eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa i wdrożenie oprogramowania tworzącego System Informatyczny ERP (Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa) wraz z usługą utrzymania systemu przez okres 12 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-27

Ogłoszenie nr 15901 - 2017 z dnia 2017-01-27 r.

Warszawa: dostawa i wdrożenie oprogramowania tworzącego System Informatyczny ERP (Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa) wraz z usługą utrzymania systemu przez okres 12 miesięcy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, krajowy numer identyfikacyjny 36318962500000, ul. ul. Nowy Świat  6/12, 00-400   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 583 88 28, e-mail zamowieniapubliczne@mgm.gov.pl, faks 22 583 88 50.
Adres strony internetowej (URL): https://www.mgm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
gopodarkamorska.bip.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 7 SIWZ
Adres:
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, 00-400 Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12 (Kancelaria Główna Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej). Godziny pracy Kancelarii - od poniedziałku do piątku od 8.15 do 16.15, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i wdrożenie oprogramowania tworzącego System Informatyczny ERP (Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa) wraz z usługą utrzymania systemu przez okres 12 miesięcy
Numer referencyjny: BDG.SSZP.3.2610.2.2017.IO
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa i wdrożenie oprogramowania tworzącego System Informatyczny ERP (Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa), zwanego dalej "Systemem", obejmującego swoim zakresem obszary merytoryczne: kadrowo - płacowy, finansowo - księgowy, budżetu zadaniowego, środków trwałych i gospodarki magazynowej, deklaracji podatkowych, portalu pracowniczego www wraz z udzieleniem licencji na czas nieokreślony; 2) dostawa i wdrożenie innego oprogramowania niezbędnego do realizacji przedmiotu Umowy wraz z licencjami; 3) przeniesienie (migrację) wskazanych przez Zamawiającego danych z obecnie eksploatowanych systemów do nowego Systemu, Zamawiający udostępni Wykonawcy bazy danych do migracji; 4) przygotowanie i uruchomienie w siedzibie Zamawiającego platformy testowej i produkcyjnej Systemu; 5) przygotowanie scenariuszy testów akceptacyjnych Systemu; 6) przygotowanie i dostarczenie dokumentacji użytkowej i administracyjnej Systemu. 7) świadczenie usługi utrzymania wdrożonego Systemu przez 12 miesięcy. Przez okres 12 miesięcy od dnia końcowego odbioru Systemu Wykonawca będzie świadczył usługi związane z utrzymaniem Systemu. Warunki wykonania usług związanych z utrzymaniem Systemu, określają Istotne postanowienia umowy (IPU) stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ (załącznik nr 2 do Umowy - Usługi utrzymania Systemu oraz gwarancji). 2.Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72611000-6 Usługi w zakresie wsparcia technicznego 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumencie - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia -Szczegółowe wymagania dla Zintegrowanego Systemu ERP stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ (po zawarciu umowy dokument ten będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy) oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU) stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawcy przeprowadzą prezentację zaoferowanego Systemu: 1) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w terminie złożą oferty do wykonania prezentacji zaoferowanego Systemu (wskazanego w treści złożonej oferty), z zakresu zagadnień określonych przez Zamawiającego w scenariuszu prezentacji, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Wykonawca powinien być gotowy do przeprowadzenie prezentacji nie później niż następnego dnia roboczego (z wyłączeniem sobót) po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3) Wszystkie prezentacje odbędą się w siedzibie Zamawiającego (ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa). Kolejność przeprowadzenia prezentacji odbywać się będzie wg kolejności składania ofert. O terminie (dzień i godzina) prezentacji Wykonawcy zostaną powiadomieni w jeden ze sposobów określony w pkt 18.2 SIWZ. 4) Proces przygotowania do przeprowadzenia prezentacji przez Wykonawcę musi nastąpić przed wyznaczoną przez Zamawiającego godziną rozpoczęcia prezentacji. 5) Prezentacja musi zostać wykonana z użyciem zaoferowanego Systemu w wersji wskazanej w ofercie, na sprzęcie niezbędnym do przeprowadzenia prezentacji, zapewnionym przez Wykonawcę, w tym drukarka wyposażona we wszystkie materiały eksploatacyjne i np. laptop. Zamawiający nie dopuszcza prezentacji poglądowych z użyciem oprogramowania prezentacyjnego, np. Microsoft Power Point. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia danych wejściowych z uwzględnieniem danych zawartych w scenariuszu, niezbędnych w celu przeprowadzenia prezentacji. 7) W trakcie prezentacji Zamawiający zapewni Wykonawcy: pomieszczenie do prezentacji i rzutnik multimedialny (złącze HDMI lub D-Sub). 8) W trakcie prezentacji Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania przez Wykonawców z Internetu. Zapewnienie dostępu do Internetu leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie zezwala na wykorzystanie sieci teleinformatycznej Zamawiającego do celów przeprowadzenia prezentacji. 9) Przez wykonanie scenariusza rozumie się doprowadzenie do osiągnięcia wszystkich rezultatów określonych przez Zamawiającego w scenariuszu prezentacji, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ oraz potwierdzenia osiągnięcia wspomnianych rezultatów poprzez wydruk w formie papierowej dokonany w czasie wyznaczonym na prezentację. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonywania wydruków poza czasem przeznaczonym na prezentację. 10) Na przeprowadzenie prezentacji przeznaczone zostaną dla każdego Wykonawcy kolejne, (z uwzględnieniempkt 9 powyżej) maksymalnie 3 godziny zegarowe, liczone od godziny rozpoczęcia prezentacji wyznaczonej przez Zamawiającego. 11) W przypadku wystąpienia w trakcie prezentacji awarii technicznej sprzętu, wykorzystywanego do przeprowadzenia prezentacji, Wykonawca/Zamawiający (każdy odpowiednio w zakresie zapewnionego przez siebie sprzętu) może, w celu usunięcia ww. awarii, dokonać niezbędnych napraw. Łączny czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 1 godziny. Czas na usunięcie ewentualnej awarii nie będzie wliczany do czasu przeznaczonego na prezentację. 12) Bezpośrednio po przeprowadzeniu prezentacji oferowanego Systemu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu, wydruki w formie papierowej, o których mowa w pkt 8 powyżej. 13) Z prezentacji sporządzony zostanie Protokół przeprowadzenia prezentacji, do którego zostaną załączone wydruki w formie papierowej, o których mowa w pkt 9 powyżej. 14) Prezentacja podlega trybowi składania, uzupełniania lub poprawiania określonemu w art. 26 ust. 3 ustawy. 15) Prezentacje Systemów przeprowadzane przez poszczególnych Wykonawców są jawne.

II.5) Główny kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV:72611000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 507479.67
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 25


II.9) Informacje dodatkowe: Wdrożenie systemu zostanie przeprowadzone w terminie nie dłuższym niż 25 dni od zawarcia umowy. Przez okres 12 miesięcy od dnia końcowego odbioru Systemu Wykonawca będzie świadczył usługi związane z utrzymaniem Systemu.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 350 000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: A) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują) należycie, minimum 3 dostawy o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każda, polegające na dostawie i wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego ERP (Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa) przeznaczonego dla minimum 60 użytkowników systemu. B) skierują do realizacji zamówienia, co najmniej dziesięcioosobowy Zespół, posiadający kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, składający się z: 1) kierownika projektu - posiadającego doświadczenie w kierowaniu realizacją co najmniej 2 odrębnych projektów wdrożenia zintegrowanych systemów informatycznych ERP, o wartości każdego z projektów nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, 2) architekta systemów - posiadającego doświadczenie w realizacji co najmniej 2 odrębnych projektów wdrożenia zintegrowanych systemów informatycznych ERP o wartości każdego z projektów nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem, że w obszarze obowiązków tej osoby znajdowało się koordynowanie technicznej strony wdrożenia, 3) co najmniej dwóch konsultantów wiodących w obszarze funkcjonalnym: kadry i płace, posiadających (każdy z konsultantów) doświadczenie w realizacji, co najmniej 2 odrębnych projektów wdrożenia zintegrowanych systemów informatycznych ERP o wartości każdego z projektów nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem, że w obszarze obowiązków konsultanta znajdowało się wdrożenie obszaru funkcjonalnego: kadry i/lub płace, 4) co najmniej dwóch konsultantów wiodących w obszarze funkcjonalnym: finanse i księgowość posiadających (każdy z konsultantów) doświadczenie w realizacji, co najmniej 2 odrębnych projektów wdrożenia zintegrowanych systemów informatycznych ERP o wartości każdego z projektów nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem, że w obszarze obowiązków konsultanta znajdowało się wdrożenie obszaru funkcjonalnego: finanse i/lub księgowość, 5) co najmniej dwóch konsultantów wiodących w obszarze funkcjonalnym: sprawozdawczość i budżet zadaniowy, posiadających (każdy z konsultantów) doświadczenie w realizacji, co najmniej 2 odrębnych projektów wdrożenia zintegrowanych systemów informatycznych ERP o wartości każdego z projektów nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem, że w obszarze obowiązków konsultanta znajdowało się wdrożenie obszaru funkcjonalnego: sprawozdawczość i/lub budżet zadaniowy, 6) co najmniej dwóch konsultantów wiodących w obszarze funkcjonalnym: majątek, posiadających (każdy z konsultantów) doświadczenie w realizacji, co najmniej 2 odrębnych projektów wdrożenia zintegrowanych systemów informatycznych ERP o wartości każdego z projektów nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem, że w obszarze obowiązków konsultanta znajdowało się wdrożenie obszaru funkcjonalnego: majątek. Role członków zespołu wymienionych w pkt 1)- 6) nie mogą być łączone z którąkolwiek z innych ról.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (składany w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem); Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3.1 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów stosownie do pkt. 4.2 SIWZ zamawiający na zasadach określonych w pkt 5.3 SIWZ wezwie wykonawcę do złożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt. 5.3.1 SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (składany w oryginale, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane (składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (składane w oryginale); w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (składany w oryginale; sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). 3)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do art. 26 ust. 2c ustawy jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawcy przeprowadzą prezentację zaoferowanego Systemu: 1) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w terminie złożą oferty do wykonania prezentacji zaoferowanego Systemu (wskazanego w treści złożonej oferty), z zakresu zagadnień określonych przez Zamawiającego w scenariuszu prezentacji, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Wykonawca powinien być gotowy do przeprowadzenie prezentacji nie później niż następnego dnia roboczego (z wyłączeniem sobót) po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3) Wszystkie prezentacje odbędą się w siedzibie Zamawiającego (ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa). Kolejność przeprowadzenia prezentacji odbywać się będzie wg kolejności składania ofert. O terminie (dzień i godzina) prezentacji Wykonawcy zostaną powiadomieni w jeden ze sposobów określony w pkt 18.2 SIWZ. 4) Proces przygotowania do przeprowadzenia prezentacji przez Wykonawcę musi nastąpić przed wyznaczoną przez Zamawiającego godziną rozpoczęcia prezentacji. 5) Prezentacja musi zostać wykonana z użyciem zaoferowanego Systemu w wersji wskazanej w ofercie, na sprzęcie niezbędnym do przeprowadzenia prezentacji, zapewnionym przez Wykonawcę, w tym drukarka wyposażona we wszystkie materiały eksploatacyjne i np. laptop. Zamawiający nie dopuszcza prezentacji poglądowych z użyciem oprogramowania prezentacyjnego, np. Microsoft Power Point. 6) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia danych wejściowych z uwzględnieniem danych zawartych w scenariuszu, niezbędnych w celu przeprowadzenia prezentacji. 7) W trakcie prezentacji Zamawiający zapewni Wykonawcy: pomieszczenie do prezentacji i rzutnik multimedialny (złącze HDMI lub D-Sub). 8) W trakcie prezentacji Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania przez Wykonawców z Internetu. Zapewnienie dostępu do Internetu leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie zezwala na wykorzystanie sieci teleinformatycznej Zamawiającego do celów przeprowadzenia prezentacji. 9) Przez wykonanie scenariusza rozumie się doprowadzenie do osiągnięcia wszystkich rezultatów określonych przez Zamawiającego w scenariuszu prezentacji, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ oraz potwierdzenia osiągnięcia wspomnianych rezultatów poprzez wydruk w formie papierowej dokonany w czasie wyznaczonym na prezentację. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonywania wydruków poza czasem przeznaczonym na prezentację. 10) Na przeprowadzenie prezentacji przeznaczone zostaną dla każdego Wykonawcy kolejne, (z uwzględnieniem pkt 9 powyżej) maksymalnie 3 godziny zegarowe, liczone od godziny rozpoczęcia prezentacji wyznaczonej przez Zamawiającego. 11) W przypadku wystąpienia w trakcie prezentacji awarii technicznej sprzętu, wykorzystywanego do przeprowadzenia prezentacji, Wykonawca/Zamawiający (każdy odpowiednio w zakresie zapewnionego przez siebie sprzętu) może, w celu usunięcia ww. awarii, dokonać niezbędnych napraw. Łączny czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 1 godziny. Czas na usunięcie ewentualnej awarii nie będzie wliczany do czasu przeznaczonego na prezentację. 12) Bezpośrednio po przeprowadzeniu prezentacji oferowanego Systemu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu, wydruki w formie papierowej, o których mowa w pkt 8 powyżej. 13) Z prezentacji sporządzony zostanie Protokół przeprowadzenia prezentacji, do którego zostaną załączone wydruki w formie papierowej, o których mowa w pkt 9 powyżej. 14) Prezentacja podlega trybowi składania, uzupełniania lub poprawiania określonemu w art. 26 ust. 3 ustawy. 15) Prezentacje Systemów przeprowadzane przez poszczególnych Wykonawców są jawne.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony odpowiednio według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ, b) wskazanie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (w treści formularza ofertowego), c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.1 SIWZ oraz w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, powoływania się wykonawcy na zasoby innych podmiotów stosownie do pkt. 4.2 SIWZ, dokumenty odpowiednio wymienione w pkt 5.2 oraz dowody/zobowiązanie, o których mowa w pkt. 4.3 lit. a. SIWZ, tj.zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dowody potwierdzające oddanie wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia powinny zostać załączone do oferty (w oryginale). e)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie składane jest w oryginale.oświadczenie Wykonawca stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, f) w celu potwierdzenia, że zaoferowany system informatyczny ERP spełnia wymagania funkcjonalne określone przez zamawiającego wykonawca przeprowadzi prezentację zaoferowanego Systemu. Scenariusz Prezentacji systemu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, Prezentacja nie stanowi treści oferty i jest traktowana jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej BGK nr 62 1130 1017 0020 1487 9320 0001, z adnotacją "wadium - numer sprawy BDG.SSZP.3.2610.2.2017.IO - dostawa i wdrożenie oprogramowania tworzącego System Informatyczny ERP (Enterprise Resource Planning - Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa) wraz z usługą utrzymania systemu przez okres 12 miesięcy". Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: "od dnia .......- do dnia .........", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) na podstawie, którego będzie możliwe wymaganie zapłaty kwoty wadium. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę10
Licencje na moduły Systemu bez limitów ilościowych5
Dodatkowe godziny wizyt konsultantów Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego10
Dodatkowe godziny usług zdalnych - konsultantów Wykonawcy5
Termin realizacji wdrożenia10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 06/02/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.