eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń oraz posesji należących do Sądu Rejonowego w Dzierżoniowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Dzierżoniów: sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń oraz posesji należących do Sądu Rejonowego w Dzierżoniowie
Numer ogłoszenia: 436034 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392544 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie, ul. Świdnicka 51, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8326501, faks 074 8326124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń oraz posesji należących do Sądu Rejonowego w Dzierżoniowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: świadczenie usług w zakresie sprzątania polegające na: 1. Sprzątaniu i utrzymaniu w czystości pomieszczeń w budynku Sądu od poniedziałku do piątku po godzinach pracy Sądu - przy użyciu własnego sprzętu, środków czyszczących, stałego zabezpieczenia worków foliowych do koszy na śmieci i niszczarek, papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie i zapachowych kostek WC. 2. Sprzątaniu i utrzymaniu w czystości posesji należącej do Sądu w godzinach porannych tak, aby prace były zakończone do godz. 7:15, z uwzględnieniem dyżurów w okresie zimowym w godz. od 9:00 do 15:00 w zależności od warunków atmosferycznych, np. opadów śniegu, odwilży itp., a także w okresie zimowym usuwaniu śniegu z dachu budynku Sądu. RAMOWY ZAKRES USŁUG SPRZĄTANIA W ramach sprzątania pokoi, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, gospodarczych i archiwalnych oraz posesji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania poniższych czynności: 1. mycia posadzek, podłóg i schodów, 2. mycia toalet, urządzeń sanitarnych oraz powierzchni wykładanych glazurą, 3. opróżniania koszy na odpady oraz niszczarek do pojemnika głównego Zamawiającego, 4. ścierania kurzu z mebli, czyszczenia krzeseł i foteli tapicerowanych, 5. mycia powierzchni i elementów różnych /lustra, półki, grzejniki, poręcze, drzwi itp./, 6. wymiany papieru toaletowego, ręczników papierowych, napełniania pojemników mydłem, wymiany środków zapachowych w toaletach / materiały Wykonawcy/, 7. mycia okien, 8. odkurzania wykładzin podłogowych, prania i czyszczenia, 9. sprzątania posesji (w okresie zimowym w zależności od warunków atmosferycznych: odśnieżania, posypywania piaskiem, usuwania błota, ze szczególnym uwzględnieniem wejścia głównego oraz usuwanie piasku z chodnika i parkingów), 10. usuwania w okresie zimowym śniegu z dachu budynku Sądu, a także dodatkowo do nadzoru: 11. bieżących prac porządkowych, 12. wyłączania oświetlenia i zamykania okien, 13. współpracy z ochroną Sądu w zakresie gospodarki kluczami, 14. przestrzegania przepisów bhp i p. poż., 15. informowania Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach ruchomości biurowych oraz wszelkich innych ruchomości znajdujących się w pomieszczeniach, oraz do czynności wykonywanych rzadziej niż raz na miesiąc, tj.: 16. doczyszczania i impregnowania powierzchni wykonanych z tarketu,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 106740.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABC-SERVICE sp.j. R.Brząkała, R.Gawron, M.Nazaruk, ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 106740.00
  • Oferta z najniższą ceną: 85200.00 oferta z najwyższą ceną: 238800.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.