eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Odzysk (kompostowanie) komunalnych osadów ściekowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-03

Malbork: Odzysk (kompostowanie) komunalnych osadów ściekowych
Numer ogłoszenia: 43131 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo "Nogat" Sp. z o.o. Kałdowo Wieś, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2722166, fax 05502722166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nogat.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odzysk (kompostowanie) komunalnych osadów ściekowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odzysk (kompostowanie) komunalnych osadów ściekowych w łącznej ilości 4 606 Mg(m3). Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: - dwukrotny odbiór osadów przez wykonawcę, który posiada stosowne zezwolenie na gospodarowanie osadami ściekowymi: I etap - 2 506 Mg, II etap - 2 100 Mg, - transport osadów do wskazanych miejsc odzysku, - odzysk osadów, polegający na kompostowaniu, określony w zał. nr 5 do ustawy o odpadach jako R3, - badanie jakościowe przerobionego osadu i przekazanie wyników Zamawiającemu Usługę należy wykonać dwuetapowo z terminem realizacji: - I etap: 7 dni od daty protokolarnego przekazania placu składowiska, tj. 14.04.08. Rozpoczęcie I etapu winno nastąpić nie wcześniej niż od dn. 15.04.08 i zakończyć nie później niź do dn. 30.04.08 r., - II etap: 7 dni od daty protokolarnego przekazania placu składowiska, tj. 14.10.08 r. Rozpoczęcie II etapu winno nastąpić nie wcześniej niż od dn. 15.10.08 i zakończyć nie później niż do dn. 31.10.08 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.23.00 - Usługi dotyczące osadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu obowiązuje wadium w wysokości 8 000 zł. ( osiem tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, m. in na podstawie przepisów Ustawy z dn. 27.04.01 o odpadach, tj. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku osadów ( kompostowania) osadów ściekowych, zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu osadów ściekowych 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. jako Wykonawca w okresie ostatnich trzech alt zrealizowali minimum jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj, uzyskali przychód roczny w 2006, w 2007 w wysokości min. 500 000 zł./r 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. zobowiążą się zrealizować zamówienie odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2. Zezwolenie na odzysk (kompostowanie) osadów ściekowych, wydane ze względu na miejsce prowadzenia odzysku 3. Zezwolenie na transport osadów, wydane ze względu na miejsce siedziby firmy 4. Oświadczenie o zdolności do udziału w postępowaniu 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 6. Wykaz zrealizowanych zamówień, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi 7. Informacji o zamiarze powierzenia części zamówienia podwykonawcom 8. Wykaz narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 9. Bilans oraz rachunek zysków i strat za 2006 lub w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzenia bilansu informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2006 r. 10. Bilans oraz rachunek zysków i strat za 2007 lub w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzenia bilansu informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2007 11. dowód wniesienia wadium 12. Szczegółowy opis wraz z fotografiami zastosowanych urządzeń i rozwiązań, w szczególności poprzez wskazanie miejsca odzysku( woj, powiat, gmina, miejscowość, powierzchnia) właściciela, opisu technologicznego zastosowanej metody odzysku 13. Wstępny harmonogram rzeczowy 14. Projekt umowy 15. W przypadku konsorcjum, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ( zawarcia umowy) ich w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nogat.malbork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego Przedsiębiorstwo NOGAT Sp. zo.o. Kałdowo Wieś, 82-200 Malbork sekretariat, pokój 206.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo NOGAT Sp. zo.o. Kałdowo Wieś, 82-200 Malbork sekretariat, pokój 206.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.