eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Opole: DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU
Numer ogłoszenia: 437590 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Śródmieście" , ul. Waryńskiego 30, 45-047 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4412072, faks 0-77 4412072.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.srodmiescie.opole.pl :www.bip.um.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Probówko-strzykawki oraz igły do pobierania krwi w systemie zamkniętym aspiracyjno-prózniowym -90.004 szt. Zadanie nr 2: Materiały zużywalne do analizatora biochemicznego ACCENT 200 -120 szt. Zadanie nr 3: Żel do EKG i USG -270 szt. Zadanie nr 4: Alkohol etylowy 70% - 20 l. Zadanie nr 5: Statywy do probówek -12 szt. Zadanie nr 6: Żarówki do fotometru Epoll 20 - 6szt. Zadanie nr 7: Igły, strzykawki, wenflony -1.442 op. Zadanie nr 8: Worki na odpady niebieskie mocne 120 l - 6.000 szt. Zadanie nr 9: Sterylne paski fluoresceinowe - 2.200 szt. Zadanie nr 10: Różne jednorazowe artykuły medyczne, stazy -1.050 szt. Zadanie nr 11: Podkład medyczny foliowy - 6 rol. Zadanie nr 12: Podkład medyczny celulozowy - 460 rol. Zadanie nr 13: Pojemniki na odpady - 260 szt. Zadanie nr 14: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - 379 szt. Zadanie nr 15: Środki piorąco-dezynfekujące - 7 op. Zadanie nr 16: Papier termoczuły - 350 rol. Zadanie nr 17: Nasadka na głowice USG - 1.000 szt. Zadanie nr 18: Utrwalacz cytologiczny - 20 szt. Zadanie nr 19: Wzierniki ginekologiczne - 5.000szt. Zadanie nr 20: Papierki wskaźnikowe - 4 op. Zadanie nr 21: Pasta do ambrazji naskórka - 25szt. Zadanie nr 22: Pęseta jednorazowa - 50 szt. Zadanie nr 23: Fuksyna karbolowa - 4 op. Zadanie nr 24: Zestaw do pobierania glukozy z TCA - 8.000 szt. Zadanie nr 25: Części wymienialne do analizatora COULTER firmy Comesa -44 szt. Zadanie nr 26: Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji para wodną w nadciśnieniu - 50 szt Zadanie nr 27: Paski do moczu - 240 op. Zadanie nr 28: Krew kontrolna 3 poziomowa - 20 op. Zadanie nr 29: Odczynniki do koagulologii przeznaczone do aparatu COATRON M2 - 10.000 ozn. Zadanie nr 30: Przyrząd do infuzji typ IS - 100 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 38.43.70.00-7, 33.14.10.00-0, 33.00.00.00-0, 33.63.16.00-8, 38.51.95.00-1, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.19.90.00-1, 33.14.00.00-3, 34.92.84.80-6, 30.19.28.00-9, 33.74.13.00-9, 33.71.15.00-2, 22.99.32.00-9, 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7, 33.69.62.00-7, 33.12.41.31-2, 33.19.41.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie dokumentu złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    W zależności od oferowanych wyrobów: zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, wpis do Rejestru środków farmaceutycznych,pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, dokumenty dotyczące wpisu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert: wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.opole.pl oraz bip.um.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE w OPOLU ul. WARYŃSKIEGO 30 45-047 OPOLE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 11:00, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE w OPOLU ul. WARYŃSKIEGO 30 45-047 OPOLE.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Probówko-strzykawki oraz igły do pobierania krwi w systemie zamkniętym aspiracyjno -próżniowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówko-strzykawki oraz igły do pobierania krwi w systemie zamkniętym aspiracyjno -próżniowym 90.004 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Materiały zużywalne do analizatora biochemicznego ACCENT 200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Materiały zużywalne do analizatora biochemicznego ACCENT 200 - 120 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Żel do EKG i USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel do EKG i USG - 270 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Alkohol etylowy 70%.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alkohol etylowy 70% - 20 l..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Statywy do probówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statywy do probówek - 12 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Żarówki do fotometru Epoll 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żarówki do fotometru Epoll 20 - 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.95.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Igły, strzykawki, wenflony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły, strzykawki, wenflony - 1.442 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Worki na odpady niebieskie mocne 120 l.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki na odpady niebieskie mocne 120 l - 6.000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sterylne paski fluoresceinowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne paski fluoresceinowe - 2.200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Różne jednorazowe artykuły medyczne, stazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne jednorazowe artykuły medyczne, stazy - 1.050 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Podkład medyczny foliowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład medyczny foliowy - 6 rol..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Podkład medyczny celulozowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład medyczny celulozowy - 460 rol..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pojemniki na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na odpady - 260 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 30.19.28.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne - 379szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.13.00-9, 33.63.16.00-8, 33.14.10.00-0, 33.71.15.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Środki piorąco-dezynfekujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki piorąco-dezynfekujące - 7 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Papier termoczuły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier termoczuły - 350 rol..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Nasadka na głowice USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nasadka na głowice USG - 1.000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Utrwalacz cytologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrwalacz cytologiczny - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wzierniki ginekologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzierniki ginekologiczne - 5.000szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Papierki wskaźnikowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papierki wskaźnikowe - 4 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pasta do ambrazji naskórka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasta do ambrazji naskórka - 25szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pęseta jednorazowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pęseta jednorazowa - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Fuksyna karbolowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fuksyna karbolowa - 4 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zestaw do pobierania glukozy z TCA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do pobierania glukozy z TCA - 8.000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Części wymienialne do analizatora COULTER firmy Comesa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części wymienialne do analizatora COULTER firmy Comesa -44 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji para wodną w nadciśnieniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji para wodną w nadciśnieniu -50szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Paski do moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski do moczu - 240 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Krew kontrolna 3 poziomowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krew kontrolna 3 poziomowa - 20 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Odczynniki do koagulologii przeznaczone do aparatu COATRON M2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do koagulologii przeznaczone do aparatu COATRON M2 - 10.000 ozn..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Przyrząd do infuzji typ IS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do infuzji typ IS - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.