eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Przetarg nieograniczony nr 48/PN/13 na remont ostatniej kondygnacji budynku E Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. przy ul. Wincentego Lipa 2 na potrzeby poradni przyszpitalnych oraz malowanie klatek schodowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-28

Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 48/PN/13 na remont ostatniej kondygnacji budynku E Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. przy ul. Wincentego Lipa 2 na potrzeby poradni przyszpitalnych oraz malowanie klatek schodowych
Numer ogłoszenia: 438346 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353280 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. zo.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 48/PN/13 na remont ostatniej kondygnacji budynku E Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. przy ul. Wincentego Lipa 2 na potrzeby poradni przyszpitalnych oraz malowanie klatek schodowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont ostatniej kondygnacji budynku E Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. przy ul. Wincentego Lipa 2 na potrzeby poradni przyszpitalnych oraz malowanie klatek schodowych. Zamówienie obejmuje zakres robót remontowo-budowlanych, oraz dostawę wszystkich niezbędnych do realizacji materiałów i urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1, 7 i nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania części robót we własnym zakresie, co w takim przypadku wcześniej ustali z Wykonawcą robót. Zakres robót wykonany przez Zamawiającego we własnym zakresie nie będzie podlegał zapłacie Wykonawcy robót. 3. Roboty należy prowadzić pod kierownictwem osób uprawnionych (uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej; instalacje wodno-kanalizacyjne; instalacje elektryczne), których kserokopie należy dołączyć do oferty wraz z kserokopią przynależności do Izby Budownictwa (aktualną). Zakres uprawnień zależny od oferowanych robót, tj. dla robót elektrycznych należy przedłożyć tylko uprawnienia w tym zakresie, dla robót ogólnobudowlanych i instalacji wodno-kanalizacyjnych należy przedłożyć uprawnienia w zakresie robót objętych ofertą. 4. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa. 5. Materiały i urządzenia stosowane przy realizacji zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity z 2010 r., Dz.U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.), wymaganiom Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Do wykonania instalacji mogą być stosowane wyroby producentów krajowych i zagranicznych. Wszystkie materiały użyte do wykonania instalacji muszą posiadać znak CE lub deklarację zgodności odnoszącą się do Polskiej Normy lub Aprobaty Technicznej, atesty. Wykonawca uzyska przed zastosowaniem wyrobu akceptację Kierownika Działu Technicznego. Odbiór techniczny materiałów powinien być dokonywany według wymagań i w sposób określony aktualnymi normami. Poszczególne etapy wykonania prac powinny być odebrane i zaakceptowane przez Kierownika Działu Technicznego. Akceptacja polega na wizualnej ocenie stanu materiałów oraz udokumentowaniu jej wpisem do Dziennika Budowy. 7. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt zorganizować i utrzymywać teren budowy wraz z jego zapleczem, wykonać zabezpieczenie budowy, zapewnić warunki bezpieczeństwa, a po zakończeniu robót uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie: na dzień odbioru końcowego. 8. Wykonawca zobowiązuje się nie naruszać porządku i czystości otoczenia terenu budowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do określenia miejsca składowania oraz składowania gruzu i odpadów powstałych podczas robót. 10. Wykonawca jest zobowiązany do wywozu gruzu i odpadów na składowisko komunalne na własny koszt, a dowód zapłaty za ich przyjęcie stanowić będzie warunek zapłaty faktur za roboty. 11. W pozostałych przypadkach Wykonawca przedłoży dokument świadczący o legalnym sposobie wywozu (zagospodarowania) gruzu lub odpadów. 12. Utrzymanie czystości i porządku oraz gospodarkę odpadami należy prowadzić zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012r. poz. 391), stosowną uchwałą Rady Miasta Ruda Śląska w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Ruda Śląska oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz.U. z 2013 , poz.21). 13. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczeństwo pracy robotników oraz osób postronnych mogących znaleźć się w pobliżu miejsca (strefy) prac zgodnie z aktualnymi przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych. 14. Wymagany termin płatności wynosi 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu. Wykonawca uprawniony jest do wystawiania faktur częściowych po przedstawieniu protokołów częściowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1-roboty ogólnobudowlane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Karbon 2 Sp. z o.o., ul. Modelarska 11 a, 40-142 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 290800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 269604,30

  • Oferta z najniższą ceną: 263363,17 / Oferta z najwyższą ceną: 635486,63

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2 - roboty elektryczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. MARBUD inż. Marcin Wylężek, ul. K. Goduli 30, 41-703 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25740,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23854,62

  • Oferta z najniższą ceną: 23854,62 / Oferta z najwyższą ceną: 58211,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet 3- Klatka elewacyjna i klatka schodowa główna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Karbon 2 Sp. z o.o., ul. Modelarska 11 a, 40-142 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29073,60

  • Oferta z najniższą ceną: 19702,38 / Oferta z najwyższą ceną: 54600,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.