-cy od dnia protokolarnego i bezusterkowego odbioru robót, b) dla trwałości koloru elewacji i zdolności samoczyszczących elewacji - 84 m-cy od dnia protokolarnego i bezusterkowego odbioru robót, c) dla pozostałych elementów: okres gwarancji - 36 m-cy od dnia protokolarnego i bezusterkowego odbioru robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest realizacją dofinansowanego Projektu: /Rozwój Infrastruktury Centrum Wspierania Biznesu Gminy Dębno w celu wsparcia działalności klastra branży drzewno - meblarskiej oraz rozwoju trasngranicznej współpracy gospodarczej Euroregionu Pomerania/ realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 1. /Gospodarka - Innowacje - Technologie/, Działanie 1.2 /Innowacje i transfer technologii/, Poddziałanie 1.2.1 ...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KRONEX Krzysztof Krupski, Sumiak 4, 74-304 Nowogródek Pomorski, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 385764,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 288691,28

  • Oferta z najniższą ceną: 288691,28 / Oferta z najwyższą ceną: 513850,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.