Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Opole: Przebudowa drogi powiatowej nr 1717 O Komprachcice - Jaczowice
na odcinku od Komprachcic do Szydłowa od km 2+200 do km 7+200
- II i III etap
Numer ogłoszenia: 436608 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu , ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44-14-069 (70), faks 077 44-14-071.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1717 O Komprachcice - Jaczowice na odcinku od Komprachcic do Szydłowa od km 2+200 do km 7+200 - II i III etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 1717 na odc. od km 2+200 do km 5+000 - etap II i na odc. od km 5+000 do km 7+200 - etap III , obejmująca roboty ziemne, budowę kanalizacji deszczowej, wykon. nawierzchni bitumicznej, wjazdów i przebudowę przepustów - szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej z przedmiarami robót (DP) oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST), stanowiącymi załączniki do SIWZ. W ramach zamówienia , oprócz robót Wykonawca zobowiązany będzie również do : - opracowania planu zapewnienia jakości PZJ i planu BIOZ oraz szczegółowego harmonogramu fin.- rzecz. robót , - opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas budowy , - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót , - wykonania pomiaru powykonawczego ( w tym wykonanie stabilizacji granic znakami granicznymi typu 36a i świadkami betonowymi ) i przekazania wymaganej liczby egzemplarzy ( po uprzednim potwierdzeniu przez ODG ) , - sporządzenie operatu kolaudacyjnego w wymaganej liczbie egzemplarzy . Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.). 5.2. Dopuszcza się możliwość udzielenia (wybranemu w niniejszym postępowaniu wykonawcy robót podstawowych) zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót jakie obejmuje niniejsze postępowanie - wg art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 5.3. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 5.4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomach III - V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 5.5. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.21.20 - Roboty nawadniające 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 45.000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: SIWZ- 7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA 7.1. W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 7.2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp 7.2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: - średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 5.500.000 PLN (łączny przychód podzielony przez 3 ma wynosić co najmniej 5.500.000 PLN); 7.2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem , wykształceniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby , na wszystkie niżej wymienione stanowiska, dla których wymagane są następujące kwalifikacje i doświadczenie : - kierownik robót drogowych - min. 5 lat stażu pracy oraz min. 3 lata pracy na tym stanowisku od uzyskania uprawnień, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budown. - kierownik robót mostowych - min. 5 lat stażu pracy oraz min. 3 lata pracy na tym stanowisku od uzyskania uprawnień, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży mostowej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budown. - kierownik robót wod - kan. - min. 5 lat stażu pracy oraz min. 3 lata pracy na tym stanowisku od uzyskania uprawnień, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży wod. -kan. oraz przynależność do Izby Inżynierów Budown. (ta sama osoba nie może zajmować jednocześnie trzech stanowisk, dopuszcza się jedynie, aby jedna osoba pełniła funkcję jednocześnie kierownika robót drogowych i mostowych) 7.2.3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował jako strona umowy (wykonawca lub podwykonawca) co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty drogowe wraz z kanalizacją deszczową) o łącznej wartości (tych 3 zadań) co najmniej 11.000.000 PLN, w tym należy wykazać: - roboty drogowe o wartości co najmniej 9.350.000 PLN - roboty kanalizacyjne o wartości co najmniej 1.650.000 PLN 7.3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne/konsorcja ) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2 IDW muszą spełniać łącznie. 7.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: SIWZ - 8. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW 8.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 8.2.1.Oświadczenie finansowe na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4 potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1. IDW. 8.2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. (Potencjał kadrowy) . Wykaz musi zawierać dane na temat doświadczenia , wykształcenia i kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. IDW. Do wykazu należy dołączyć kopie wymaganych uprawnień , świadectw i dokumentów potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 8.2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), zgodną z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt 8.1.2. i 8.1.3. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. i 8.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 8.1.2. i 8.1.3. 8.6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. i 8.1.3. albo odpowiadające im określone w pkt 8.3. i 8.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7
- po złożeniu zapotrzebowania.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków budżetowych i dofinansowane w formie refundacji Projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wykonanie badań terenowych w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie"
- Przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego Bitdefender GravityZone Business Security lub dostawa innego równoważnego systemu antywirusowego
- Dostawa części zamiennych i mienia do kamizelek asekuracyjno ratunkowych Challenger oraz aparatów tlenowych HEED III
- Bieżące utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad zadaniem: "Modernizacja oświetlenia zewnętrznego - ZUS O/Opole, ul. Wrocławska"
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych z dzierżawą bielizny szpitalnej, w tym operacyjnej i zabiegowej, oraz świadczenie usługi prania asortymentu będącego własnością Zamawiającego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przodkowie
- Budowa drogi gminnej Nr 106018 L położonej na działce nr ewid. 319 w miejscowości Jastków od km rob. 0+000,00 do km 0+587,67
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży
- Przebudowa dróg gminnych i modernizacja mostu w Gminie Wisznia Mała
- Budowa systemu automatycznego nawadniania w parku wewnętrznym przy obiekcie Muzeum-Zamek w Łańcucie
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.