eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Przebudowa drogi gminnej oraz budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Janiewice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-15

Ogłoszenie nr 43844 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.

Sławno: Przebudowa drogi gminnej oraz budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Janiewice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Inwestycja realizowana jest w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii", typ operacji "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" - Program Rozwoju Obszarów Wiejskiego na lata 2014 - 2020, Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 17560


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno, krajowy numer identyfikacyjny 77097990900000, ul. M. C. Skłodowskiej  9, 76-100   Sławno, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 598 106 229, faks 598 107 526, e-mail sekretariat@gminaslawno.pl
Adres strony internetowej (URL): http://ug.slawno.ibip.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej oraz budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Janiewice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RSSA.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia składa się z pięciu zadań: Zadanie I. Przebudowa drogi gminnej w Janiewicach 1. Inwestycja realizowana jest w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii, typ operacji Budowa lub modernizacja dróg lokalnych - Program Rozwoju Obszarów Wiejskiego na lata 2014 - 2020, Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie. 2. Zakres zadania I obejmuje budowę odcinka drogi wraz z odnogami o łącznej długości 0,781 km zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym "Budowa drogi gminnej w m. Janiewice gm. Sławno". W ramach zadania należy wykonać m.in.: 1) Roboty przygotowawcze i ziemne - roboty pomiarowe - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne 2) Podbudowy pod jezdnię, chodniki i zjazdy 3) Nawierzchnię bitumiczną jezdni 4) Nawierzchnię zjazdów i chodników z kostki betonowej 5) Elementy ulic - krawężniki - oporniki - obrzeża. 3. Zakres zadania I nie obejmuje następujących robót ujętych w projekcie budowlanym: 1) budowy odcinka drogi na działkach nr 699 i 696, obr. Janiewice 2) budowy odcinków następujących zjazdów: - części zjazdu na km 0+270,00, znajdującej się na działce nr 346, obr. Janiewice - części zjazdu na km 0+385,00, znajdującej się na działce nr 675, obr. Janiewice - części zjazdu na km 0+520,00, znajdującej się na działce nr 314, obr. Janiewice - części zjazdu na km 0+690,00, znajdującej się na działce nr 256/1, obr. Janiewice 3) budowy rur ochronnych na sieci telekomunikacyjnej 4) przebudowy odcinków sieci telekomunikacyjnej kolidujących z projektowana przebudową drogi 5) budowy kanalizacji deszczowej 6) rozścielenia warstwy ziemi urodzajnej i wykonania trawników 7) budowy oznakowania. UWAGA! Obecnie jezdnia na powierzchni około 3280 m2 wykonana jest z kamienia naturalnego o średnicy około 15 cm. Zgodnie z projektem należy go przekruszyć do frakcji 0-31,5 mm i w 100% wykorzystać do wykonania podbudów pod nawierzchnię chodników, zjazdów i jezdni. W celu dokładnego oszacowania ilości możliwego do pozyskania kruszywa konieczne jest przeprowadzenie wizji w terenie! Zadanie II. Budowa oznakowania i zagospodarowanie zieleni 1. Zakres rzeczowy zadania II obejmuje rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej i wykonania trawników oraz budowę oznakowania zgodnie z projektem budowlano-wykonawczy "Budowa drogi gminnej w m. Janiewice gm. Sławno" oraz Projektem Stałej Organizacji Ruchu. 2. Z zakresu zadania II wyłączono rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej i wykonanie trawników na działkach nr 696, 698 i 699, obr. Janiewice. Zadanie III. Budowa części zjazdów wyłączonych z zadania I oraz budowa rur ochronnych na sieci telekomunikacyjnej 1. Zakres rzeczowy zadania III obejmuje budowę części zjazdów wyłączonych z zadania I (tj. części zjazdu na km 0+270,00, znajdującej się na działce nr 346, obr. Janiewice, części zjazdu na km 0+385,00, znajdującej się na działce nr 675, obr. Janiewice, części zjazdu na km 0+520,00, znajdującej się na działce nr 314, obr. Janiewice, części zjazdu na km 0+690,00, znajdującej się na działce nr 256/1, obr. Janiewice) oraz budowę rur ochronnych na sieci telekomunikacyjnej zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym: "Budowa drogi gminnej w m. Janiewice gm. Sławno". 2. Z zakresu zadania III wyłączono budowę rur ochronnych na działkach nr 696, 698 i 699, obr. Janiewice. Zadanie IV. Budowa kanalizacji deszczowej 1. Zakres rzeczowy zadania IV obejmuje budowę kanalizacji deszczowej zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym: "Budowa drogi gminnej w m. Janiewice gm. Sławno" oraz pozwoleniem wodnoprawnym z dnia 04.01.2016 r., w tym m.in.: 1) Budowa kanałów z rur PCV o śr. 250 mm 2) Budowa kanałów z rur PCV o śr. 400 mm 3) Budowa kanałów z rur PCV o śr. 500 mm 4) Budowa studni kanalizacyjnych 5) Budowa studzienek ściekowych ulicznych 6) Wykonanie wylotu do rowu 7) Pogłębienie i konserwacja rowu o długości ok. 850 m na dz. nr 76, obr. Janiewice (pozyskany grunt należy odłożyć na miejscu po zewnętrznej stronie rowu) 8) Budowa przepustu z HDPE o długości 8 m i średnicy 400 mm na dz. nr 76, obr. Janiewice 2. Z zakresu zadania IV wyłączono budowę kanalizacji deszczowej od studni D18 (którą należy wykonać) do studni D26. 3. Do SIWZ dołączono szkic prezentujący przebieg rowu do pogłębienia oraz lokalizację przepustu (elementy nieujęte na projekcie zagospodarowania), stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zadanie V. Usunięcie kolizji - przebudowa odcinka sieci telekomunikacyjnej 1. Zakres rzeczowy zadania V obejmuje usunięcie kolizji poprzez przebudowę odcinka sieci telekomunikacyjnej zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym: "Budowa drogi gminnej w m. Janiewice gm. Sławno" 2. Z zakresu zadania V wyłączono usunięcie kolizji nr 2 i 3. Usunąć należy jedynie kolizję nr 1. Dotyczy wszystkich zadań: Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z ww. dokumentacją projektową oraz z uwzględnieniem następujących uwag: 1. Wykonawca powinien zapoznać się z umiejscowieniem wszystkich istniejących instalacji przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac mogących mieć na nie wpływ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu i uzyskania jego zatwierdzenia przez organ do tego właściwy. 3. Wykonawca przez cały okres prowadzenia robót budowlanych umożliwi przejazd pojazdów przez przebudowywaną drogę. 4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Programu zapewnienia jakości i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót. 5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót. 6. Na dzień odbioru Wykonawca dostarczy inwentaryzacje geodezyjną zatwierdzoną przez właściwy ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. 7. Przed wbudowaniem wyrobów należy uzyskać pisemną akceptację Inspektora Nadzoru na ich zastosowanie. 8. Przy przeprowadzaniu prac w pobliżu drzew Wykonawca jest zobowiązany do ich zabezpieczenia poprzez odeskowanie, a prace ziemne w pobliżu korzeni drzew należy wykonać ręcznie. 9. Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością. 10. Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury. 11. Wykonawca w ramach wynagrodzenia opłaci zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów. 12. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 2 dni przed planowanym terminem wykonywania robót. 13. W przypadku konieczności skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych Wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu robót wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości. 14. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną konieczną do wykonywania robót. 15. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. 16. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 17. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych wytworzonych w trakcie prac oraz prowadzenia ich ewidencji i uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami. 18. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu. 19. Na żądanie Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy. 20. Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym, według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie zamawiającego. 21. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia punktów osnowy Wykonawca jest zobowiązany do ich odtworzenia przez uprawnionego geodetę. 22. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 23. Na podstawie art. 29 ust. 3a. zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. W związku z powyższym wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 24. W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić pisemne oświadczenie w zakresie określonym w ust. 23. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców pisemne oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w zakresie określonym w ust. 23, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsc prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45231000-5, 45232000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2345030.68
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
COLAS Polska Sp. z o. o.,  jacek.czerepaniak@colas.pl,  ul. Nowa 49 62-07,  62-070,  Palędzie,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1611748,65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1611748,65
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1894471,97
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.