eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Św. Małgorzaty › Przedmiotem zamówienia jestpełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadaniaBudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, Tum.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Góra Św. Małgorzaty: Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, Tum.
Numer ogłoszenia: 13925 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 439024 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra Św. Małgorzaty, Góra Św. Małgorzaty 44, 99-122 Góra Św. Małgorzaty, woj. łódzkie, tel. (024) 389 24 00, faks (024) 389 24 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, Tum..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, Tum. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, Tum - kanalizacja ciśnieniowa CIĄG 100 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, - kanalizacja ciśnieniowa CIĄG 200 3. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, - kanalizacja ciśnieniowa CIĄG 300 4. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski - kanalizacja ciśnieniowa CIĄG 400 5. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, - kanalizacja ciśnieniowa CIĄG 500 6. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, - kanalizacja ciśnieniowa CIĄG 600 7. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, - kanalizacja ciśnieniowa CIĄG 700 8. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, - kanalizacja ciśnieniowa CIĄG 800 9. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podgórzyce, Góra Św. Małgorzaty, Bryski, - TŁOCZNIA PPS1. Wartość zadania wg kosztorysu inwestorskiego netto 6.594.664,80 zł., planowany termin zakończenia robót przez wykonawcę - 31.08.2011 r. Podmiot umowy korzysta z dofinansowania w ramach działania -Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej- Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (umowa Nr 00092-6921-UM0501364/09 z dnia 26 listopada 2009 br.), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Obszarów Wiejskich. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się musi zgodnie z zasadami określonymi dla tego działania. 2. Obowiązki Nadzoru Inwestorskiego: I. Na etapie realizacji robót: 1. Ustanowienie inspektora nadzoru, zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane. 2. Kontrola harmonogramu robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania robót, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno-organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych robót i ostatecznego zakończenia realizacji zadania. 3. Koordynacja wykonania robót. 4. Bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 5. Wydawanie kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrywek. 6. Wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 7. Prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonywanych prac i wbudowanych materiałów zgodnie z normami, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie. 8. Monitorowanie dostaw materiałów budowlanych, sprawdzanie, czy dostarczone materiały posiadają wymagane atesty i certyfikaty. 9. Ustalanie zakresu ewentualnych robót zamiennych, opracowywanie protokołów konieczności wykonywania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego. 10. Opiniowanie projektów aneksów do umowy z wykonawcą robót. 11. Przeprowadzanie odbioru robót zanikających oraz ulegających zakryciu, odbiorów częściowych (etapowych), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zadania. 12. Organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z wykonawcą robót i innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych; omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramów, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywanych robót z przepisami prawa, orzeczeniami i uzgodnieniami właściwych organów oraz przepisami normatywnymi; wpływu czynników zewnętrznych na realizację inwestycji. 13. Organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót przy udziale Zamawiającego; przygotowanie dokumentacji odbiorowej oraz listy wad i usterek z terminem ich usunięcia. 14. Nadzór nad usuwaniem wad i usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot wynagrodzenia wykonawcy. 15. Przekazanie wykonanego zadania Zamawiającemu wraz z kompletem wymaganych dokumentów w tym dokumentacji powykonawczej. 16. Pomoc Zamawiającemu w występowaniu przed sądami powszechnymi w sprawach dotyczących zobowiązań umownych uczestników procesu inwestycyjnego. 17. Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym związanym z prowadzoną inwestycją. 18. Przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych. 19. Realizacja uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji. II. Kontrola kosztów inwestycji i rozliczenie inwestycji, a w szczególności: 1. Kontrola prawidłowości wystawianych faktur co do wystąpienia przesłanek do ich wystawienia, zakresu i kwoty na zasadach określonych w umowie z wykonawcą robót bez prawa ich odbioru. 2. Naliczanie kar umownych dla wykonawcy robót i przekazywanie danych Zamawiającemu w celu egzekwowania tych kar. 3. Weryfikacja kosztorysów w zakresie robót zamiennych i dodatkowych oraz zastosowanych nośników cen. 4. Ustalenie podstaw i wysokości obniżenia należności wykonawcy robót z tytułu obniżenia jakości robót. 5. Wykonanie rozliczeń końcowych i dokonanie ich uzgodnień z wykonawcą robót, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego. 6. Rozliczenie końcowe wykonanego zadania inwestycyjnego wraz z przygotowaniem druków OT. III. Wykonawca zobowiązuje się do trzech bytności w tygodniu na budowie które będą potwierdzane przez Zamawiającego (załącznik nr 2 do umowy) oraz dodatkowo na każde żądanie Zamawiającego, przybycie w ciągu maksymalnie 2 godzin..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 77049.18 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Podmiot umowy korzysta z dofinansowania w ramach działania -Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej- Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (umowa Nr 00092-6921-UM0501364/09 z dnia 26 listopada 2009 br.), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Obszarów Wiejskich. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się musi zgodnie z zasadami określonymi dla tego działania..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dyrekcja Inwestycji w Kutnie Spółka z o.o., ul. Wojska Polskiego 10a, 99-300 Kutno, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 77049.18
  • Oferta z najniższą ceną: 77049.18 oferta z najwyższą ceną: 78000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.