eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin wieprzowo-wołowych, tłuszczy zwierzęcych oraz mięsa i wędlin drobiowych do Zakładu Karnego w Barczewie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Barczewo: Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin wieprzowo-wołowych, tłuszczy zwierzęcych oraz mięsa i wędlin drobiowych do Zakładu Karnego w Barczewie
Numer ogłoszenia: 443346 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Barczewie, ul. Klasztorna 7, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 514-84-41 w. 226, faks 89 532-87-01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin wieprzowo-wołowych, tłuszczy zwierzęcych oraz mięsa i wędlin drobiowych do Zakładu Karnego w Barczewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie mięsa i wędlin wieprzowo-wołowych, tłuszczy zwierzęcych oraz mięsa i wędlin drobiowych. 2. Nazwy poszczególnych kiełbas i innych wędlin przyjęły się na polskim rynku w wyniku długoletniego stosowania i w tym rozumieniu zostały podane ich nazwy. Przypisane są im rozróżniające je walory smakowe i jakościowe, przy jednoczesnym obowiązku zastosowania Polskich Norm w zakresie cech zewnętrznych, cech na przekroju, smaku i zapachu, cech charakterystycznych oraz wymagań chemicznych. 3. Podane ilości należy traktować jako szacunkowe potrzeby w okresie trwania umowy, służące określeniu górnej granicy wielkości zamówienia, które nie stanowią zobowiązania zamawiającego do pełnej jego realizacji. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wszystkie części zamówienia przez każdego z wykonawców. Część I - ( mięso i wędliny wieprzowo-wołowe i tłuszcze zwierzęce ): lp. artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy (kg) 1 k. biała parzona 1 400,000 2 karkówka z/k 900,000 3 kaszanka (blok) 2 000,000 4 k. zwyczajna 5 500,000 5 k. parówkowa (parówki cienkie) 2 300,000 6 k. mortadela 3 200,000 7 k. piwna 1 900,000 8 k. domowa 2 200,000 9 k. jarmarczna 3 000,000 10 k. podwawelska 1 400,000 11 k. śląska 1 400,000 12 k. śniadaniowa 1 900,000 13 serdelki wieprzowe 2 200,000 14 słonina 1 000,000 15 pieczeń wieprzowa 2 050,000 16 blok konserwowy 1 500,000 17 mielonka wieprzowa 2 000,000 18 pachwina wędzona 1 200,000 19 salceson biały (włoski) 1 000,000 20 salceson czarny (ozorkowy) 500,000 21 pasztetowa podwędzana 1 500,000 22 pasztet wieprzowy pieczony (foremka) 1 800,000 23 wątroba wieprzowa (świeża) 2 500,000 24 ozory wieprzowe (świeże) 350,000 25 serca wieprzowe (świeże) 1 500,000 26 m. wieprzowe II kl. A (świeże) 3 000,000 27 m.wołowe kl. II A (świeże) 2 500,000 Część II - (mięso i wędliny drobiowe) lp. artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy (kg) 1 mielonka drobiowa 1 500,000 2 mortadela drobiowa 1 500,000 3 szynka drobiowa 900,000 4 serdelki drobiowe 1 700,000 5 pierś z kurczaka (świeża) 1 800,000 6 baton drobiowy 900,000 7 udko z kurczaka (świeża) 2 000,000 8 polędwica królewska drobiowa 1 000,000 9 polędwica królewiecka drobiowa 1 000,000 10 polędwica złota drobiowa 1 000,000 11 skrzydło kurczaka świeże 1 100,000 12 szynkówka drobiowa 900,000 5. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi mieć wdrożony system HACCP. 6. Dostawa towaru realizowana będzie w terminach i ilościach uzgodnionych z Przemysławem Karwowskim tel. 514 - 84 - 41 wew. 170 w okresie określonym w umowie. Dostawy realizowane będą transportem dostawcy, z możliwością dostaw w 2 lub 3 dni robocze w godzinach wskazanych przez zamawiającego. O ilości partii dostawy, zamawiający zawiadomi wykonawcę, w tygodniu poprzedzającym termin dostawy telefonicznie bądź faksem. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione towary własnym transportem do Zakładu Karnego w Barczewie. Koszt transportu powinien być wliczony w cenę towaru. Pojazd, którym będzie dostarczany towar powinien spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003 r., nr 21 poz. 179). 8. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie: za towar dostarczony od dnia 01.01.2012 r. do dnia 30.09.2012 r. do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT za każdą dostawę, za towar dostarczony od dnia 01.10.2012 r. do dnia 31.12.2012 r. do dnia 31.01.2013 r. 9. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zaliczek. Rozliczenie nastąpi za faktycznie wykonane dostawy na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie. 10. Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, za wyjątkiem: zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Umowa ulegnie zmianie w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku VAT oraz wartości brutto przy zachowaniu niezmiennych cen jednostkowych netto przedmiotu zamówienia oraz wartości netto umowy lub umotywowanego pisemnego wniosku wykonawcy, o wskaźnik obliczony na podstawie średnich cen wybranych towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych w Biuletynie przez Urząd Statystyczny. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 12. Wykonawca obowiązany jest wskazać w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 13. W razie wykrycia lub ujawnienia się wad w dostarczanych produktach, wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad, w terminie do 3 dni od daty złożenia reklamacji. 14. Jakość przedmiotu zamówienia będzie zgodna z wymaganiami obowiązujących norm oraz wszelkimi przepisami prawa w tym zakresie. 15. Wykonawca zobowiązany jest na każde wezwanie zamawiającego, przedstawić dokumenty potwierdzające spełnianie powyższych wymogów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.20.00 - Drób 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.13.11.34 - Kaszanka i inne wędliny krwiste 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.13.13.10 - Pasztety .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: mięso i wędliny wieprzowo-wołowe i tłuszcze zwierzęce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień Sp.J., ul. Kochanowskiego 11, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 349047,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 382394,25

  • Oferta z najniższą ceną: 382394,25 / Oferta z najwyższą ceną: 539012,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: mięso i wędliny drobiowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elbląskie Centrum Mięsne EL-HURT Jolanta Grudzień, Zbigniew Grudzień Sp.J., ul. Kochanowskiego 11, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130060,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 125611,50

  • Oferta z najniższą ceną: 125611,50 / Oferta z najwyższą ceną: 133623,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.