eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Św. Małgorzaty › Przedmiotem zamówienia jestpełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania:Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, Tum.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-22

Góra Św. Małgorzaty: Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania:Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, Tum.
Numer ogłoszenia: 439024 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra Św. Małgorzaty , Góra Św. Małgorzaty 44, 99-122 Góra Św. Małgorzaty, woj. łódzkie, tel. (024) 389 24 00, faks (024) 389 24 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goraswmalgorzaty.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania:Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, Tum..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, Tum. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, Tum - kanalizacja ciśnieniowa CIĄG 100 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, - kanalizacja ciśnieniowa CIĄG 200 3. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, - kanalizacja ciśnieniowa CIĄG 300 4. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski - kanalizacja ciśnieniowa CIĄG 400 5. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, - kanalizacja ciśnieniowa CIĄG 500 6. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, - kanalizacja ciśnieniowa CIĄG 600 7. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, - kanalizacja ciśnieniowa CIĄG 700 8. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, - kanalizacja ciśnieniowa CIĄG 800 9. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, - TŁOCZNIA PPS1. Wartość zadania wg kosztorysu inwestorskiego netto 6.594.664,80 zł., planowany termin zakończenia robót przez wykonawcę - 31.08.2011 r. Podmiot umowy korzysta z dofinansowania w ramach działania -Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej- Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (umowa Nr 00092-6921-UM0501364/09 z dnia 26 listopada 2009 br.), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Obszarów Wiejskich. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się musi zgodnie z zasadami określonymi dla tego działania. 2. Obowiązki Nadzoru Inwestorskiego: I. Na etapie realizacji robót: 1. Ustanowienie inspektora nadzoru, zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane. 2. Kontrola harmonogramu robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno-organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych robót i ostatecznego zakończenia realizacji zadania. 3. Koordynacja wykonania robót. 4. Bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 5. Wydawanie kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrywek. 6. Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 7. Prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonywanych prac i wbudowanych materiałów zgodnie z normami, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie. 8. Monitorowanie dostaw materiałów budowlanych, sprawdzanie, czy dostarczone materiały posiadają wymagane atesty i certyfikaty. 9. Ustalanie zakresu ewentualnych robót zamiennych, opracowywanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego. 10. Opiniowanie projektów aneksów do umowy z wykonawcą robót. 11. Przeprowadzanie odbioru robót zanikających oraz ulegających zakryciu, odbiorów częściowych (etapowych), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zadania. 12. Organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z wykonawcą robót i innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych; omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramów, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywanych robót z przepisami prawa, orzeczeniami i uzgodnieniami właściwych organów oraz przepisami normatywnymi; wpływu czynników zewnętrznych na realizację inwestycji. 13. Organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót przy udziale Zamawiającego; przygotowanie dokumentacji odbiorowej oraz listy wad i usterek z terminem ich usunięcia. 14. Nadzór nad usuwaniem wad i usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot wynagrodzenia wykonawcy. 15. Przekazanie wykonanego zadania Zamawiającemu wraz z kompletem wymaganych dokumentów w tym dokumentacji powykonawczej. 16. Pomoc Zamawiającemu w występowaniu przed sądami powszechnymi w sprawach dotyczących zobowiązań umownych uczestników procesu inwestycyjnego. 17. Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym związanym z prowadzoną inwestycją. 18. Przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych. 19. Realizacja uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji. II. Kontrola kosztów inwestycji i rozliczenie inwestycji, a w szczególności: 1. Kontrola prawidłowości wystawianych faktur co do wystąpienia przesłanek do ich wystawienia, zakresu i kwoty na zasadach określonych w umowie z wykonawcą robót bez prawa ich odbioru. 2. Naliczanie kar umownych dla wykonawcy robót i przekazywanie danych Zamawiającemu w celu egzekwowania tych kar. 3. Weryfikacja kosztorysów w zakresie robót zamiennych i dodatkowych oraz zastosowanych nośników cen. 4. Ustalenie podstaw i wysokości obniżenia należności wykonawcy robót z tytułu obniżenia jakości robót. 5. Wykonanie rozliczeń końcowych i dokonanie ich uzgodnień z wykonawcą robót, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego. 6. Rozliczenie końcowe wykonanego zadania inwestycyjnego wraz z przygotowaniem druków OT. III. Wykonawca zobowiązuje się do trzech bytności w tygodniu na budowie które będą potwierdzane przez Zamawiającego (załącznik nr 2 do umowy) oraz dodatkowo na każde żądanie Zamawiającego, przybycie w ciągu maksymalnie 2 godzin..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: w okresie ostatnich trzech lat wykonali minimum jedną usługę w zakresie pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego lub Nadzoru Inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej o wartości usługi minimum 30.000,- zł c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponują osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe jako Inspektor Nadzoru z uprawnieniami budowlanymi w specjalności: sieci i instalacji elektrycznych oraz sieci i instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, wpisanych na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN. 2. Zamawiający wymaga potwierdzenia przez wykonawców braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, tj. na potwierdzenie wymaga złożenia n/w dokumentów: a) oświadczenia, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg. załącznika nr 3 b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VII. SIWZ z których jednoznacznie musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił, stosując formułę -spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - druk załącznika nr 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających wymóg określony w pkt. VI ppkt.2) a), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4; d) wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg załącznika nr 5. e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń członka Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. f) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia n/w dokumentów: a) oświadczenia, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg. załącznika nr 3 b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wy?stępujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca, przy czym warunek wskazany w pkt. VI. ppkt. 1 lit. b) - spełnił minimum jeden z wykonawców występujących wspólnie, pozostałe warunki wskazane w pkt. VI ppkt.1 - mogą być spełnione łącznie natomiast warunek wskazany w pkt. VI ppkt. 2 - musi spełnić każdy z wykonawców występujący wspólnie. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. VII ppkt.1 lit. b) oraz ppkt.2 lit.), b), c), SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. VIII. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goraswmalgorzaty.bipst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Góra Św. Małgorzaty, 99-122 Góra św. Małgorzaty 44,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Góra Św. Małgorzaty, 99-122 Góra św. Małgorzaty 44, pokój nr 7 - sekretariat,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.