eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH PROJEKTU Z ZAKRESU INDYWIDUALIZACJI PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST MIASTO GORLICE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Gorlice: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH PROJEKTU Z ZAKRESU INDYWIDUALIZACJI PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST MIASTO GORLICE
Numer ogłoszenia: 435768 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 403554 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorlice, ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 3551252, faks 18 3551212.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH PROJEKTU Z ZAKRESU INDYWIDUALIZACJI PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST MIASTO GORLICE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w związku z realizacją projektu - Po wiedzę i umiejętności bez barier, z zakresu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 1.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących pomocy dydaktycznych: 1) tablica interaktywna - 5 szt., 2) projektor multimedialny - 5 szt., 3) laptop - 5 szt., 4) pakiet biurowy - 5 szt., 5) program komputerowy do wspomagania rozwoju - 5 szt., 6) program komputerowy do diagnozy i terapii specyficznych trudności matematycznych - 5 szt., 7) program komputerowy Logopedia - wersja rozszerzona (pakiet)- 5 szt., 8) pakiet pomocy dla ucznia uzdolnionego - 5 szt., 9) rzutnik - 5 szt., 10) zestaw matematyczny z kartami zadań - 5 szt., 11) zestaw kontrolny - 125 szt., 12) zestaw kart pracy/książeczki: ćwiczenia do nauki czytania - 125 szt., 13) zestaw kart pracy/książeczki: z zadaniami matematycznymi - 125 szt., 14) zestaw kart pracy/książeczki: z zadaniami tekstowymi z matematyki - 125 szt., 15) zestaw sportowy - 5 szt., 16) spadochron edukacyjny - 5 szt., 17) bieżnia 10 cm - 10 szt., 18) baza z prostokątem - 10 szt., 19) belka 90 cm - 10 szt., 20) woreczki figury - 5 kpl., 21) szarfy - 15 kpl., 22) woreczki sportowe - 15 kpl., 23) równoważnia 6-zaczepowa - 5 szt., 1.3. Wykonawca zobowiązany jest podzielić przedmiot dostawy określony w ust. 1.2. na pięć jednakowych części i dostarczyć do pięciu szkół podstawowych które jednocześnie będą płatnikami należności wykonawcy: a) Miejski Zespół Szkół Nr l, ul. Piękna 9 , 38-300 Gorlice, NIP -738-20-36-904 , REGON- 120306000 b) Miejski Zespół Szkół Nr 3, ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 16, 38-300 Gorlice, NIP-738-19-18-401 ,REGON-492826724, c) Miejski Zespół Szkół Nr 4, ul. Z. Krasińskiego 9, 38-300 Gorlice, NIP-738-19-48-508, REGON-852717451, d) Miejski Zespół Szkół Nr 5, ul. Krakowska 5 , 38-300 Gorlice, NIP - 738-10-10-162, REGON-490533165, e) Miejski Zespół Szkół Nr 6, ul. Hallera 79, 38-300 Gorlice, NIP - 738-10-13-344, REGON- 490532510 . 1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również zainstalowanie i uruchomienie dostarczonego sprzętu określonego w ust. 1.2 pkt 1 i 2, zapewniające wymaganą funkcjonalność. Wykonawca dostarcza wszystkie wymagane materiały instalacyjne, montażowe oraz okablowanie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania dostarczonego sprzętu. 1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje również techniczne szkolenie nauczycieli w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu określonego w ust. 1.2. pkt 1 w terminie uzgodnionym z dyrektorem szkoły w wymiarze co najmniej 1 godzina zegarowa w każdej szkole (łącznie 5 godzin), 1.6. Szczegółowy opis zamawianych pomocy dydaktycznych i okresy gwarancji zawiera załącznik Nr 1 do umowy - Specyfikacja techniczna zamawianych pomocy dydaktycznych. 1.7. Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych dostarczonych pomocy dydaktycznych w miejscu jego zainstalowania a w przypadku napraw gwarancyjnych realizowanych poza terenem szkoły, transport, wysyłka i odbiór serwisowanego sprzętu odbywać się będzie na koszt wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 38.65.21.00 - Projektory 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.19.50.00 - Tablice .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt:Po wiedzę i umiejętności bez barier, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paweł Wojtanowski, KOBIS, ul. Kąpielowa 56 lok. 2, 32-830 Wojnicz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111930,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129435,00

  • Oferta z najniższą ceną: 122356,20 / Oferta z najwyższą ceną: 134626,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.