eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA I HIGIENY ORAZ WORKÓW RÓŻNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-28

Dzierżoniów: DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA I HIGIENY ORAZ WORKÓW RÓŻNYCH
Numer ogłoszenia: 439858 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o. , ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 8315788 wew. 68, faks 74 8313731.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA I HIGIENY ORAZ WORKÓW RÓŻNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do mycia i higieny oraz worków różnych, zgodnie z wymaganiami szczegółowo opisanymi w załączniku nr 1 -Opis przedmiotu Zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielony jest na Części z możliwością składania ofert na każdą Część oddzielnie (Części od 1 do 8) SZCZEGÓŁOWY OPIS KAŻDEJ CZĘŚCI W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.81.20.00-7, 39.81.21.00-8, 39.81.30.00-4, 39.82.10.00-3, 39.83.12.00-8, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.81.11.00-1, 39.83.20.00-3, 39.83.30.00-0, 33.76.00.00-5, 18.14.10.00-9, 39.83.12.50-3, 33.71.19.00-6, 33.72.11.00-1, 39.52.51.00-9, 18.93.00.00-7, 33.72.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w PLN: CZĘŚĆ 1. 400,00 zł CZĘŚĆ 2. 300,00 zł CZĘŚĆ 3. 1 000,00 zł CZĘŚĆ 4. 150,00 zł CZĘŚĆ 5. 5,00 zł CZĘŚĆ 6. 30,00 zł CZĘŚĆ 7. 900,00 zł CZĘŚĆ 8. 30,00 zł b. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach ­ pieniądzu ­ poręczeniach bankowych, ­ pieniężnych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ­ gwarancjach bankowych (gwarancji bankowa z uwzględnieniem Art.46 ust 4a i 5 ) ­ gwarancjach ubezpieczeniowych ­ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42,poz.275). c. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Bank NORDEA nr konta 14 1440 1101 0000 0000 0892 2128 z dopiskiem: WADIUM W POSTĘPOWANIU na dostawę środków do mycia i higieny oraz worków różnych (dowód wpłaty lub jego kopię potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem załączyć do oferty). d. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, pieniężnego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek ten będzie spełniony gdy wykonawca dołączy do oferty: Aktualną koncesję / zezwolenie lub licencję na wykonanie działalności w zakresie składanej oferty, w przypadku gdy przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. lub Stosowne oświadczenie, jeżeli przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takich uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: Wykonawca dołączy do oferty wykaz potwierdzający wykonanie przynajmniej 2 dostaw na kwotę nie mniejszą niż 1/2 wartości składanej oferty wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz oświadczenie, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.- załącznik nr 6

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym wykonawca podpisze oświadczenie potwierdzające spełnienie tego warunku- załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca podpisze oświadczenie potwierdzające spełnienie tego warunku- załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca podpisze oświadczenie potwierdzające spełnienie tego warunku - załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie zalega on z opłacaniem podatków i opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -Załącznik nr 10 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- Załącznik nr 10 do SIWZ -Ponadto wykonawca dołączy do oferty: Oświadczamy, że: Produkty oferowane w ramach zamówienia 16/ZP/2011 dla NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o.o. są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. (wg załączonego druku- załącznik nr 5 do SIWZ) b. Oświadczamy, że (dotyczy wszystkich Części): Posiadamy ulotki informacyjne wystawione przez producenta oraz karty charakterystyki zaoferowanych w ofercie produktów i zobowiązujemy się przedstawić je zamawiającemu na każde jego wezwanie. - załącznik nr 7 c. Oświadczenie na Załączniku nr 8-Dotyczy wykonawców składających ofertę na Części 2 (dotyczy pozycji 1 i 3) Oświadczamy, że posiadamy: Pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydane przez Ministerstwo Zdrowia zgodnie z Ustawą o produktach biobójczych- Dz. U. nr 175 poz.1443 z dnia 13.09.2002- z późniejszymi zmianami (Dz. U. nr 189 poz. 1852 z 2003, Dz. U. nr 173 poz. 1808 z 2004, Dz. U. nr 180 poz. 1491 z 2005) lub Certyfikat CE i deklarację CE dla wyrobów medycznych zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych- (Dz. U. nr 93 poz. 896 z 2004) i zobowiązujemy się do dostarczenia tych dokumentów na każde wezwanie zamawiającego. d. Oświadczenie na Załączniku nr 9 -Dotyczy wykonawców składających ofertę na Część 1 (dotyczy pozycji 10 i 13) Oświadczamy, że do zaoferowanych w ofercie produktów posiadamy potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu zgodnie z Ustawą o kosmetykach -Dz. U. nr 42 poz.473 z 2001, i zobowiązujemy się do dostarczenia tych dokumentów na każde wezwanie zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w następujących przypadkach: a)w przypadku zmiany danych adresowych wskazanych w nagłówku umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w ww. zakresie, b)w przypadku zmiany danych osób reprezentujących strony umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w ww. zakresie. c)w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.dzierzoniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie Sp. z o.o. ul. Cicha 1 58-200 Dzierżoniów Zamówienia Publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2012 godzina 12:00, miejsce: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie Sp. z o.o. ul. Cicha 1 58-200 Dzierżoniów SEKRETARIAT DYREKTORA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚRODKI CZYSZCZĄCE I POLERUJĄCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI CZYSZCZĄCE I POLERUJĄCE- SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁACZNIKU NR 1 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.71.19.00-6, 39.83.12.00-8, 39.83.12.50-3, 39.83.16.00-2, 39.83.13.00-9, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PŁYNY CZYSZCZĄCO DEZYNFEKUJĄCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYNY CZYSZCZĄCO DEZYNFEKUJĄCE- SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁACZNIKU NR 1 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.16.00-2, 39.81.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAPIER TOALETOWY, HUSTECZKI HIGIENICZNE I RĘCZNIKI DO RĄK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAPIER TOALETOWY, HUSTECZKI HIGIENICZNE I RĘCZNIKI DO RĄK- SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ŻYLETKI, GOLARKI, ŚCIERECZKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŻYLETKI, GOLARKI, ŚCIERECZKI- SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁACZNIKU NR 1 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.10.00-0, 33.72.11.00-1, 39.52.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: RĘKAWICE ROBOCZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAWICE ROBOCZE - SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ŚRODEK DO KONSERWACJI I CZYSZCZENIA WYKŁADZIN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODEK DO KONSERWACJI I CZYSZCZENIA WYKŁADZIN- SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁACZNIKU NR 1 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WORKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WORKI - SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: WORKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WORKI ROZPUSZCZALNE- SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.