eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › zakup wyposażenia do sali widowiskowo - teatralnej w Centrum Kultury w Żyrardowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-28

Żyrardów: zakup wyposażenia do sali widowiskowo - teatralnej w Centrum Kultury w Żyrardowie
Numer ogłoszenia: 438838 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 402564 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury w Żyrardowie, Plac Jana Pawła II 3, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 46 855 30 54, faks 46 855 35 46.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wyposażenia do sali widowiskowo - teatralnej w Centrum Kultury w Żyrardowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego w ramach zadania Zakup wyposażenia dla sali widowiskowo teatralnej w Centrum Kultury w Żyrardowie realizowanego na podstawie umowy z dnia 13.06.2013 r. nr 01197/13/FPK/NCK zawartej pomiędzy Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego reprezentowanym przez Dyrektora Narodowego Centrum Kultury a Centrum Kultury w Żyrardowie. Projekt jest dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Rozwój infrastruktury Kultury, priorytet Infrastruktura domów kultury. Realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający uzależnia od zawarcia aneksu z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego dotyczącego zmiany zakresu przedmiotu zamówienia oraz terminu realizacji przedmiotowego zadania. W związku z powyższym umowa zawarta w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego przetargu będzie zawarta pod warunkiem rozwiązującym. 2. Zakres rzeczowy dostawy: Zadanie nr 1 Dostawa sprzętu nagłośnieniowego Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, instalacja, uruchomienie i zestrojenie zestawu sprzętu nagłośnieniowego oraz przeszkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi dostarczanego sprzętu. Zakres rzeczowy dostawy przedstawiony został w poniższej tabeli: I Zestaw sprzętu nagłośnieniowego 1 kpl. 1 Konsoleta cyfrowa frontowa 32 kanałowa 1 szt. 2 Case na konsoletę 1 szt. 3 Spliter z rozszyciem monitorowym oraz przewodem wieloparowym 1 kpl. 4 Głośniki monitorowe aktywne 8 szt. 5 Mikrofon dynamiczny wokalowy 10 szt. 6 Mikrofon dynamiczny instrumentalny 5 szt. 7 Mikrofon pojemnościowy 7 szt. 8 Zestaw mikrofonów perkusyjnych 1 szt. 9 System mikrofonowy bezprzewodowy 4 szt. 10 Przewód sygnałowy 80 szt. 11 Statyw mikrofonowy 15 szt. 12 Di-box pasywny 6 szt. 13 Odtwarzacz CD 2 szt. 2 szt. 14 Przewód instrumentalny (długość min. 6 m) 15 szt. 15 Przewód instrumentalny (długość min. 1,5 m) 10 szt. 16 Przedłużacz sieciowy 1 szt. 17 Statyw głośnikowy 8 szt. 18 Przedłużacz elektryczny, gumowy z hermetycznymi końcówkami 20 szt. 19 Rozdzielnia elektryczna 1 kpl. 20 Listwa zasilająca 4 szt. 21 Mikrofon do instrumentów dętych 4 szt. 22 UPS 1 szt. 23 Słuchawki 2 szt. 24 Zestaw do komunikacji 4 szt. 25 Piec basowy 1 szt. 26 Piec gitarowy 1 szt. Zadanie nr 2 Dostawa sprzętu oświetleniowego Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, instalacja, uruchomienie i zestrojenie zestawu sprzętu oświetleniowego oraz przeszkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi dostarczanego sprzętu. Zakres rzeczowy dostawy przedstawiony został w poniższej tabeli: II Zestaw sprzętu oświetleniowego 1 kpl. 1 Rozdzielnica gumowa 2 szt. 2 Ruchoma głowica 2 szt. 3 Listwa LED 8 szt. 4 PAR LED 64 12 szt. 5 Profesjonalny statyw (do konstrukcji z oświetleniem) 2 szt. 6 Konstrukcja aluminiowa (pod statywy z oświetleniem) 1 kpl. 7 Spliter DMX 1 szt. 8 Opakowanie transportowe typu case 3 szt. 9 Okablowanie 1 kpl. 10 Oprogramowanie video 1 szt. 11 Projektor multimedialny 1 szt. 12 Wytwornica dymu płożącego 1 szt. 13 Tester kabli 1 szt. 14 Miernik prądu (multimetr) 1 szt. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi szczegółowo w załączniku nr 7 do SIWZ. W specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach podane zostały minimalne parametry techniczne sprzętu. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Składając ofertę wykonawca musi przedłożyć informację o proponowanym produkcie, zawierającą co najmniej nazwę, model i parametry techniczne sprzętu wchodzącego w skład oferowanych zestawów, celem weryfikacji oferty pod kątem zgodności z wymaganiami Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, nieuszkodzony oraz kompletny. Ponadto sprzęt musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu zarówno poprzez nazwę producenta, model, numer seryjny (nie dotyczy niektórych akcesoriów), oraz posiadać niezbędną dokumentację techniczną, certyfikaty jakości, atesty, itp. 5. Wykonawca dokona montażu dostarczonych urządzeń oraz pierwszego ich uruchomienia. 6. Przedmiot zamówienia musi być gotowy do użycia przez Zamawiającego bez żadnych dodatkowych nakładów. 7. W dniu dostawy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty dotyczące dostarczanego sprzętu umożliwiające weryfikację oferty pod kątem zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Kompletna dokumentacja, w szczególności: certyfikaty jakości, atesty, dokumentacje techniczną producenta z podaniem nazw i modeli produktów i inne dokumenty, a także instrukcje obsługi sprzętu w języku polskim w formie papierowej lub elektronicznej zostanie przekazana najpóźniej w dniu odbioru końcowego zadania. 8. W ramach wykonania dostawy Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 2 pracownikom Zamawiającego instruktażu szkolenia z obsługi sprzętu objętego zamówieniem w zakresie umożliwiającym samodzielną, bezproblemową obsługę dostarczonych urządzeń. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt od daty odbioru uwidocznionej na protokole odbioru oraz dostarczy karty gwarancyjne. 10. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (m.in. transport, ubezpieczenie, wniesienie sprzętu, uruchomienie, instruktaż szkolenie) pokrywa Wykonawca...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy 32.34.10.00 - Mikrofony 31.22.44.00 - Kable przyłączeniowe 32.35.10.00 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: DOSTAWA SPRZĘTU NAGŁOSNIENIOWEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LAUDA AUDIO ADAMOWICZ SP. JAWNA, UL. LEŚNA 15 A/1, 81-876 SOPOT, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100004,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 120000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZAKUP SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU ELWO-LIGHT PIOTR WOJTAS, OS. II PUŁKU LOTNICZEGO 28A/2, 31-869 KRAKÓW, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121138,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148999,99

  • Oferta z najniższą ceną: 148999,99 / Oferta z najwyższą ceną: 148999,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.