Warszawa: Zakup usług polegających na wydaniu poradnika dla osób prowadzących działalność agroturystyczną na temat jakości świadczonych usług jako czynnika wzrostu konkurencyjności oferty turystycznej na wsi oraz wydaniu folderu obejmującego co najmniej 250 kwater agroturystycznych o określonych standardach jakościowych (według norm WBN) w języku niemieckim
Numer ogłoszenia: 43206 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na wydaniu poradnika dla osób prowadzących działalność agroturystyczną na temat jakości świadczonych usług jako czynnika wzrostu konkurencyjności oferty turystycznej na wsi oraz wydaniu folderu obejmującego co najmniej 250 kwater agroturystycznych o określonych standardach jakościowych (według norm WBN) w języku niemieckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na wydaniu poradnika dla osób prowadzących działalność agroturystyczną na temat jakości świadczonych usług jako czynnika wzrostu konkurencyjności oferty turystycznej na wsi oraz wydaniu folderu obejmującego co najmniej 250 kwater agroturystycznych o określonych standardach jakościowych według norm WBN w języku niemieckim. Do zadań Wykonawcy należy: 1) Wydanie poradnika na temat jakości usług agroturystycznych jako czynnika wzrostu konkurencyjności oferty turystycznej na wsi Poradnik powinien zawierać treści dotyczące zasad przygotowania kwatery agroturystycznej do inspekcji kategoryzacyjnej zgodnie z systemem WBN. Poradnik musi zawierać co najmniej: informacje na temat systemu kategoryzacji WBN (rys historyczny, systemy kategoryzacji funkcjonujące w Europie),omówienie regulaminu kategoryzacji, zasady zgłaszania obiektów do kategoryzacji, zasady prowadzenia działalności turystycznej na wsi, w tym: standardy obsługi gości, systemy rezerwacyjnej, kanały promocji, ogólne wymagania dotyczące obiektu i podstawowych usług świadczonych w kwaterze, usługi mające wpływ na komfort pobytu gości, wymagania dla poszczególnych kategorii pokoi gościnnych, wymagania dla poszczególnych kategorii mieszkań wakacyjnych, wymagania dla oferty specjalistycznej Wypoczynek u rolnika, prawne aspekty prowadzenia działalności agroturystycznej, w szczególności świadczenia usług hotelarskich. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni: a) co najmniej jednego autora tekstów - który będzie odpowiedzialny za opracowanie merytoryczne tekstu poradnika, tj. osobę, która musi posiadać wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu kierunków związanych z geografią, turystyką, kulturoznawstwem, oraz doświadczenie w opracowaniu co najmniej 5 tekstów lub artykułów o tematyce turystycznej utrzymanych w charakterze poradnika, b) co najmniej 30 zdjęć dotyczących przedmiotu poradnika, które zostaną zamieszczone w poradniku, c) przygotowanie do druku, d) nadanie numeru ISBN wydawcy lub redakcji, e) druk poradnika zgodnie z poniższymi wymaganiami: format A5, środek poradnika na papierze kreda 115g, okładka na papierze kreda 200g, folia błysk, druk 4 + 4, nakład - 5000 sztuk, ilość stron - minimum 70, f) dostawa poradnika do siedziby Zamawiającego, we wskazane przez Zamawiającego miejsce Teksty i zdjęcia zamieszczone w poradniku, muszą być w całości dziełami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części w innych dziełach przygotowywanych przez Wykonawcę. Teksty lub ich fragmenty muszą być dziełami autorskimi - tj. nie mogą pochodzić z innych publikacji przygotowanych przez Wykonawcę lub z innych źródeł. Zamawiający wymaga przeniesienia majątkowych praw autorskich do opracowania merytorycznego i graficznego poradnika zarówno na siebie, jak również Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Pierwsza strona okładki poradnika musi zawierać logotypy i slogany wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl, natomiast strona redakcyjna poradnika musi zawierać treść wskazaną w Załączniku nr 8 do SIWZ. Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji tekst poradnika w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający zaakceptuje tekst lub zgłosi uwagi w terminie 14 dni roboczych. Zamawiający zgłosi uwagi do tekstu pod względem poprawności: logicznej, stylistycznej, gramatycznej, ortograficznej, interpunkcyjnej oraz edytorskiej, w tym przede wszystkim do stylu i sposobu pisania oraz zakresu tematycznego i treści. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania ewentualnych poprawek i uzupełnień bez dodatkowego wynagrodzenia w terminie 10 dni roboczych od daty zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. Nieuwzględnienie uwag zgłoszonych przez Zamawiającego skutkuje odstąpieniem od umowy. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego do ostatecznej wersji poradnika przed drukiem. 2) Wydanie folderu Wypoczynek na wsi, wypoczynek u rolnika w języku polskim i niemieckim. Folder będzie prezentował ofertę przynajmniej 250 kwater agroturystycznych w całej Polsce skategoryzowanych zgodnie z systemem WBN. Każda z prezentowanych ofert musi zawierać co najmniej: - dane teleadresowe kwatery, - współrzędne GPS, - opis oferty, - zdjęcia zgodne z opisem oferty, - przyznaną kategorię, - piktogramy określające ofertę dodatkową. We wstępie folderu Wypoczynek na wsi, wypoczynek u rolnika przedstawiony zostanie system kategoryzacji kwater agroturystycznych w Polsce, w szczególności wymagania dla poszczególnych kategorii w systemie WBN oraz charakterystykę turystyki wiejskiej w Polsce. Folder zostanie przygotowany w dwóch wersjach językowych: w języku polskim i niemieckim. Teksty opracowane na potrzeby folderu nie mogą być wykorzystywane w całości, ani w części, do innych publikacji przygotowywanych przez Wykonawcę. Teksty lub ich fragmenty muszą być dziełami autorskimi - tj. nie mogą pochodzić z innych publikacji przygotowanych przez Wykonawcę lub z innych źródeł. Zamawiający wymaga przeniesienia majątkowych praw autorskich do opracowania merytorycznego i graficznego folderu w obu wersjach językowych zarówno na siebie, jak również Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni: a) co najmniej jednego autora tekstów - który będzie odpowiedzialny za opracowanie merytoryczne tekstu folderów, w tym opisów poszczególnych gospodarstw agroturystycznych tj. osoby, która musi posiadać wykształcenie wyższe, oraz doświadczenie w opracowaniu co najmniej 5 tekstów lub artykułów promujących turystykę na wsi, b) co najmniej jednego fotoedytora z doświadczeniem w realizacji co najmniej 3 folderów reklamujących ofertę turystyki wiejskiej, c) co najmniej po 5 zdjęć z każdego gospodarstwa agroturystycznego, z których co najmniej 2 zostaną zamieszczone w folderze, d) tłumaczenie folderu na język niemiecki, e) przygotowanie do druku, f) druk folderu w niemieckiej wersji językowej zgodnie z poniższymi wymaganiami:format A5, maksymalnie 2 oferty kwater agroturystycznych na jednej stronie, środek folderu na papierze kreda 115g, okładka na papierze kreda 200g, folia błysk, druk 4 + 4 (druk dwustronny, pełnokolorowy z obu stron), nakład - 5000 sztuk g) dostawa folderu do siedziby Zamawiającego, we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Pierwsza strona okładki folderu musi zawierać logotypy i slogany wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl, natomiast strona redakcyjna folderu musi zawierać treść wskazaną w Załączniku nr 8 do SIWZ. Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji: a) propozycje układu treści folderu (Zamawiający wymaga podziału folderu na części; podział winien być dokonany w układzie ponadregionalnym), w szczególności w zakresie kryteriów wyboru oferty agroturystycznej w Polsce oraz schematu i kolejności prezentacji wraz z uzasadnieniem w terminie 10 dni od podpisania umowy, b) projekt folderu w języku polskim w wersji elektronicznej w terminie 50 dni od podpisania umowy. Zamawiający zaakceptuje folder lub zgłosi uwagi w terminie 7 dni roboczych. Wykonawca zastosuje się do uwag niezwłocznie. Nieuwzględnienie uwag zamawiającego skutkuje odstąpieniem od umowy. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację Zamawiającego do ostatecznej wersji folderu. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.22.10 - Usługi świadczone przez autorów 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.11.00 - Usługi korektorskie 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej trzy zamówienia, w tym: a) co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł. brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych), polegającą na merytorycznym i graficznym opracowaniu poradnika skierowanego do podmiotów branży turystycznej, oraz b) dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł. brutto każda (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), polegające na merytorycznym i graficznym opracowaniu folderu prezentującego ofertę turystyczną.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Dodatkowe informacje zawarte w folderze - 30
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30 (pok. nr 13)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro podawcze Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Realizacja kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej 20-lecia Polski w Unii Europejskiej.
- Opracowanie i druk albumu "Magiczne miejsca. Vademecum Powiatu Bialskiego"
- Usługa wykonania i dostarczenia multimedialnych, dwujęzycznych (w języku polskim oraz angielskim) komentarzy do niedzielnej Ewangelii oraz do świat żydowskich na potrzeby KUL
- Świadczenie usług fotokopiowania na potrzeby Instytutu Badań Edukacyjnych.
- Promocja Projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, działanie 04.01 pn. "Budowa obwodnicy m. Nowy Korczyn"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.