eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja kortów tenisowych Klubu Tenisowego Legia przy ul. Myśliwieckiej w Warszawie - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-23

POZYCJA 43753

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja kortów tenisowych Klubu Tenisowego Legia przy ul. Myśliwieckiej w Warszawie - etap I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa, do kontaktów: Janusz Maliszewski (procedury) Tadeusz Koranowicz (przedmiot zamówienia), ul. Jana Kazimierza 62, 01-248 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8368103, 8773874, fax 8368061, e-mail: jmaliszewski@zmp.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zmp.internetdsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka budżetowa m. st. Warszawy; Inne:zarządzanie mieniem komunalnym. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja kortów tenisowych Klubu Tenisowego Legia przy ul. Myśliwieckiej w Warszawie - etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa, ul. Myśliwiecka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa trybun kortów tenisowych Klubu Tenisowego Legia przy ul. Myśliwieckiej w Warszawie - Etap I 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie wymagane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.90 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.90 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Roboty rozbiórkowe: demontaż wież oświetleniowych, balustrad, rur spustowych i przewodów kanalizacyjnych; rozebranie instalacji elektrycznych, posadzek i izolacji cieplnej posadzek - ok. 200m3;, pokryć papą; elementów betonowych i żelbetowych (płyty, żebra, schody) - ok. 900m3;; ścian filarów z cegły - ok. 240m3;.Roboty elewacyjne: wykopy ręczne przy ścianach z zasypaniem -ok. 1100m3;; izolacja przeciwwilgociowa ścian podziemia -ok. 1050m2;; izolacja cieplna ścian - ok. 320m2;; odgrzybienie ścian - ok. 1800m2;; docieplenie ścian styropianem - ok. 2200m2;; Malowanie ścian silikatowych farbami akrylowymi- ok. 960m2;.Roboty żelbetowe: płyty stropowe i schodowe - ok. 2700m2;; Stopy i ławy fundamentowe, słupy, żebra, podciągi, wieńce - ok. 610m3;; ściany żelbetowe gr 15 i 20 cm - ok. 1020m2;; izolacja przeciwwilgociowa ław i fundamentów -ok. 300m2;.Posadzki: styropian ekstrudowany gr. 10 cm - ok. 4000m2;; Warstwy wyrównawcze pod posadzki - ok. 23002;; posadzki epoksydowe - ok. 5800m2;.Roboty ślusarskie: balustrady ocynkowane - ok. 640 mb; okna alu- ok. 145m2;; drzwi Alu - ok. 140m2;.Zakup i montaż krzesełek 3244 szt.Instalacja na czas budowy dla personelu użytkownika 6 szt. kontenerów i 2 szt. TOI 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 100.000 zł (sto tysięcy złotych). Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków o zaproszenie do udziału w postępowaniu. Do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu i złożą oferty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.2) Dysponują pracownikami posiadającymi uprawnienia budowlane, odpowiadające wymogom art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (j. t. Dz. U. z 2003r, Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) tj. uprawniające do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, konstrukcyjno inżynieryjnej w zakresie dróg.3) Zrealizowali w ostatnich pięciu latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie inwestycyjne obejmujące wykonanie żelbetowych konstrukcji inżynierskich obiektu budowlanego objętego działami 11, 12 lub 24 PKOB oraz jedno zadanie obejmujące wykonanie systemowych wielowarstwowych powłok chemoutwardzalnych.4) Osiągnęli w roku 2005 przychód z tytułu sprzedanych robót ogólnobudowlanych nie mniejszy niż 4.000.000 zł (słownie: cztery miliony zł). Waga 30%.5) Dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości łącznej co najmniej 600.000 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych). Waga 70%.6) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Spełnianie ww. warunków oceniane będzie na podstawie przedłożonych we wniosku właściwych dokumentów.II. Ocena poziomu spełnienia przez Wykonawcę warunku osiągniętego przychodu będzie elementem oceny wniosku, służącej do wyboru grupy wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu. Punkty za spełnianie tego warunku przyznawane będą wg wzoru: (Xw.b./Xnx100)x30%= pkt. gdzie Xw.b. przychód we wniosku badanym; Xn - przychód we wniosku zawierającym jego największą wysokość. Waga 30%.III. Ocena poziomu spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania środkami finansowymi lub liniami kredytowymi będzie elementem oceny wniosku, służącej do wyboru grupy wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu. Punkty za spełnianie tego warunku przyznawane będą wg wzoru: (Xw.b./Xnx100)x70%= pkt. gdzie Xw.b. łączna wielkość środków finansowych i zdolności kredytowej we wniosku badanym; Xn - wielkość środków finansowych i zdolności kredytowej we wniosku zawierającym ich największą łączną wysokość. Waga 70%. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, potwierdzające, iż spełnia on wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. c. Pełnomocnictwo, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika. Winno ono określać w szczególności: - przedmiot postępowania, którego dotyczy, - wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - wykonawcę - pełnomocnika, - zakres umocowania pełnomocnika, - zakres odpowiedzialności za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodny z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uczestników konsorcjum (łącznie z pełnomocnikiem) wg zasad reprezentacji właściwych dla każdego z wykonawców. Każdy z wykonawców tworzących konsorcjum oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez złożenie dokumentów wymienionych w pkt. ogłoszenia: a, b, d, e, f, g. W odniesieniu do wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. posiadania wymaganych uprawnień, wiedzy i doświadczenia, potencjału kadrowego) i pozostałych wymagań określonych w ogłoszeniu wnioski składane przez konsorcjum zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań zamawiającego przez występujących wspólnie wykonawców na podstawie złożonych przez nich dokumentów. (jeśli dotyczy wykonawcy). d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (dotycząca wszystkich urzędujących członków władz oferenta). e. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. f. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania wniosków. g. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania wniosków. i. Uprawnienia budowlane pracowników, którymi dysponuje wykonawca, odpowiadające wymogom art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (j. t. Dz. U. z 2003r, Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) tj. uprawniające do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, konstrukcyjno inżynieryjnej w zakresie dróg oraz stosowne aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez izbę). j. Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania wniosku zadań odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, zawierający: określenie przedmiotu zamówienia, miejsce wykonania, podmiot zlecający zamówienie, wartość zamówienia i okres wykonania zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie ww. zadań (referencje lub protokoły odbioru końcowego). Wykonawca musi wykazać, iż zrealizował w ostatnich pięciu latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie inwestycyjne obejmujące wykonanie żelbetowych konstrukcji inżynierskich obiektu budowlanego objętego działami 11, 12 lub 24 PKOB oraz jedno zadanie obejmujące wykonanie systemowych wielowarstwowych powłok chemoutwardzalnych. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do wniosku wykazu. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do wniosku dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót).k. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, lub którzy sporządzają bilans w terminie późniejszym niż 30 czerwca, inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności za rok 2005 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy osiągnęli w roku 2005 przychód z tytułu sprzedanych robót ogólnobudowlanych nie mniejszy niż 4.000.000 zł (słownie: cztery miliony zł). Spełnienie ww. warunku będzie weryfikowane na podstawie zapisu w rubryce przychód ze sprzedaży produktów w rachunku zysków i strat lub w przypadku podmiotów nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu na podstawie informacji określonych w ww. dokumencie. l. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wymaganą wielkość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, tj. potwierdzającą, że oferent dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości łącznej co najmniej 600.000 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych), wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Wykonawca musi wykazać się dobrą sytuacją finansową, rozumianą jako udokumentowana możliwość dysponowania środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości łącznej co najmniej 600.000 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych). Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonej do wniosku informacji z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, określającej wielkość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, którą należy potwierdzić, że oferent dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości łącznej co najmniej 600.000 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych). m. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponuje pracownikami bezpośredniego wykonawstwa dla branży ogólnobudowlanej i drogowej (roboty brukarskie) Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego realizacji, zawierającego: imię i nazwisko, zakres przewidzianych do wykonania czynności, posiadane kwalifikacje. n. wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz załączniki do wniosku sporządzone przez wykonawcę, muszą być podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym, bądź osoby upoważnione, posiadające stosowne pełnomocnictwa (w tym przypadku oryginał upoważnienia do podpisania dokumentów lub jego notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia, musi być dołączony do wniosku). Miejsca naniesienia poprawek w treści wniosku lub załączników muszą być parafowane przez osobę lub osoby upoważnione (uprawnione).Złożenie przez wykonawcę, wraz z wnioskiem, kompletu dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu i złożenia ofert: 10. Jeżeli więcej niż 10 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w zakresie poziomu spełniania warunków nr III2 4) i III2 5). Kolejność wykonawców w zakresie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i wyłonienia grupy 10 wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert będzie wynikała z łącznej ilości punktów, uzyskanych w wyniku oceny wniosków w zakresie spełniania warunków nr III2 4) i III2 5), zgodnie z zasadami obliczenia ilości punktów, podanymi w opisie sposobu oceny spełniania warunków III2 II i III2 III.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin wykonania 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.