eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów wraz z ich utylizacją.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-23

Białystok: sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów wraz z ich utylizacją.
Numer ogłoszenia: 43171 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30214 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka, ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów wraz z ich utylizacją..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów wraz z ich utylizacją (kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące) wg wykazu (asortyment, ilość) podanego w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ (Specyfikacja ofertowa zamówienia). Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych najwyższej jakości, fabrycznie nowych, odpowiadających modelom drukarek, kserokopiarek i faxów podanym w Załączniku Nr 2. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Oferowany asortyment musi być wytwarzany w systemie zarządzania jakością zgodnym z normą ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważnymi (wymagane jest załączenie do oferty dokumentów potwierdzających zgodność systemu zarządzania jakością z normą ISO 9001:2000 i ISO 14001 w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych). Podane w Załączniku Nr 2 (Specyfikacja ofertowa zamówienia) symbole materiałów, określają wymagany przez zamawiającego standard i parametry techniczno - funkcjonalno - użytkowe zamawianych materiałów eksploatacyjnych. Zmawiający dopuszcza dostawę produktów równoważnych. Przez produkty równoważne zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości), do wytworzenia, którego zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony o parametrach nie gorszych niż produkt zalecany przez producenta sprzętu w zakresie pojemności, wydajności i jakości. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu, które powstały w wyniku zastosowania zaoferowanych przez siebie materiałów. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych równoważnych, Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączyć raporty z testów wydajności przeprowadzonych według norm ISO 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO 24711 oraz ISO 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych przeprowadzonych przez niezależną jednostkę uprawnioną do kontroli jakości. (Jako niezależną instytucję należy rozumieć taki podmiot, który nie jest producentem produktów równoważnych oferowanych przez Wykonawcę, ani nie jest wykonawca składającym ofertę) (Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów asortymentu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). Dostarczone przez wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być zapakowane w nowe, nienoszące znamion otwierania opakowania zawierające, co najmniej. numer katalogowy produktu nazwę i typ urządzenia do którego są przeznaczone symbol/nazwę producenta datę upływu ważności produktu Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania równoważnego materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca nie zgadza się, że przyczyną uszkodzenia urządzenia było zastosowanie materiału eksploatacyjnego równoważnego, Zamawiający wykona ekspertyzę uszkodzonego urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy drukującej) w autoryzowanym serwisie producenta drukarki. W przypadku stwierdzenia przez autoryzowany serwis, że uszkodzenie urządzenia zostało spowodowane przez użyty materiał eksploatacyjny równoważny Wykonawca dokona naprawy urządzenia w ciągu 14 dni roboczych liczonych od momentu zgłoszenia (faksem lub e-mailem) przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Uszkodzony sprzęt wykonawca odbierze i zwróci po naprawie na własny koszt Zamawiającemu. Wszystkie koszty związane z naprawą, ekspertyzą autoryzowanego serwisu producenta urządzenia ponosi Wykonawca. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona naprawy urządzenia we wskazanym wyżej terminie, Zamawiający będzie miał prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od momentu niewykonania naprawy, a Wykonawca zapłaci karę w wysokości określonej w § 9 ust. 3 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych (w dniu dostawy) w ilości nie większej niż ilość zamawianych w celu ich utylizacji zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o odpadach. Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokół przyjęcia zużytych materiałów eksploatacyjnych. Protokół zostanie podłączony do faktury. Wszystkie koszty związane z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych i ich utylizacji ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Ilości podane w Specyfikacji ofertowej zamówienia mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. Oferowany towar będzie podlegał gwarancji i reklamacji. 1. W przypadku dostarczenia towarów uszkodzonych lub niezgodnych z umową Zamawiający w obecności dostawcy sporządzi notatkę, a Wykonawca zobowiązany będzie do ich wymiany na własny koszt w terminie 24 godzin od otrzymania o tym wiadomości. Jeżeli wyznaczony termin jest dniem wolnym od pracy, wymiana zostanie zrealizowana pierwszego dnia roboczego następującego po wyznaczonym dniu. 2. W przypadku 3 krotnej nieprawidłowości w dostawie, niezależnie od asortymentu, Zamawiający będzie miał prawo odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od otrzymania 3- ciej wadliwej dostawy a Wykonawca zapłaci karę w wysokości określonej w § 9 ust. 3 wzoru umowy. 3. Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na dostarczone przez siebie towary zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAFIX K. Olszewska, M.Tyrala sp.j., ul. I Armii Wojska Polskiego 2A, 15-103 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 301764,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 330047,63

  • Oferta z najniższą ceną: 229589,34 / Oferta z najwyższą ceną: 333492,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.