eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług polegających na utrzymaniu terenu Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w sezonie jesienno - zimowym oraz w sezonie wiosenno - letnim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-24

Kraków: Świadczenie usług polegających na utrzymaniu terenu Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w sezonie jesienno - zimowym oraz w sezonie wiosenno - letnim
Numer ogłoszenia: 435118 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391134 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4252842, faks 12 4251228.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na utrzymaniu terenu Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w sezonie jesienno - zimowym oraz w sezonie wiosenno - letnim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na utrzymaniu terenu Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w sezonie jesienno - zimowym oraz w sezonie wiosenno - letnim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wzory umów będące załącznikami nr 3A i 3B do specyfikacji. Opis obowiązków Wykonawcy został określony w załączniku do wzoru umowy. Mapa terenu wraz z dodatkowymi informacjami stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji. Uwaga do sekcji IV.6): wskazana cena dla części 1 zamówienia dotyczy ceny brutto za jedną godzinę świadczenia usługi; wskazana cena dla części 2 zamówienia dotyczy ceny brutto za jeden miesiąc świadczenia usługi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Utrzymanie terenu KCRiO w sezonie jesienno - zimowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wzory umów będące załącznikami nr 3A i 3B do specyfikacji. Opis obowiązków Wykonawcy został określony w załączniku do wzoru umowy. Mapa terenu wraz z dodatkowymi informacjami stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dorota Musiał Firma Handlowo-Usługowa ADROL, Wołowice 468, 32-070 Czernichów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65853,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98,00

  • Oferta z najniższą ceną: 98,00 / Oferta z najwyższą ceną: 450,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Utrzymanie terenu KCRiO w sezonie wiosenno - letnim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wzory umów będące załącznikami nr 3A i 3B do specyfikacji. Opis obowiązków Wykonawcy został określony w załączniku do wzoru umowy. Mapa terenu wraz z dodatkowymi informacjami stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Kurek MK, Niegoszowice 58, 32-064 Rudawa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40975,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1987,20

  • Oferta z najniższą ceną: 1987,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4428,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.