eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia BHP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-07

Włoszczowa: Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia BHP.
Numer ogłoszenia: 43463 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włoszczowa , Kolejowa 23, 29-100 Włoszczowa, tel. 0-41 3945130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/wloszczowa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia BHP..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia BHP zgodnie z poniższym zestawieniem. Lp. Nazwa sortu umundurowania J.m. Ilość I Mundur wyjściowy leśnika 1 Marynarka w kolorze oliwkowozielonym (męska) szt. 9 2 Marynarka w kolorze oliwkowozielonym (damska) szt. 1 3 Spodnie w kolorze oliwkowozielonym para 16 4 Spódnica w kolorze oliwkowozielonym szt. 1 5 Koszula w kolorze białym szt. 7 6 Krawat w kolorze zielonym szt. 12 7 Płaszcz wiosenno-jesienny w kolorze oliwkowo-zielonym (męski) szt. 1 8 Płaszcz wiosenno-jesienny w kolorze oliwkowo-zielonym (damski) szt. 1 9 Kurtka zimowa w kolorze ciemnozielonym (męska) szt. 2 10 Kurtka zimowa w kolorze ciemnozielonym (damska) szt. 1 11 Czapka w kolorze zielonym z wizerunkiem orła szt. 3 12 Kapelusz do płaszcza w kolorze zielonym (męski) z wizerunkiem gałązki szt. 3 13 Kapelusz do płaszcza w kolorze zielonym (damski) z wizerunkiem gałązki szt. 1 14 Szalik w kolorze zielonym szt. 2 15 Rękawice w kolorze brązowym para 6 16 Skarpety w kolorze zielonym para 46 17 Półbuty w kolorze brązowym para 16 II Mundur codzienny leśnika 1 Koszula w kolorze oliwkowozielonym z długim rękawem szt. 33 2 Koszula w kolorze oliwkowozielonym z krótkim rękawem szt. 10 3 Spodnie w kolorze oliwkowozielonym para 15 4 Spódnica w kolorze oliwkowozielonym szt. 1 5 Sweter w kolorze ciemnozielonym szt. 76 6 Kamizelka w kolorze ciemnozielonym szt. 27 7 Bluza z polaru w kolorze ciemnozielonym szt. 63 8 Kurtka w kolorze zielonym szt. 14 9 Czapka zimowa w kolorze zielonym z wizerunkiem orła szt. 4 10 Peleryna w kolorze zielonym szt. 1 11 Półbuty w kolorze brązowym na grubej zelówce para 39 III Mundur terenowy leśnika 1 Bluza letnia z wzorem panterki na zielonym tle szt. 4 2 Spodnie letnie z wzorem panterki na zielonym tle para 63 3 Kurtka zimowa z wzorem panterki na zielonym tle szt. 2 4 Spodnie zimowe z wzorem panterki na zielonym tle para 2 5 Czapka letnia z wzorem panterki na zielonym tle z wizerunkiem orła szt. 28 6 Czapka zimowa z wzorem panterki na zielonym tle z wizerunkiem orła szt. 4 7 Rękawice w kolorze czarnym para 6 8 Buty wielosezonowe w kolorze czarnym lub brązowym z wkładką sympatex para 9 9 Buty wielosezonowe w kolorze czarnym lub brązowym z wkładką goretex para 21 IV Oznaki 1 Oznaki służbowe kpl. 4 V Odzież i obuwie BHP 1 Gumowce typu lekkiego/standardowego para 35 2 Ubranie całoroczne kpl. 5 3 Gumofilce para 35 4 Trzewiki skórzane para 5 5 Płaszcz przeciwdeszczowy szt. 5 6 Kurtka wodochronna szt. 20 1. Sorty mundurowe leśnika muszą być zgodne z: a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 roku w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U.07.51.342), b) Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów państwowych z dnia 31 maja 1999r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, c) Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r., w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika. d) w przypadku odzieży i obuwia BHP wymagania dotyczące poszczególnych asortymentów są następujące: - gumowce typu lekkiego - kolor zielony, z wkładką ocieplającą, 15 par typu lekkiego, 20 par typu standardowego ze wzmocnioną podeszwą; - ubranie całoroczne - kolor zielone moro, złożone z ocieplanej kurtki i ocieplanych spodni; - trzewiki skórzane - kolor brązowy lub czarny, ocieplane; - gumofilce - kolor czarny z kołnierzami zabezpieczającymi przed śniegiem, kołnierze w kolorze zielonym lub zielonym moro o wysokości minimum 20 cm ponad cholewę, kołnierze przymocowane do obuwia bezpośrednio przy części gumowej, oznakowanie CE, deklaracja zgodności WE; - kurtka wodochronna - kolor zielony, z kapturem, oznakowanie CE, deklaracja zgodności WE; - płaszcz przeciwdeszczowy - kolor zielony, z kapturem, oznakowanie CE, deklaracja zgodności WE. 2. Sorty mundurowe powinny cechować się jakością i wzornictwem gwarantującymi uzyskanie przez Dostawcę Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia w czasie określonym umową będzie następowała sukcesywnie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000 zł (dwa tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert zgodnie z art. 45 ust. 3 uPzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku przedłużającej się procedury wyłonienia Wykonawcy może ulec zmianie termin rozpoczęcia realizacji umowy. 2. W przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz rozmiar prac wynikający z opisu przedmiotu zamówienia. 3. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/wloszczowa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Włoszczowa ul. Kolejowa 23, 29-100 Włoszczowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Włoszczowa ul. Kolejowa 23, 29-100 Włoszczowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.