eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Przeprowadzenie kursu zawodowegobukieciarz - florysta, w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Prosto przed siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-30

Siedlce: Przeprowadzenie kursu zawodowego: bukieciarz - florysta, w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Prosto przed siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 443542 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 397334 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach, ul. M. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 633 09 64, faks 25 633 17 90.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Osrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu zawodowego: bukieciarz - florysta, w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Prosto przed siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego: bukieciarz - florysta dla 6 uczestników projektu Prosto przed siebie skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach. Minimalne wymagania realizacji Przedmiotu zamówienia. Liczba godzin: 60 godzin lekcyjnych, w tym: 10 godz. zajęć teoretycznych, 50 godzin zajęć praktycznych, 1 godz.tj. 45 min. Zajęcia i 5 min. przerwa zwanych dalej Zajęciami, w miejscu ustalonym z Zamawiającym w dni od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych z Zamawiającym w wymiarze nie większym niż 5 godzin dziennie. Tematyka kursu powinna obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu: Podstawowych zagadnień z dziedziny florystyki, Kompozycji barw- zasady we florystyce, Botaniki i materiałoznawstwa roślinnego, Bukieciarstwa okolicznościowego, Układania roślin w naczyniach, Pielęgnacji roślin doniczkowych, Florystyka ślubna, żałobna, komunijna, Dekoracja stołów i stroików, Technik suszenia i utrwalania materiału roślinnego, Aranżacji kwiaciarni, projektowania wystaw i ekspozycji. W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: przedłożenia Zamawiającemu przy podpisaniu umowy uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu Zajęć wraz z lokalizacją miejsca realizacji Przedmiotu umowy, przekazania każdemu uczestnikowi 1 kompletu materiałów szkoleniowych oznakowanych w logotypy UE, EFS, PO KL oraz 1 egzemplarza lub kserokopii Zamawiającemu, prowadzenie dziennika Zajęć, list obecności, bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na Zajęciach, zapewnienia materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia kursu, zapewnienia odpowiednich warunków do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia, wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia Kursu oznakowanych logo EFS, PO KL, UE w terminie 7 dni od zakończenia realizacji Przedmiotu zamówienia, zapewnienia przerw kawowych z poczęstunkiem w postaci: kawa, herbata, soki owocowe, woda, ciastka, cukier, śmietanka itp., ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w Kursie, wykonania dokumentacji fotograficznej z realizacji Przedmiotu zamówienia, ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego, złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenie korzystania z cateringu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, 1 egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii, zaświadczeń, certyfikatów ukończenia Zajęć, kserokopii ww. zaświadczeń, certyfikatów, kserokopii ubezpieczenia NNW, dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej. Wymagania dla pomieszczeń szkoleniowych: Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia: lokal odpowiednio przystosowany do prowadzenia Zajęć, zapewniony przez Wykonawcę na terenie miasta Siedlce lub w odległości do 30 km z zapewnieniem bezpłatnego dojazdu uczestników Zajęć z miasta Siedlce do miejsca realizacji Przedmiotu Zamówienia oraz powrotu. Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia będzie oznakowane przez cały czas trwania umowy w sposób wskazany przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny, Kapitał Ludzki 7.1.1.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O.K. OŚRODEK KURSÓW Edmund Kwidzyński, ul. Judyckiego 11, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7344,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7344,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.