eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie zamówienia uzupełniającego pn.Remont nawierzchni bitumicznej w ciągu ulicy Kanał Parnicki w Szczecinie, do zadania podstawowego pn.Remont nawierzchni bitumicznej ulicy Marynarskiej w Szczecinie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2012-11-06

Szczecin: Wykonanie zamówienia uzupełniającego pn.: Remont nawierzchni bitumicznej w ciągu ulicy Kanał Parnicki w Szczecinie, do zadania podstawowego pn.: Remont nawierzchni bitumicznej ulicy Marynarskiej w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 433748 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia uzupełniającego pn.: Remont nawierzchni bitumicznej w ciągu ulicy Kanał Parnicki w Szczecinie, do zadania podstawowego pn.: Remont nawierzchni bitumicznej ulicy Marynarskiej w Szczecinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest wykonanie robót polegajacych na frezowaniu nawierzchni bitumicznej i ułożeniu nowej warstwy z mieszanek mineralno-bitumicznych wraz z warstwą wyrównawczą, regolacja pionową studzienek oraz skripieniu nawierzchni drogowej emulsją asfaltową..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143795,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167460,60

  • Oferta z najniższą ceną: 167460,60 / Oferta z najwyższą ceną: 167460,60

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego udzielił zamówienia publicznego pn.: Remont nawierzchni bitumicznej ulicy Marynarskiej w Szczecinie, Wykonawcy tj. STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków. W ogłoszeniu o zamówieniu ( ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie zamówień publicznych w dniu 07.08.2012, pod numerem 289354-2012 oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (sprawa DZP/28/PN/12), zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego o wartości nie przekraczającej 50% szacunkowej wartości zamówienia. Zamówienie uzupełniające dotyczy takiego samego rodzaju zamówienia jaki został określony w zamówieniu podstawowym. Obecnie zachodzi konieczność udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia uzupełniającego i polega na remoncie nawierzchni bitumicznej. Zamówienie zostało udzielone Wykonawcy zamówienia podstawowego tj. STRABAG sp. z o. o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.