eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa i wdrożenie oprogramowania tworzącego System Informatyczny ERP (Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa) wraz z usługą utrzymania systemu przez okres 12 miesięcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-15

Ogłoszenie nr 44139 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.

Warszawa: dostawa i wdrożenie oprogramowania tworzącego System Informatyczny ERP (Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa) wraz z usługą utrzymania systemu przez okres 12 miesięcy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 15901-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 19101-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, krajowy numer identyfikacyjny 36318962500000, ul. ul. Nowy Świat  6/12, 00-400   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 583 88 28, faks 22 583 88 50, e-mail zamowieniapubliczne@mgm.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): https://www.mgm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa i wdrożenie oprogramowania tworzącego System Informatyczny ERP (Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa) wraz z usługą utrzymania systemu przez okres 12 miesięcy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BDG.SSZP.3.2610.2.2017.IO

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa i wdrożenie oprogramowania tworzącego System Informatyczny ERP (Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa), zwanego dalej "Systemem", obejmującego swoim zakresem obszary merytoryczne: kadrowo - płacowy, finansowo - księgowy, budżetu zadaniowego, środków trwałych i gospodarki magazynowej, deklaracji podatkowych, portalu pracowniczego www wraz z udzieleniem licencji na czas nieokreślony; 2) dostawa i wdrożenie innego oprogramowania niezbędnego do realizacji przedmiotu Umowy wraz z licencjami; 3) przeniesienie (migrację) wskazanych przez Zamawiającego danych z obecnie eksploatowanych systemów do nowego Systemu, Zamawiający udostępni Wykonawcy bazy danych do migracji; 4) przygotowanie i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego platformy testowej i produkcyjnej Systemu; 5) przygotowanie scenariuszy testów akceptacyjnych Systemu; 6) przygotowanie i dostarczenie dokumentacji użytkowej i administracyjnej Systemu. 7) świadczenie usługi utrzymania wdrożonego Systemu przez 12 miesięcy. Przez okres 12 miesięcy od dnia końcowego odbioru Systemu Wykonawca będzie świadczył usługi związane z utrzymaniem Systemu. Warunki wykonania usług związanych z utrzymaniem Systemu, określają Istotne postanowienia umowy (IPU) stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ (załącznik nr 2 do Umowy - Usługi utrzymania Systemu oraz gwarancji). 2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumencie - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia -Szczegółowe wymagania dla Zintegrowanego Systemu ERP stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ (po zawarciu umowy dokument ten będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy) oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU) stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawcy przeprowadzą prezentację zaoferowanego Systemu: 1) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w terminie złożą oferty do wykonania prezentacji zaoferowanego Systemu (wskazanego w treści złożonej oferty), z zakresu zagadnień określonych przez Zamawiającego w scenariuszu prezentacji, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Wykonawca powinien być gotowy do przeprowadzenie prezentacji nie później niż następnego dnia roboczego (z wyłączeniem sobót) po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3) Wszystkie prezentacje odbędą się w siedzibie Zamawiającego (ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa). Kolejność przeprowadzenia prezentacji odbywać się będzie wg kolejności składania ofert. O terminie (dzień i godzina) prezentacji Wykonawcy zostaną powiadomieni w jeden ze sposobów określony w pkt 18.2 SIWZ. 4) Proces przygotowania do przeprowadzenia prezentacji przez Wykonawcę musi nastąpić przed wyznaczoną przez Zamawiającego godziną rozpoczęcia prezentacji. 5) Prezentacja musi zostać wykonana z użyciem zaoferowanego Systemu w wersji wskazanej w ofercie, na sprzęcie niezbędnym do przeprowadzenia prezentacji, zapewnionym przez Wykonawcę, w tym drukarka wyposażona we wszystkie materiały eksploatacyjne i np. laptop. Zamawiający nie dopuszcza prezentacji poglądowych z użyciem oprogramowania prezentacyjnego, np. Microsoft Power Point. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia danych wejściowych z uwzględnieniem danych zawartych w scenariuszu, niezbędnych w celu przeprowadzenia prezentacji. 7) W trakcie prezentacji Zamawiający zapewni Wykonawcy: pomieszczenie do prezentacji i rzutnik multimedialny (złącze HDMI lub D-Sub). 8) W trakcie prezentacji Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania przez Wykonawców z Internetu. Zapewnienie dostępu do Internetu leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie zezwala na wykorzystanie sieci teleinformatycznej Zamawiającego do celów przeprowadzenia prezentacji. 9) Przez wykonanie scenariusza rozumie się doprowadzenie do osiągnięcia wszystkich rezultatów określonych przez Zamawiającego w scenariuszu prezentacji, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ oraz potwierdzenia osiągnięcia wspomnianych rezultatów poprzez wydruk w formie papierowej dokonany w czasie wyznaczonym na prezentację. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonywania wydruków poza czasem przeznaczonym na prezentację. 10) Na przeprowadzenie prezentacji przeznaczone zostaną dla każdego Wykonawcy kolejne, (z uwzględnieniem pkt 9 powyżej) maksymalnie 3 godziny zegarowe, liczone od godziny rozpoczęcia prezentacji wyznaczonej przez Zamawiającego. 11) W przypadku wystąpienia w trakcie prezentacji awarii technicznej sprzętu, wykorzystywanego do przeprowadzenia prezentacji, Wykonawca/Zamawiający (każdy odpowiednio w zakresie zapewnionego przez siebie sprzętu) może, w celu usunięcia ww. awarii, dokonać niezbędnych napraw. Łączny czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 1 godziny. Czas na usunięcie ewentualnej awarii nie będzie wliczany do czasu przeznaczonego na prezentację. 12) Bezpośrednio po przeprowadzeniu prezentacji oferowanego Systemu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu, wydruki w formie papierowej, o których mowa w pkt 8 powyżej. 13) Z prezentacji sporządzony zostanie Protokół przeprowadzenia prezentacji, do którego zostaną załączone wydruki w formie papierowej, o których mowa w pkt 9 powyżej. 14) Prezentacja podlega trybowi składania, uzupełniania lub poprawiania określonemu w art. 26 ust. 3 ustawy. 15) Prezentacje Systemów przeprowadzane przez poszczególnych Wykonawców są jawne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV: 72611000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT507479.67
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
QNT Systemy Informatyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,  ,  ul.Knurowska 19,  41-800,  Zabrze,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 623610.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 623610.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 623610.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.