eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w ramach obsługi projektu Nowe Perspektywy 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Katowice: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w ramach obsługi projektu Nowe Perspektywy 2
Numer ogłoszenia: 441366 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 398022 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, Pl. Grunwaldzki 8-10, 40-950 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 209 08 63, faks 32 258 19 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w ramach obsługi projektu Nowe Perspektywy 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w ramach obsługi projektu Nowe perspektywy 2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie podzielono na trzy pakiety Pakiet A - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zadania działania motywacyjne. Pakiet B - Dostawa materiałów biurowych dla obsługi administracyjnej projektu. Pakiet C - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla obsługi administracyjnej projektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Nowe perspektywy 2 wdrażany w ramach Priorytetu 1, Działania 1.3, Poddziałanie 1.3.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z umową nr UDA - POKL.01.03.03-00-076/13 z dnia 1 sierpnia 2013 roku..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet A - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zadania działania motywacyjne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro-Land Sp z o.o., ul.Wojska Polskiego 2F, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7367,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7442,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6301,66 / Oferta z najwyższą ceną: 7442,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet B - Dostawa materiałów biurowych dla obsługi administracyjnej projektu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro-Land Sp z.o.o., ul. Wojska Polskiego 2F, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2232,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2242,58

  • Oferta z najniższą ceną: 1823,93 / Oferta z najwyższą ceną: 2242,58

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet C - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla obsługi administracyjnej projektu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Office Support Krzysztof Wyląg, ul. Towarowa 15, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4621,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2839,70

  • Oferta z najniższą ceną: 2839,70 / Oferta z najwyższą ceną: 3851,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.