eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drużbice › Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2010r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Drużbice: Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2010r.
Numer ogłoszenia: 18477 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 437920 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Drużbice, Drużbice 77A, 97-403 Drużbice, woj. łódzkie, tel. 044 6311078 (79), faks 044 6311259.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie Gminy Drużbice w 2010r. Zakres czynności obejmuje:1. zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511300-5 - usługi zbierania śmieci). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1. 2. obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511000-2 - usługi wywozu odpadów). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2. 3. utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych (symbol CPV 90511200-4 - usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 4.usuwanie odpadów zawierających azbest (symbol CPV 90523000-9 - usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby). Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 4 Załącznik nr 1 Zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Gminy Drużbice (symbol CPV 90511300-5 usługi zbierania śmieci) w skład którego wchodzić będzie: 1.1.sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych w ilości wymienionej w załączniku nr 8 do Specyfikacji 1.2.sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań typu PET w ilości wymienionej w załączniku nr 8 do Specyfikacji 1.3.sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z papieru i tektury w ilości wymienionej w załączniku nr 8 do Specyfikacji 2. Zakres czynności obejmuje: 2.1. Zadanie l - selektywna zbiórka odpadów z opakowań szklanych: a) zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 8 do Specyfikacji b) odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz, punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 8 do Specyfikacji c) przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy); d) dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki); e) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika; f) mycie pojemników przynajmniej w okresie, który obejmuje zamówienie; g) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b, c, d, e oraz f; 2.2. Zadanie 2 - selektywna zbiórka odpadów z opakowań typu PET: a) zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 8 do Specyfikacji; b) odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 8 do Specyfikacji; c) przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy); d) dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki); e) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika; f) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b, c, d oraz e. 2.3. Zadanie 3 - selektywna zbiórka odpadów z z papieru i tektury a) zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 8 do Specyfikacji b) odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). Wykaz punktów zbiórki odpadów zawiera załącznik nr 8 do Specyfikacji c) przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy); d) dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki); e) sprzątanie terenu z wszelkich odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika; f) mycie pojemników w okresie, który obejmuje zamówienie; g) naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b, c, d, e oraz f. 3. Czynności wymienione w punktach: 2.1 litera b, c, e; 2.3 litera b, c, e winny być wykonywane z częstotliwością raz w miesiącu przez cały okres obwiązywania umowy. 2.2 litera b, c, e; winny być wykonywane z częstotliwością w miesiącach od października do kwietnia jeden raz w miesiącu, natomiast w miesiącach od maja do września dwa razy w miesiącu. Czynności opisane w punkcie 2.1 litera f i punkcie 2.3 litera f z częstotliwością wskazana przez oferenta lecz nie rzadziej niż raz w roku w okresie wiosennym kwiecień - maj , a czynności opisane w punkcie 2.1 litera g, punkcie 2.2 litera f i punkcie 2.3 litera g według potrzeb lecz nie później niż 7 dni od daty powstania szkody. 4. Składanie comiesięcznych sprawozdań zawierających ilość zebranych odpadów z rozbiciem na poszczególne grupy odpadów. Sprawozdania należy składać na druku stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji. Sprawozdanie stanowi podstawę wystawienia faktury. 5. Przekazanie Zamawiającemu w ciągu siedmiu dni po zakończeniu realizacji zamówienia sprawozdania zawierającego informacje dotyczące: rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych zebranych w punktach zbiórki; rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych przekazanych do odzysku i recyklingu; odbiorcy odpadów podlegających przetworzeniu. 6. Przekazywanie Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów do zakładów wskazanych w ofercie prowadzących ich utylizacje lub odzysk. 7. Zamówienie obejmuje okres od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2010r. 8. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów w przypadku zwiększenia się potrzeb gminy w tym zakresie. Załącznik nr 2 Obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych 1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Drużbice w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2010r. (symbol CPV 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów). 2.Do obowiązków wykonawcy usługi należeć będzie: 2.1.wykonanie dwóch zbiórek odpadów wielkogabarytowych w trakcie przejazdu przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład Gminy Drużbice według następującego harmonogramu: 22 marca 2010r.-poniedziałek, 23 marca 2010r.-wtorek; 8 listopada 2010r.-poniedziałek, 9 listopada 2010r.-wtorek 2.2.opracowanie szczegółowego harmonogramu wykonania usługi w danym terenie; 2.3.uzyskanie akceptacji harmonogramu przez przedstawiciela administracji samorządowej właściwej dla danej jednostki; 2.4.złożenie zaakceptowanego harmonogramu w Urzędzie Gminy Drużbice najpóźniej na 14 dni przed wyznaczonym terminem wykonania usługi; 2.5.zebranie (w tym załadunek na środek transportu) zgromadzonych odpadów; 2.6.dostarczenie i rozładunek odpadów w gminnym punkcie zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych; 2.7.sprzątanie miejsca, z którego odbierane były odpady; 2.8.usuwanie szkód powstałych w trakcie załadunku, transportu i wyładunku odpadów; 2.9.uzyskanie potwierdzenia wykonania prac u przedstawiciela jednostki administracji samorządowej; 2.10.złożenie w Urzędzie Gminy Drużbice sprawozdania z wykonanych prac nie później niż 7 dni po wykonaniu prac. W sprawozdaniu należy podać ilości zebranych odpadów w rozbiciu na poszczególne grupy.. 2.11.Sprawozdania należy składać na druku stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji. 3. Miejscem rozładunku odpadów będzie gminny punkt zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych znajdujący się w miejscowości Drużbice- Kolonia. 4.W trakcie prac zbierane będą następujące odpady: Rodzaje odpadów Kod Tekstylia (dywany, tapicerka samochodowa)-20 01 11 Zużyty sprzęt AGD i RTV-20 01 23, 20 01 36 Zużyte opony-20 03 99 Baterie i akumulatory-20 01 33, 20 01 34 Złom metalowy-20 01 40 Przeterminowane lekarstwa-20 01 32 Elementy z tworzyw sztucznych nie mieszczące się w pojemnikach do segregacji w tym wykładziny podłogowe-20 01 39 Zużyte meble i elementy stolarki-20 03 07 Gałęzie, konary i skoszona trawa (w workach)-20 02 01 Nie będą zbierane: gruz, kamienie i odpady pochodzące z warsztatów rzemieślniczych. Załącznik nr 3 Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych w Drużbicach Kolonii 1.Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych Gminy Drużbice (symbol CPV 90511200-4 - usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych) w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2010r. 2.Lokalizacja punktu Drużbice-Kolonia. 3.Zakres czynności obejmuje: 3.1. Zapewnienie pracy punktu w wymiarze minimum 40 godzin tygodniowo, w tym w soboty nie mniej niż 4 godziny. Rozkład czasu pracy powinien zaspokajać potrzeby mieszkańców gminy i być uzgodniony z właścicielem punktu. Treść ustaleń należy przekazać Zamawiającemu. 3.2. Nieodpłatny odbiór odpadów segregowanych pochodzących z gospodarstw indywidualnych z terenu gminy w celu przekazania ich do odzysku lub unieszkodliwiania. 3.3. Pokrywanie kosztów związanych z działalnością punktu. 4.Wyposażenie punktu na czas obowiązywania umowy w dodatkowe narzędzia lub pojemniki w sytuacji, gdy wymagać będzie tego asortyment odpadów odbieranych przez oferenta, a wyposażenie punktu nie będzie wystarczające. 4.1.Prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 4.2.Składanie Zamawiającemu kwartalnego sprawozdania zawierającego: a) informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, b) dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania, Sprawozdania należy składać na druku stanowiącym załącznik nr 9 do Specyfikacji. c) informację jaka część kwoty należnej za wykonanie przedmiotu przypada na gminę. 4.3.Przekazywanie Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających przekazywanie odpadów do zakładów wskazanych w ofercie prowadzących ich utylizację lub odzysk. 4.4. Przekazywanie na żądanie jednostki wymienionej w punkcie 2 sprawozdań dotyczących zagospodarowania odpadów. 4.5.Prowadzenie działalności propagującej funkcjonowanie punktu. 5.Oferent, z którym zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie do przejęcia gminnego punktu od właściciela w dniu zawarcia umowy oraz zdania go właścicielowi w dniu 31 grudnia 2010r. Przejęcie i zdanie gminnego punktu odbywać się będzie w oparciu o protokół zdawczo - odbiorczy, którego kopie realizujący zamówienie przekaże Zamawiającemu. Przekazanie protokołu do dnia 5 stycznia 2011 roku jest warunkiem ostatecznego rozliczenia się z realizującym zadanie. 6.Celem dokładnego poznania przedmiotu zamówienia oferent winien skontaktować się z właścicielem punktu wymienionym w punkcie 2. UWAGA: Minimalny asortyment zbieranych odpadów jest następujący: 20 01 01 (papier i tektura) 20 01 02 (szkło) 20 01 10 (odzież) 20 01 11 (tekstylia) 20 01 39 (tworzywa sztuczne) 20 03 07 (wielkogabarytowe) 17 01 06 (gruz budowlany) 17 06 05 (materiały konstrukcyjne zawierające azbest) Załącznik nr 4 Usuwanie odpadów zawierających azbest 1.Przedmiotem zamówienia jest usuwanie w 2010 roku z terenu Gminy Drużbice odpadów zawierających azbest (symbol CPV - 90523000-9). 2.Do obowiązków Wykonawcy usługi należeć będzie: 2.1.odbiór z z miejsc wskazanych przez Zamawiającego odpadów zawierających azbest, 2.2.transport oraz przekazanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami do zakładu utylizacji, 2.3.przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania z wykonania usług (w sprawozdaniu należy podać miejsca i ilości zebranych odpadów oraz dołączyć dokumenty potwierdzające odbiór odpadów przez zakład utylizacji). 3.Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu umowy podwykonawcom. 4.Zamówienie należy wykonać w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2010r. 5.Przewidywana do zebrania w roku 2010 ilość odpadów zawierających azbest wynosi 30 000 kilogramów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.52.30.00 - Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 132220.85 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-REGION Sp. z o.o., ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 132220.85 - maksymalny koszt wykonania usługi
  • Oferta z najniższą ceną: 132220.85 oferta z najwyższą ceną: 132220.85
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.