eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drużbice › Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2010r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Drużbice: Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2010r.
Numer ogłoszenia: 437920 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Drużbice , Drużbice 77A, 97-403 Drużbice, woj. łódzkie, tel. 044 6311078 (79), faks 044 6311259.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2010r. Zakres czynności obejmuje: 1.zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511300-5 - usługi zbierania śmieci). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1. 2. obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511000-2 - usługi wywozu odpadów). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2. 3. utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych (symbol CPV 90511200-4 - usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 4.usuwanie odpadów zawierających azbest (symbol CPV 90523000-9 - usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 4 Załącznik nr 1 Zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511300-5 usługi zbierania śmieci) w skład którego wchodzić będzie: 1.1.sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych w ilości wymienionej w załączniku nr 8 do Specyfikacji 1.2.sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań typu PET w ilości wymienionej w załączniku nr 8 do Specyfikacji 1.3.sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z papieru i tektury w ilości wymienionej w załączniku nr 8 do Specyfikacji 2. Zakres czynności obejmuje: 2.1. Zadanie l - selektywna zbiórka odpadów z opakowań szklanych: a) zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 8 do Specyfikacji b) odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz, punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 8 do Specyfikacji c) przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy); d) dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki); e) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika; f) mycie pojemników przynajmniej w okresie, który obejmuje zamówienie; g) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b, c, d, e oraz f; 2.2. Zadanie 2 - selektywna zbiórka odpadów z opakowań typu PET: a) zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 8 do Specyfikacji; b) odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 8 do Specyfikacji; c) przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy); d) dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki); e) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika; f) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b, c, d oraz e. 2.3. Zadanie 3 - selektywna zbiórka odpadów z z papieru i tektury a) zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 8 do Specyfikacji b) odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 8 do Specyfikacji c) przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy); d) dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki); e) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika; f) mycie pojemników w okresie, który obejmuje zamówienie; g) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b, c, d, e oraz f. 3. Czynności wymienione w punktach: 2.1 litera b, c, e; 2.3 litera b, c, e winny być wykonywane z częstotliwością raz w miesiącu przez cały okres obwiązywania umowy. 2.2 litera b, c, e; winny być wykonywane z częstotliwością w miesiącach od października do kwietnia jeden raz w miesiącu, natomiast w miesiącach od maja do września dwa razy w miesiącu. Czynności opisane w punkcie 2.1 litera f i punkcie 2.3 litera f z częstotliwością wskazana przez oferenta lecz nie rzadziej niż raz w roku w okresie wiosennym kwiecień - maj , a czynności opisane w punkcie 2.1 litera g, punkcie 2.2 litera f i punkcie 2.3 litera g według potrzeb lecz nie później niż 7 dni od daty powstania szkody. 4. Składanie comiesięcznych sprawozdań zawierających ilość zebranych odpadów z rozbiciem na poszczególne grupy odpadów. Sprawozdania należy składać na druku stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji. Sprawozdanie stanowi podstawę wystawienia faktury. 5. Przekazanie Zamawiającemu w ciągu siedmiu dni po zakończeniu realizacji zamówienia sprawozdania zawierającego informacje dotyczące: rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych zebranych w punktach zbiórki; rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych przekazanych do odzysku i recyklingu; odbiorcy odpadów podlegających przetworzeniu. 6. Przekazywanie Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do zakładów wskazanych w ofercie prowadzących ich utylizacje lub odzysk. 7. Zamówienie obejmuje okres od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2010r. 8. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów w przypadku zwiększenia się potrzeb gminy w tym zakresie. Załącznik nr 2 Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych 1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Drużbice w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2010r. (symbol CPV 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów). 2.Do obowiązków wykonawcy usługi należeć będzie: 2.1.wykonanie dwóch zbiórek odpadów wielkogabarytowych w trakcie przejazdu przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład Gminy Drużbice według następującego harmonogramu: 22 marca 2010r.-poniedziałek, 23 marca 2010r.-wtorek; 8 listopada 2010r.-poniedziałek, 9 listopada 2010r.-wtorek 2.2.opracowanie szczegółowego harmonogramu wykonania usługi w danym terenie; 2.3.uzyskanie akceptacji harmonogramu przez przedstawiciela administracji samorządowej właściwej dla danej jednostki; 2.4.złożenie zaakceptowanego harmonogramu w Urzędzie Gminy Drużbice najpóźniej na 14 dni przed wyznaczonym terminem wykonania usługi; 2.5.zebranie (w tym załadunek na środek transportu) zgromadzonych odpadów; 2.6.dostarczenie i rozładunek odpadów w gminnym punkcie zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych; 2.7.sprzątanie miejsca, z którego odbierane były odpady; 2.8.usuwanie szkód powstałych w trakcie załadunku, transportu i wyładunku odpadów; 2.9.uzyskanie potwierdzenia wykonania prac u przedstawiciela jednostki administracji samorządowej; 2.10.złożenie w Urzędzie Gminy Drużbice sprawozdania z wykonanych prac nie później niż 7 dni po wykonaniu prac. W sprawozdaniu należy podać ilości zebranych odpadów w rozbiciu na poszczególne grupy.. 2.11.Sprawozdania należy składać na druku stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji. 3. Miejscem rozładunku odpadów będzie gminny punkt zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych znajdujący się w miejscowości Drużbice- Kolonia. 4.W trakcie prac zbierane będą następujące odpady: Rodzaje odpadów Kod Tekstylia (dywany, tapicerka samochodowa) -20 01 11 Zużyty sprzęt AGD i RTV - 20 01 23, 20 01 36 Zużyte opony - 20 03 99 Baterie i akumulatory - 20 01 33, 20 01 34 Złom metalowy - 20 01 40 Przeterminowane lekarstwa - 20 01 32 Elementy z tworzyw sztucznych nie mieszczące się w pojemnikach do segregacji w tym wykładziny podłogowe - 20 01 39 Zużyte meble i elementy stolarki - 20 03 07 Gałęzie, konary i skoszona trawa (w workach) - 20 02 01 Nie będą zbierane: gruz, kamienie i odpady pochodzące z warsztatów rzemieślniczych Załącznik nr 3 Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych w Drużbicach Kolonii 1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych Gminy Drużbice (symbol CPV 90511200-4 - usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych) w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2010r. 2.Lokalizacja punktu Drużbice-Kolonia. 3.Zakres czynności obejmuje: 3.1. Zapewnienie pracy punktu w wymiarze minimum 40 godzin tygodniowo, w tym w soboty nie mniej niż 4 godziny. Rozkład czasu pracy powinien zaspokajać potrzeby mieszkańców gminy i być uzgodniony z właścicielem punktu. Treść ustaleń należy przekazać Zamawiającemu. 3.2. Nieodpłatny odbiór odpadów segregowanych pochodzących z gospodarstw indywidualnych z terenu gminy w celu przekazania ich do odzysku lub unieszkodliwiania. 3.3. Pokrywanie kosztów związanych z działalnością punktu. 4.Wyposażenie punktu na czas obowiązywania umowy w dodatkowe narzędzia lub pojemniki w sytuacji, gdy wymagać będzie tego asortyment odpadów odbieranych przez oferenta, a wyposażenie punktu nie będzie wystarczające. 4.1.Prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 4.2.Składanie Zamawiającemu kwartalnego sprawozdania zawierającego: a) informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, b) dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania, Sprawozdania należy składać na druku stanowiącym załącznik nr 9 do Specyfikacji. c) informację jaka część kwoty należnej za wykonanie przedmiotu przypada na gminę. 4.3.Przekazywanie Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających przekazywanie odpadów do zakładów wskazanych w ofercie prowadzących ich utylizację lub odzysk. 4.4. Przekazywanie na żądanie jednostki wymienionej w punkcie 2 sprawozdań dotyczących zagospodarowania odpadów. 4.5.Prowadzenie działalności propagującej funkcjonowanie punktu. 5.Oferent, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie do przejęcia gminnego punktu od właściciela w dniu zawarcia umowy oraz zdania go właścicielowi w dniu 31 grudnia 2010r. Przejęcie i zdanie gminnego punktu odbywać się będzie w oparciu o protokół zdawczo - odbiorczy, którego kopie realizujący zamówienie przekaże Zamawiającemu. Przekazanie protokołu do dnia 5 stycznia 2011 roku jest warunkiem ostatecznego rozliczenia się z realizującym zadanie. 6.Celem dokładnego poznania przedmiotu zamówienia oferent winien skontaktować się z właścicielem punktu wymienionym w punkcie 2. UWAGA: Minimalny asortyment zbieranych odpadów jest następujący: 20 01 01 (papier i tektura) 20 01 02 (szkło) 20 01 10 (odzież) 20 01 11 (tekstylia) 20 01 39 (tworzywa sztuczne) 20 03 07 (wielkogabarytowe) 17 01 06 (gruz budowlany) 17 06 05 (materiały konstrukcyjne zawierające azbest) Załącznik nr 4 Usuwanie odpadów zawierających azbest 1.Przedmiotem zamówienia jest usuwanie w 2010 roku z terenu Gminy Drużbice odpadów zawierających azbest (symbol CPV - 90523000-9). 2.Do obowiązków Wykonawcy usługi należeć będzie: 2.1.odbiór z z miejsc wskazanych przez Zamawiającego odpadów zawierających azbest, 2.2.transport oraz przekazanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami do zakładu utylizacji, 2.3.przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania z wykonania usług (w sprawozdaniu należy podać miejsca i ilości zebranych odpadów oraz dołączyć dokumenty potwierdzające odbiór odpadów przez zakład utylizacji). 3.Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu umowy podwykonawcom. 4.Zamówienie należy wykonać w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2010r. 5.Przewidywana do zebrania w roku 2010 ilość odpadów zawierających azbest wynosi 30 000 kilogramów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.52.30.00 - Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca /spełnia/ lub /nie spełnia/ poszczególnych warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2).I Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w zał.6 do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. (Zezwolenie w trybie art. 28 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach lub zezwolenia, o których mowa w art. 39 ust. Ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku o wprowadzeniu ustawy Prawo ochrony środowiska. Ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych ustaw); 6.zezwolenie w oparciu o ustawę z 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach na zbiórkę i transport odpadów. III.2).II Oferta wspólna. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1.Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2.Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 3.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4.Dokumenty, o których mowa w sekcji III.2 pkt. III.2).I ppkt 1,2,3,4,5,6 musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 5.Wykonawca będący spółką cywilną przedstawia w/w zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków i opłat wystawione na poszczególnych jej wspólników. 6.W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno), 7.Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, 8.Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane /za zgodność z oryginałem/ i podpisane przez Pełnomocnika, 9.Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. 10.Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przestawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności. 11.Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. III.2).III Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w sekcji III.2) pkt. III.2).I zastępuje się je odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.druzbice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Drużbicach, Drużbice 77A, 97-403 Drużbice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Drużbicach, Drużbice 77A, 97-403 Drużbice pokój nr 10-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.