eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o nadwoziu specjalistycznym do zbierania i wywozu odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-16

Prudnik: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o nadwoziu specjalistycznym do zbierania i wywozu odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 431540 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Jednoosobowa Spółka Gminy z o.o. , ul. Przemysłowa 1, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363265, faks 077 4363265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zukprudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka zo.o. Jednosobowa Spółka Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o nadwoziu specjalistycznym do zbierania i wywozu odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu - nowego ciężarowego o nadwoziu specjalistychnym do zbierania i transportu odpadów komunalnych o wymienionych parametrach technicznych: nadbudowa - zabudowa skrzyniowa, bezpylna, wykonana zgodnie z PN-EN-1501-1, pojemność skrzyni ładunkowej nie mniejsza niż 16m3, podłoga skrzyni płaska z blachy o grubości min. 4mm, skrzynia ładunkowa w kształcie prosopadłościanu z ożebrowaniem zewnętrznym wykonana z blachy min. 3mm, mechanizm ugniatania odpadów liniowo-ołytowy, stopień ugniatania odpadów nie mniejszy niż 1:5 z możliwością jego regulacji przez obsługę, funkcja ugniatania biomasy, sterowanie prasą i układem podnoszącym pojemniki za pomocą jednej dzwigni, system samoczyszczeniaskrzyni ładunkowej, możliwość równoczesnego załadunku dwóch pojemników o objętości do 240 dm3, urządzenie załadowcze tylne dostosowane do obsługi pojemników od 80 do 1100 dm3, pojemność kosza zsypowego nie mniejsza niż 2 m3, dwa zbiorniki na odcieki z odpadów, siłownik prasy ugniatającej umieszczony wewnątrz odwłoka, możliwość przejścia z sterowania automatycznego prasą na sterowanie ręczne, w dowolnej fazie cyklu automatycznego, automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego, układ centralnego smarowania, elektropneumatyczne włączanie przystawki odbioru mocy, stopnie uchylne z czujnikami powodujące przy zajętym stopniu: ograniczenie prędkości do 30 km/h, rozłączanie układu ugniatania, blokadę cofania pojazdu, kolor nadbudowy pomarańczowy, oświetlenie i oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, światła ostregawcze nad kabiną pojazdu, koamera do obserwacji przestrzeni z tyłu pojazdu, monitor w kabinie, układ dezynfekcji pojemników wyposażony w wąż o długości min. 10m z lancą zbiornik na ciecz deznfekcyjną o pojemności min. 25dm3, układ uruchamiany z rękojeści lancy, zabezpieczony przed zamarznięciem, uruchamiany z rękojeści lancy, system monitoringu pojazdu, rejestrujący przejechane trasy, prędkość, czas pracy, zużycie paliwa, czasy i miejsca postojów, pracę mechanizmu załadowczego, prasy ugniatającej, przystawki hydraulicznej. Podwozie: dwuosiowe 4x2, dopuszczalna masa całkowita pojazdu nie mniejsza niż 18.000 kg, masa własna podwozia nie większa niż 4900 kg, kabina krótka 3 osobowa w kolorze białym, wywietrznik dachowy, pojedyncze okna w tylnej ścianie kabiny, poduszka powietrzna kierowcy, belka sygnalizacyjna koloru pomarańczowego na dachu kabiny, immobiliser z blokadą wtrysku paliwa, przedni zderzak stalowy, układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, silnik o mocy nie mniejszej niż 220-240 KM, EURO 4 (SCR) Common Rail, o pojemności nie większej niż 6,7 l, norma hałasu zewnętrznego 80dB EC, elektroniczny ogranicznik prędkości do 85/30 km/h, tachograf cyfrowy, skrzynia biegów ręczna min. 9 biegów, podwozie przystosowane pod zabudowę komunslną, nośność osi przedniej nie mniejsza niż. 7500kg, nośność osi tylnej nie mniejsza niż. 11500kg, tylne zawieszenie pneumatyczne na min. 4 poduszkach sterowane elektronicznie, przednie zawieszenie resorowe, blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi, hamulce tarczowe przedniej i tylnej osi, hamulec wydechowy, system antyblokujący ABS, zbiornik paliwa min. 300 litrów, koła R-22,5, komputer pokładowy z menu w języku polskim, dzwiękowy sygnał biegu wstecznego, radioodtwarzacz CD, CB radio, szyba przednia barwiona, elektrycznie podgrzewana, szyby w drzwiach sterowane elektrycznie, lusterka główne sterowane elektrycznie i podgrzewane, wskażnik ciśnienia w ogumieniu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: - wykonali co najmniej 5 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać że nie podlega wykluczeniu z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu nr 2 będącym załącznikiem do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, ustawy Pzp na formularzu nr 3 będącym załącznikiem do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz wykonanych co najmniej 5 dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres tej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 6. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: - podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1,3,4 powinny być złożone przez każdy podmiot. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Wykonawcy tacy zamiast dokumentów określonych w punktach 3,4 niniejszego działu składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednia, że: a) że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalegają oni z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeśli w kraju pochodzenia osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukprudnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Jednoosobowa Spółka Gminy zo.o. 48-200 Prudnik ul. Przemysłowa 1 pokój nr 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Jednoosobowa Spółka Gminy zo.o. 48-200 Prudnik ul. Przemysłowa 1 pokój nr 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Własne środki Spółki oraz dofinansowanie w ramach działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskich objętego PROW na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.