eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre › Budowa sieci bezprzewodowej, usługa dostępu do Internetu, dostawa sprzętu komputerowego, serwis sieci i sprzętu w ramach projektuPrzeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - Internet dla mieszkańców Gminy Dobre



Ogłoszenie z dnia 2009-12-23

Dobre: Budowa sieci bezprzewodowej, usługa dostępu do Internetu, dostawa sprzętu komputerowego, serwis sieci i sprzętu w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - Internet dla mieszkańców Gminy Dobre
Numer ogłoszenia: 441348 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dobre , ul. Tadeusza Kościuszki 1, 05-307 Dobre, woj. mazowieckie, tel. 025 7571190, faks 025 7571190.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci bezprzewodowej, usługa dostępu do Internetu, dostawa sprzętu komputerowego, serwis sieci i sprzętu w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - Internet dla mieszkańców Gminy Dobre.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci bezprzewodowej, usługa dostępu do Internetu, dostawa sprzętu komputerowego, serwis sieci i sprzętu w ramach projektu:Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - Internet dla mieszkańców Gminy Dobre.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.23.00 - Instalowanie anten 30.21.30.00 - Komputery osobiste .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium: 40 000zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym. a. są wpisani do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a. wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w szczególności co najmniej: i. jedno zamówienie obejmujące realizację sieci bezprzewodowej w technologii WiMAX lub LMDS składającej się z minimum 2 stacji bazowych, ii. jedno zamówienie obejmujące realizację sieci bezprzewodowej w technologii WiFi składającej się z minimum 30 punktów dostępowych, iii. jedno zamówienie obejmujące podłączenie do sieci bezprzewodowych urządzeń abonenckich w ilości co najmniej 100 sztuk, iv. jedno zamówienie obejmujące dostawę zestawów komputerowych w ilości co najmniej 100 sztuk, b. posiadają status autoryzowanego partnera producentów oferowanych stacji bazowych w zakresie ich instalacji i serwisu, c. posiadają status autoryzowanego partnera producentów oferowanych stacji przekaźnikowych w zakresie ich instalacji i serwisu, d. dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, tj. osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do bieżącego finansowania zadania na kwotę nie niższą niż 1 000 000 PLN oraz nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każda z ofert musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ /wg wzoru/; 2. Kosztorys ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ /wg wzoru/; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ; 4. Autoryzacje, o których mowa w rozdziale IV ust. 2 lit. b, c. 5. Wykaz podwykonawców wraz z podaniem części zamówienia, którą wykonawca planuje powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie o wykonaniu zamówienia w całości we własnym zakresie - zał. nr 4 do SIWZ/wg wzoru/; 6. Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 8. Wykaz zamówień, o których mowa w rozdziale IV ust. 2 lit. a, z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 9. Wykaz osób, o których mowa w rozdziale IV ust. 2 lit. d wraz załączeniem wymaganych certyfikatów. 10. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na łączną kwotę nie niższą niż 1 000 000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego organu podatkowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Za aktualne uważane będzie zaświadczenie wystawione przez właściwy organ nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gminadobre.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobre ul. T. Kościuszki 1 05-307 Dobre.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Dobre ul. T. Kościuszki 1 05-307 Dobre pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eIclusion.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.