eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31/32, w okresie 24 m-cy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-27

Gdańsk: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31/32, w okresie 24 m-cy.
Numer ogłoszenia: 43209 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26570 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Onkologii w Gdańsku Sp. z o.o., ul. M. Skłodowskiej-Curie 2, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3419348, faks 58 3419348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31/32, w okresie 24 m-cy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku: B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31/32, w okresie 24 miesięcy. 1)Do zakresu wykonywanej usługi należy wykonywanie czynności sprzątania i dezynfekcji wszystkich pomieszczeń Centrum w budynku B, w zakresie potrzeb bieżących i interwencyjnych; 2) W przypadku Bloku Operacyjnego - poszczególne czynności wykonywane będą przy udziale jednej osoby sprzątającej, zgodnie z obowiązującym grafikiem pracy ustalanym przez przedstawiciela Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby w tym zakresie zgłaszane przez Blok Operacyjny(Zamawiający dysponuje tylko jedną salą operacyjną), każdorazowo aż do zakończenia pracy w danym dniu na Bloku Operacyjnym) - przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) 3) W przypadku wykonywania usługi na całym budynku B - poszczególne czynności wykonywane będą przez jedna osobę, w godz. od 8:00 do 15:00 4) W przypadku stwierdzenia ogniska epidemiologicznego, przedmiotowa usługa będzie wykonywana zgodnie z obowiązującymi procedurami, w ścisłym uzgodnieniu z Pielęgniarką Epidemiologiczną. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany wg poniższego zestawienia: Miejsce wykonywanych prac Powierzchnia w m. kw. PARTER Strona lewa: Pracownia Diagnostyki Laboratoryjnej, Szatnia, Pokój Informatyków; Strona prawa: Rejestracja, Pomieszczenia dla pracowni RTG, Gabinety lekarskie, Pracownia Diagnostyki Obrazowej wraz ze sprzętem: rezonans magnetyczny, tomograf komputerowy, RTG, pomieszczenia zaplecza: szatnia dla pielęgniarek, łazienka i pomieszczenia gospodarcze, powierzchnie wspólne: magazyny-2 pomieszczenia: magazyn brudnej bielizny i magazyn odpadów medycznych, ciągi komunikacyjne. 941,67 I PIĘTRO Strona lewa: Poradnie Onkologiczne (8 gabinetów z łazienkami + łazienka dla pacjentów, dwa pomieszczenia gospodarcze); Strona prawa: Oddział Onkologiczny (dwa gabinety zabiegowe, gabinety lekarskie z łazienkami + łazienki ogólnodostępne, sale dla pacjentów, Izba przyjęć, Pomieszczenia Działu Farmacji Szpitalnej i ciągi komunikacyjne, Dyżurka Pielęgniarek, Brudownik. 833,85 II PIĘTRO Strona lewa: Blok Operacyjny (stanowi strefę wysokiego zagrożenia epidemiologicznego) w skład, którego wchodzą: Recepcja, Sale dla pacjentów z łazienkami, Sala Wybudzeń, Sala Operacyjna, Pokój przygotowawczy, Dyżurka pielęgniarek, magazyny- 3 szt., szatnie, gabinet lekarski, myjnia do chirurgicznego mycia rąk; Strona prawa: Oddział Chirurgii Onkologicznej (gabinety lekarskie, sale dla pacjentów, łazienki, izba przyjęć), ciągi komunikacyjne, Brudownik, pomieszczenie porządkowe, dwa magazyny, Dyżurka pielęgniarek 474,97 III PIĘTRO Strona lewa: Poradnia zdrowia psychicznego, Infolinia, 6 gabinetów lekarskich(Poradnia kardiologiczna, Poradnia ginekologiczna, Poradnia chirurgii ogólnej, Poradnia onkologiczna, Poradnia hematologiczna,) łazienka dla personelu i łazienka dla pacjentów, ciągi komunikacyjne, pomieszczenie gospodarcze; Strona prawa: Poradnia Otolaryngologiczna, Poradnia Urologiczna, Poradnia Chirurgii Ogólnej, Poradnia Chirurgii Onkologicznej, Pracownia Endoskopii, łazienka dla personelu, łazienka dla pacjentów i łazienka dla osób niepełnosprawnych; 470,79 IV PIĘTRO Strona lewa: pomieszczenia Ośrodka Rehabilitacji Dziennej, ciągi komunikacyjne, hole, klatka schodowa, toalety, szatnie; Strona prawa: pomieszczenia Badań Klinicznych (zastrzega się wykonywanie czynności sprzątania wyłącznie w obecności pracownika Badań Klinicznych), łazienki, dwie sale konferencyjne(w tym jedna sala gimnastyczna), pomieszczenia socjalne, gabinet Dyrektora ds. lecznictwa, pomieszczenie zaplecza Sali konferencyjnej , ciągi komunikacyjne. 458,70 dane dotyczące powierzchni przedstawiono w oparciu o dokument:Inwentaryzacja Architektoniczna Budynku WCO w Gdańsku (opracowanie z lutego 2011r), zaktualizowane w zakresie wprowadzenia nowego brzmienia niektórych jednostek organizacyjnych zgodnie z załącznikiem nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego WCO w Gdańsku sp. z o.o. Łączna powierzchnia wszystkich pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia wynosi: 3 179,98 m kw. Dodatkowa informacja dla Wykonawców: a) Zamawiający wymaga, aby z uwagi na fakt funkcjonowania w WCO Systemu Zarządzania Jakością , świadczona przez Wykonawcę usługa była zgodna z systemem zarządzania jakością zgodnie z Normą ISO 9001:2008, zarządzania środowiskowego zgodnie z norma ISO 14001:2004 oraz zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg Normy PN-N 18001:2004 , z którymi Zamawiający zapozna Wykonawcę po podpisaniu umowy; b) WCO przyjmuje codziennie powyżej 300 pacjentów informacja ta pozwoli Wykonawcy na obiektywną ocenę jego potrzeb w zakresie realizacji przedmiotowej usługi; c) W budynku objętym przedmiotem zamówienia znajdują się podłogi z tarketu, które stanowią 75% zaś 25% powierzchni stanowią podłogi z kafli; w pomieszczeniach Ośrodka Rehabilitacji WCO Poradnia Rehabilitacyjna 45 m kw. powierzchni stanowią podłogi typu panele; d) przedmiot zamówienia nie obejmuje transportu posiłków dla pacjentów; e) przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonywania prac pomocniczych przy pacjentach; f) odpady powstałe podczas świadczenia usługi , będą składowane w pojemnikach należących do Zamawiającego g) Poradnia Urologiczna posiada urządzenie do badania moczu, którego dezynfekcja należy do Wykonawcy. h) Wykonawca zapewni do codziennego użytku dla pracowników Zamawiającego preparat roztwór roboczy)do dezynfekcji zanieczyszczeń organicznych roztwór roboczy w butelce + ściereczki jednorazowego użytku wraz z kartą charakterystyki preparatu niebezpiecznego w języku polskim przygotowaną według rozporządzenia UE WE 1907/2006 REACH; Uwaga! Szczegółowe zestawienie i zakres usługi zawarte są w SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 376135,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 496588,10

  • Oferta z najniższą ceną: 496588,10 / Oferta z najwyższą ceną: 496588,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.