eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębno › Remont pomieszczeń i elewacji budynku użyteczności publicznej przy ul. Daszyńskiego 20 w Dębnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-23

Dębno: Remont pomieszczeń i elewacji budynku użyteczności publicznej przy ul. Daszyńskiego 20 w Dębnie
Numer ogłoszenia: 392008 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębno , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7603001 do 4, faks 095 7602030.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.com.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń i elewacji budynku użyteczności publicznej przy ul. Daszyńskiego 20 w Dębnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń i elewacji budynku użyteczności publicznej przy ul.Daszyńskiego 20 w Dębnie, w którym znajduje się Centrum Wspierania Biznesu oraz Dębnowski Ośrodek Kultury. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: a) remont Sali konferencyjnej /widowiskowej/, b) remont Korytarza i Holu, c) remont byłej kawiarni dla potrzeb utworzenia Sali spotkań biznesowych, d) remont tarasu i drewnianych schodów zewnętrznych, e) remont elewacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dołączonej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej, a także w Wytycznych do wyceny wg załącznika nr 3 do siwz. 2) Wykonawca powinien wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, wraz z jej wartością. 3) Wymagany termin wykonania i odbioru przedmiotu umowy: a) rozpoczęcie - 5 dni od daty przekazania placu budowy, b) zakończenie - 150 dni od daty wprowadzenia na budowę. Za termin zakończenia przedmiotu umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego, o którym mowa w § 11 umowy. 4) Wymagany okres rękojmi: 36 m-cy od dnia protokolarnego i bezusterkowego odbioru robót. 5) Wymagany okres gwarancji: a) dla wszystkich posadzek (epoksydowych, z bambusa, z gresu i płytek ceramicznych) - 84 m-cy od dnia protokolarnego i bezusterkowego odbioru robót, b) dla trwałości koloru elewacji i zdolności samoczyszczących elewacji - 84 m-cy od dnia protokolarnego i bezusterkowego odbioru robót, c) dla pozostałych elementów: okres gwarancji - 36 m-cy od dnia protokolarnego i bezusterkowego odbioru robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1) Wymiana parkietu / paneli podłogowych w dodatkowych pomieszczeniach na bambus prasowany skręcany (w sali konferencyjnej i Sali baletowej). 2) Wymiana okna zewnętrznego w Sali spotkań biznesowych. 3) Wymiana posadzki lastrykowej na dekoracyjną z żywicy epoksydowej w korytarzu /Galerii/. 4) Remont obicia schodów i ścian na klatce schodowej.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej po 2 razy następujące roboty wykończeniowe budynków: a) wykonanie elewacji (dopuszcza się samo malowanie), b) roboty parkieciarskie, c) wykonywanie wewnętrznych gładzi gipsowych i ich malowanie. Roboty powyższe mogą występować na różnych obiektach. Ocena spełniania warunku na podstawie wymaganego oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować następującym składem osobowym: 1) Kierownik budowy - z 5-cio letnim doświadczeniem przy organizowaniu i kierowaniu robotami budowlano - wykończeniowymi. Przez roboty wykończeniowe należy rozumieć roboty takie jak: tynkowanie, gipsowanie, malowanie, roboty okładzinowe, posadzkarskie, parkieciarskie. 2) Brygadą parkieciarzy - min. 3 osoby mające co najmniej 3 letnie doświadczenie w kładzeniu podłóg drewnianych z drewna egzotycznego. 3) Posadzkarz - min 1 osoba mająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w kładzeniu płytek ceramicznych i gresowych wewnątrz i na zewnątrz budynków. 4) Brygadą tynkarzy - min. 2 osoby mające co najmniej 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu gładzi gipsowych. 5) Brygadą malarzy - min. 3 osób mające co najmniej 3 letnie doświadczenie w przygotowaniu do malowania i malowaniu starych tynków wewnętrznych i zewnętrznych. 6) Cieśla - min. 1 osoba, mająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w uzupełnianiu, oczyszczaniu i zabezpieczaniu konstrukcji drewnianych. 7) Specjalistyczną ekipę / brygadę - min. 3 osoby zajmujące się kładzeniem dekoracyjnych posadzek żywicznych, mające co najmniej 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu takich posadzek. Ocena spełniania warunku na podstawie wymaganego oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 400.000,-zł (czterysta tysięcy złotych). Ocena spełniania warunku na podstawie wymaganego oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Dowód wniesienia wadium. 2) Formularz oferty wg załącznika nr 1 do siwz. 3) Wykaz osób i podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wg załącznika nr 1a do siwz. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) - jeżeli dotyczy. 5) Zestawienie rzeczowo - finansowe wg załącznika nr 4 do siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w siwz w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1 umowy. 2) Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w stwior i zestawieniu rzeczowo - finansowym w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1 umowy. Roboty takie w dalszej części umowy nazwane są /robotami zaniechanymi/. Sposób wyliczenia wartości tych robót określa § 9 ust. 4 umowy. 3) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń określonych w stwior pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo, okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b) powodujące poprawienie parametrów technicznych; c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 4) Zmiany, o których mowa w ust. 1, 2 i 3 muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego. 5) Zamiany, o których mowa w ust. 1 i 3 nie spowodują zmiany wynagrodzenia umownego za wykonanie przedmiotu umowy, o której mowa w § 9 ust. 1 umowy. 6) Termin wykonania robót objętych umową ulegnie zmianie w przypadku: 6.1) opóźnień, przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego; 6.2) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne); 6.3) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 6.4) zlecenia robót zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego. 7) Zmiana kierownika budowy wymaganego na etapie przetargu może nastąpić wyłącznie po akceptacji Zamawiającego na wniosek Wykonawcy. Powołany nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana ta wymaga obustronnego podpisania aneksu do umowy. 8) Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać niniejszej zmiany osobowej w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debno.com.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, budynek B, pokój nr 31, w cenie 20,-zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 10:45, miejsce: siedziba Zamawiającego, budynek A, sekretariat-pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizacją dofinansowanego Projektu: /Rozwój Infrastruktury Centrum Wspierania Biznesu Gminy Dębno w celu wsparcia działalności klastra branży drzewno - meblarskiej oraz rozwoju trasngranicznej współpracy gospodarczej Euroregionu Pomerania/ realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 1. /Gospodarka - Innowacje - Technologie/, Działanie 1.2 /Innowacje i transfer technologii/, Poddziałanie 1.2.1 /Wsparcie proinnowacyjnych instytucji otoczenia biznesu/.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.