eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Zielona Góra: dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 435840 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3298360, faks 068 3298399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja w całości lub w częściach dostaw wyrobów medycznych jednorazowego użytku, partiami określonymi odrębnie wg potrzeb Zamawiającego, na zasadach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy przystępujący do postępowania o zamówienie muszą spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków, o których mowa dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających spełnianie tych warunków, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków w postępowaniu Wykonawcy składając ofertę muszą do niej załączyć następujące dokumenty: a)Wykonawca spełni warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, w przypadku gdy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) jeżeli: -do oferty załączy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp) Wykonawca załączy do oferty: - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku posiadania doświadczenia Zamawiający uzna, gdy Wykonawca przedstawi w wykazie minimum trzy zrealizowane dostawy wyrobów medycznych, sprzętu medycznego, odczynników lub surowic, których wartość dla każdej dostawy jest nie mniejsza od złożonej oferty z podaniem daty wykonania zamówienia, Zamawiających oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia. c)w celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp) Wykonawca załączy do oferty: - polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - polisa OC, d)w celu potwierdzenia warunku nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp) Wykonawca załączy do oferty: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków przedmiotowych, składanych razem z ofertą: W celu potwierdzenia, że oferowane materiały medyczne stanowiące przedmiot zamówienia są wysokiej, jakości i spełniają wymagania określone w Ustawie o wyrobach medycznych (Dz.U. 2004 nr 93, poz. 896 z późniejszymi zmianami) Wykonawca złoży oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym - załącznik nr 1. Dokumenty poświadczające spełnienie powyższego warunku zostaną okazane na żądanie Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra tel. 068/329 83 60 fax. 068/329 83 99.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 11:00, miejsce: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pipety i końcówki do pipet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Pipeta Pasteura 3 ml z podziałką 3,0/0,5 ml 15,5 cm z tworzywa sztucznego, j. uż.* szt. 33 000, 2Końcówka do pipet o poj. do 200 ?l (kolor żółty) z tworzywa sztucznego j.uz.* szt. 20 000, 3Końcówka do pipety automatycznej do 1200 ?l z tworzywa sztucznego, j. uż. do mikropipety ORTHO (1 op. a 960 szt.) op. 2, 4Końcówka do pipet o poj. od 200 do 1000 ?l (kolor niebieski) szt. 2 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przyrządy do pobierania i preparatyki krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przyrząd do pobierania i preparatyki krwi typ B dren o długości 2,00 m szt. 100, 2 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych typ IS kpl. 300, 3 Przyrząd do pobierania i preparatyki krwi typu A 0,35 m szt. 300, 4 Przyrząd do pobierania i preparatyki krwi typu C 0,35 m szt. 400,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igła jednorazowego użytku 16G x 25 mm do separatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła jednorazowego użytku 16G x 25 mm do separatorów szt. 50.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw do separatora Haemonetics.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do separatora Haemonetics PCS2 (jednorazowy zestaw do pozyskiwania osocza) szt. 60.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.14-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Końcówki do pipety wielofunkcyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki do pipety wielofunkcyjnej typu DIAMED szt. 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nakłuwacze do pilotek 12 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Nakłuwacze do pilotek 12 mm szt. 1 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pojemnik plastikowy przezroczysty na probówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik plastikowy przezroczysty na probówki o wym. około 16x 26 x 30 cm, z pokrywą z możliwością napełniania od góry i wyjmowania od dołu szt. 17.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Statyw do standardowych buteleczek z odczynnikami do serologicznych grup krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statyw do standardowych buteleczek z odczynnikami do serologicznych grup krwi dwurzędowy i dwupoziomowy na 5 pozycji w jednym rzędzie szt. 11.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.