eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawę wraz z montażem mebli biurowych i siedzisk dla Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych, z jednoczesnym odkupem mebli używanych posiadanych przez Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-13

Warszawa: Dostawę wraz z montażem mebli biurowych i siedzisk dla Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych, z jednoczesnym odkupem mebli używanych posiadanych przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 4349 - 2015; data zamieszczenia: 13.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa , ul. Dolańskiego 2, 00-215 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 452 54 00, faks 22 452 55 84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę wraz z montażem mebli biurowych i siedzisk dla Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych, z jednoczesnym odkupem mebli używanych posiadanych przez Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych, siedzisk do Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych przy ul. Inflanckiej 4 budynek B w Warszawie wraz z ustawieniem mebli w poszczególnych pomieszczeniach na poszczególnych piętrach oraz odkup mebli używanych Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż następujących mebli biurowych oraz siedzisk: a) Biurko w kształcie litery L, ramowe: 195 szt. b) Panel dolny, montowany do blatu biurka: 50 szt. c) Panel górny, montowany do blatu biurka: 72 szt. d) Kontener mobilny: 203 szt. e) Biurko prostokątne menadżerskie: 8 szt. f) Panel dolny frontowy do biurka menadżerskiego: 8 szt. g) Stół konferencyjny prostokątny na 4 nogach: 14 szt. h) Stół konferencyjny z blatem w kształcie beczki na 8 nogach: 1 szt. i) Stół konferencyjny prostokątny na 4 nogach: 4 szt. j) Stół konferencyjny prostokątny na 4 nogach: 10 szt. k) Stół do aneksu kuchennego kwadratowy na 4 nogach: 29 szt. l) Stolik okrągły: 57 szt. m) Szafa ubraniowa z drzwiami płytowymi: 129 szt. n) Szafa aktowa z drzwiami płytowymi: 221 szt. o) Krzesło stacjonarne na 4 nogach z podłokietnikami: 258 szt. p) Krzesło stacjonarne do pomieszczeń socjalnych na 4 nogach: 60 szt. q) Krzesło konferencyjne, stacjonarne na płozie: 20 szt. r) Krzesło wysokie (Hocker), stacjonarne na 4 nogach: 3 szt. s) Fotel na pojedynczej nodze i podstawie czteroramiennej: 16 szt. t) Lada recepcyjna: 1 szt. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane nowe meble objęte były gwarancją nie krótszą niż 12 miesięcy. 4. Pozostałe postanowienia dotyczące dostarczanych Zamawiającemu mebli w tym specyfikacja techniczna i minimalne wymagania dotyczące dostarczanych mebli wraz z ich opisem i ilościami, określone zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załączniku nr 1 do projektu umowy. Pozostałe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Warunkiem dostawy nowych mebli jest jednocześnie odkup mebli używanych przez Zamawiającego za cenę nie niższą niż określona w wycenie tych mebli stanowiącej załącznik nr 2 do projektu umowy, tj. nie niższą niż kwota 10.594,40 PLN netto, która w umowie zostanie powiększona o podatek VAT. Brak zaoferowania odkupu od Zamawiającego starych mebli lub propozycja odkupu za kwotę niższą niż określona powyżej, skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zaoferowanie odkupu mebli za kwotę wyższą niż wskazana powyżej, punktowane będzie w ramach kryterium Kwota netto odkupu mebli używanych posiadanych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania odkupu mebli za kwotę netto wyższą niż określona w załączniku nr 2 do projektu umowy, przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wypełniony załącznik nr 2 do umowy opiewający na zaoferowaną przez Wykonawcę kwotę netto wykupu która w umowie zostanie powiększona o podatek VAT. Zamawiający na wniosek Wykonawcy, przekaże w formie elektronicznej w pliku *.xls, formularz załącznika nr 2 do projektu umowy. 6. Szczegóły dotyczące odbioru mebli zostaną określone w harmonogramie, o którym mowa w projekcie umowy. 7. Wykaz mebli używanych przez zamawiającego stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy. 8.Wykonawca odbierze używane meble własnym transportem na swój koszt z dwóch siedzib znajdujących się przy ul. Dolańskiego 2 i Stawki 2 w Warszawie. 9. W terminie do dnia 15 marca 2015 r. Wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego połowę nowych mebli, a drugą połowę do 24 marca 2015 r. 10. Szczegółowy harmonogram prac i odbiorów nowych mebli jak i odkupywanych starych zostanie określony w ciągu 5 dni roboczych po podpisaniu umowy. 11. Odbiór protokolarny Zamawiający przewiduje na dzień 30 marca 2015 roku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 dostawy mebli wraz z montażem o wartości minimum 300 000,00 zł brutto każda z dostaw. Ocena spełnienia tego wymogu dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz na podstawie wymienionych w pkt. III.4.1): wykazu wykonanych dostaw i dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług wymienionych w wykazie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedstawią opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 150.000,00 PLN. Ocena spełnienia tego wymogu dokonywana będzie na podstawie oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz na podstawie wymienionej w pkt. III.4.1) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli dokument przedstawiony przez Wykonawcę zawierał będzie wartości wyrażone w walucie innej niż PLN, dla oceny spełnienia ww. warunku Zamawiający przyjmie do przeliczenia średni kurs danej waluty w stosunku do PLN do ogłaszany przez NBP obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3.5, na zasoby innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołując się na potencjał innych podmiotów powinien przedstawić Zamawiającemu dowód, z którego w sposób jednoznaczny będzie wynikać, że zasoby, na które się powołuje zostaną mu udostępnione do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. Z treści dokumentów zawierających zobowiązania podmiotu trzeciego musi jasno wynikać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Karty katalogowe każdego z rodzaju mebli określonego w pkt. od 1 do 20 załącznika nr 1 do umowy. Karta katalogowa każdego z zaproponowanego mebla, w odniesieniu do zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, musi obejmować: zdjęcie, nazwę producenta i nazwę handlową wyrobu oraz opis produktu potwierdzający spełnienie wszystkich wymogów zamawiającego.). Zamawiający wymaga, aby karty katalogowe posiadały opisy oferowanych mebli wraz z ich faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane meble spełniają wymagania określone w specyfikacji. Oferty stwierdzające jedynie spełnienie wymagań Zamawiającego bez podania faktycznych parametrów zostaną odrzucone przez Zamawiającego jako niespełniające kompletu wymagań, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Certyfikatów i atestów, dla poszczególnych mebli, zgodnie z opisem przedmiotu zawartym w załączniku nr 1 do umowy w pkt. wymagane atesty/certyfikaty. Atesty i certyfikaty potwierdzające spełnienie norm lub atestów, muszą być wydane przez uprawnione do tego instytucje. 3. Próbek w postaci wzornika płyty meblowej płyt w minimum 12 kolorach dla płyty meblowej laminowane, z których mają być wykonane meble (dotyczy biurek, stołów i szaf). 4. Dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1998 r., Nr 148, poz.973) dotyczących biurek określonych w poz. 1 i 5 załącznika nr 1 do umowy, wydawanych przez Państwową Inspekcję Pracy, Centralny Instytut Ochrony Pracy, Instytut Medycyny Pracy lub inną do tego uprawnioną instytucję.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. III.3.2), polega na wiedzy i doświadczeniu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku gdy przedmiotem udostępnienia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (dotyczy to wiedzy i doświadczenia podmiotu trzeciego), taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu i okresu uczestnictwa podmiotu trzeciego wykonaniu zamówienia, gwarantującego realne przekazanie zasobów, na których polega Wykonawca. Wykonawca powołując się na potencjał innych podmiotów powinien, w świetle art. 26 ust 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawić Zamawiającemu dowód, z którego w sposób jednoznaczny będzie wynikać, że zasoby, na które się powołuje zostaną mu udostępnione do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. Udowodnienie dysponowania wymienionymi w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zasobami winno obejmować wskazanie faktu udostępnienia wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego, a także wskazanie że podmiot udzielający zasobu Wykonawcy ubiegającemu się o udzielenie zamówienia publicznego rzeczywiście nim dysponuje. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego winna określać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentów zawierających zobowiązania podmiotu trzeciego musi jasno wynikać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju miejsce zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Okres gwarancji - 10
  • 3 - Kwota netto odkupu mebli uzywanych posiadanych przez zamawiającego - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Dolańskiego 2, 00-215 Warszawa, pok. nr 401 (IV piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych ul. Dolańskiego 2, 00-215 Warszawa, pok. nr 19 (kancelaria)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.