eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów wraz z ich utylizacją

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-01

Białystok: sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów wraz z ich utylizacją
Numer ogłoszenia: 30214 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów wraz z ich utylizacją.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów wraz z ich utylizacją (kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące) wg wykazu (asortyment, ilość) podanego w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ (Specyfikacja ofertowa zamówienia). Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych najwyższej jakości, fabrycznie nowych, odpowiadających modelom drukarek, kserokopiarek i faxów podanym w Załączniku Nr 2. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające go do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Oferowany asortyment musi być wytwarzany w systemie zarządzania jakością zgodnym z normą ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważnymi (wymagane jest załączenie do oferty dokumentów potwierdzających zgodność systemu zarządzania jakością z normą ISO 9001:2000 i ISO 14001 w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych). Podane w Załączniku Nr 2 (Specyfikacja ofertowa zamówienia) symbole materiałów, określają wymagany przez zamawiającego standard i parametry techniczno - funkcjonalno - użytkowe zamawianych materiałów eksploatacyjnych. Zmawiający dopuszcza dostawę produktów równoważnych. Przez produkty równoważne zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości), do wytworzenia, którego zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony o parametrach nie gorszych niż produkt zalecany przez producenta sprzętu w zakresie pojemności, wydajności i jakości. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu, które powstały w wyniku zastosowania zaoferowanych przez siebie materiałów. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych równoważnych, Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączyć raporty z testów wydajności przeprowadzonych według norm ISO 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO 24711 oraz ISO 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych przeprowadzonych przez niezależną jednostkę uprawnioną do kontroli jakości. (Jako niezależną instytucję należy rozumieć taki podmiot, który nie jest producentem produktów równoważnych oferowanych przez Wykonawcę, ani nie jest wykonawca składającym ofertę) (Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów asortymentu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). Dostarczone przez wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być zapakowane w nowe, nienoszące znamion otwierania opakowania zawierające, co najmniej. numer katalogowy produktu nazwę i typ urządzenia do którego są przeznaczone symbol/nazwę producenta datę upływu ważności produktu Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania równoważnego materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca nie zgadza się, że przyczyną uszkodzenia urządzenia było zastosowanie materiału eksploatacyjnego równoważnego, Zamawiający wykona ekspertyzę uszkodzonego urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy drukującej) w autoryzowanym serwisie producenta drukarki. W przypadku stwierdzenia przez autoryzowany serwis, że uszkodzenie urządzenia zostało spowodowane przez użyty materiał eksploatacyjny równoważny Wykonawca dokona naprawy urządzenia w ciągu 14 dni roboczych liczonych od momentu zgłoszenia (faksem lub e-mailem) przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Uszkodzony sprzęt wykonawca odbierze i zwróci po naprawie na własny koszt Zamawiającemu. Wszystkie koszty związane z naprawą, ekspertyzą autoryzowanego serwisu producenta urządzenia ponosi Wykonawca. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona naprawy urządzenia we wskazanym wyżej terminie, Zamawiający będzie miał prawo do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od momentu niewykonania naprawy, a Wykonawca zapłaci karę w wysokości określonej w § 9 ust. 3 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych (w dniu dostawy) w ilości nie większej niż ilość zamawianych w celu ich utylizacji zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o odpadach. Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokół przyjęcia zużytych materiałów eksploatacyjnych. Protokół zostanie podłączony do faktury. Wszystkie koszty związane z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych i ich utylizacji ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Ilości podane w Specyfikacji ofertowej zamówienia mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. Oferowany towar będzie podlegał gwarancji i reklamacji. 1. W przypadku dostarczenia towarów uszkodzonych lub niezgodnych z umową Zamawiający w obecności dostawcy sporządzi notatkę, a Wykonawca zobowiązany będzie do ich wymiany na własny koszt w terminie 24 godzin od otrzymania o tym wiadomości. Jeżeli wyznaczony termin jest dniem wolnym od pracy, wymiana zostanie zrealizowana pierwszego dnia roboczego następującego po wyznaczonym dniu. 2. W przypadku 3 krotnej nieprawidłowości w dostawie, niezależnie od asortymentu, Zamawiający będzie miał prawo odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od otrzymania 3- ciej wadliwej dostawy a Wykonawca zapłaci karę w wysokości określonej w § 9 ust. 3 wzoru umowy. 3. Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na dostarczone przez siebie towary zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5000

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca wykonał/wykonuje co najmniej 2 dostawy o wartości minimum 200.000,00 zł (każda) odpowiadające przedmiotowi zamówienia (sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) wypełnioną Specyfikację ofertową zamówienia (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ), 2) oświadczenie wykonawcy o zaoferowaniu materiałów eksploatacyjnych najwyższej jakości, fabrycznie nowych, odpowiadających modelom drukarek, kserokopiarek i faxów podanym w Załączniku Nr 2; (na druku Formularza ofertowego), 3) dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment został wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważnymi - w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, 4) raporty z testów wydajności przeprowadzonych według norm ISO 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO 24711 oraz ISO 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych przeprowadzonych przez niezależną jednostkę uprawnioną do kontroli jakości - w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie o potwierdzeniu warunków gwarancji i reklamacji jak w pkt. 3 SIWZ oraz we wzorze umowy (na druku Formularza oferty)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu aktualnej oferty, przy zachowaniu ceny brutto wskazanej w Załączniku nr 1 do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Białostocka, Dział Zamówień Publicznych, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.