eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz pojemników na zużyte igły wg pakietów od 1 do 6 w okresie trwania umowy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-04

Bielsko-Biała: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz pojemników na zużyte igły wg pakietów od 1 do 6 w okresie trwania umowy.
Numer ogłoszenia: 43957 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły, ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, fax 033 8272505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.szpital.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz pojemników na zużyte igły wg pakietów od 1 do 6 w okresie trwania umowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz pojemników na zużyte igły wg pakietów od 1 do 6 w okresie trwania umowy. Nazwy nadane dla pakietów: Pakiet nr 1 - Rękawice chirurgiczne medyczne I; Pakiet nr 2 - Sterylizacja I - rękawy do sterylizacji; Pakiet nr 3 - Sterylizacja II - papier do sterylizacji; Pakiet nr 4 - Sterylizacja III - testy do sterylizacji; Pakiet nr 5 - Aparaty do pomp; Pakiet nr 6 - Pojemniki do zużyte igły

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne Oryginalny kod CPV: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 25.22.30.00 - Pojemniki z utwardzanych tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.00.00 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu nie przewiduje się wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie oraz ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia, oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w podrozdziale III niniejszego Rozdziału, według zasady spełnia - nie spełnia oraz odnotowana na druku ZP 17 do protokołu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ ) składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1) W przypadku, gdy kilku Wykonawców składa ofertę wspólną Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawców występujących wspólnie potwierdzenia powyższego przez złożenie oświadczeń. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepis art. 23 ustawy. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentów zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujący wspólnie. 3) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Wykonawcy występujący wspólnie składają w/w dokument każdy oddzielnie. 4) Oświadczenie Wykonawcy w trybie Art. 22 - na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 5) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 Ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie. 6) Aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy występujący wspólnie w/w oświadczenie składają każdy oddzielnie. 7) Wykaz dostaw ( co najmniej 1dostawa ) o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż cena brutto składanej oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie - na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ ( Doświadczenie zawodowe). Wykonawcy występujący wspólnie składają w/w wykaz każdy oddzielnie. W takim przypadku Zamawiający uzna , że wymóg zostanie spełniony, jeżeli suma takich dostaw wykazanych przez Wykonawców występujących wspólnie będzie nie mniejsza niż 2. 8) Pisemne oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające odpowiednio, że: ( na formularzu stanowiącym załącznik 4 do SIWZ); 8.1. każdy oferowany sprzęt medyczny posiada znak zgodności CE oraz posiada dopuszczenie do obrotu i do używania - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o Wyrobach Medycznych, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, opisanymi w SIWZ, oraz 8.2. Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wyraża gotowość do udostępnienia zamawiającemu na każde jego żądanie, także przed rostrzygnięciem przetargu wymaganych i opisanych szczegółowo w SIWZ dokumentów związanych z dopuszczeniem do obrotu i użytkowania oraz rejestracją danego produktu. 9) Badania potwierdzające poziom protein, oraz informację producenta potwierdzającą poziom AQL, oraz posiadanie wewnętrznej warstwy polimerowej w przypadku rękawic bezpudrowych (dot. pozycji 1-2 formularza stanow. zał. nr 1A SIWZ ) oraz 9.1.P r o t o k ó ł badań producenta potwierdzających zgodność poziomów AQL i protein oferowanych rękawic nie starsze niż rok - na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 SIWZ. 10) Wykaz z osób upoważnionych po podpisywania oferty - na formularzu stanowiącym załącznik nr 6. 11) Wypełniony formularz asortymentowo cenowy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 1A do 1F wg wyboru wg wyboru oraz dodatkowo w formie elektronicznej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.bielsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pokój zamówień publ. Ip. osobiście lub pocztą na wniosek Wykonawcy( cena 20,00 zł brutto; zapłata przelewem lub gotówką w siedzibie zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Sekretariat, Ip..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.