eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Wojnicz w latach 2014-2015 poprzez częściową kanalizację Wojnicza i Zakrzowa oraz zwodociągowanie części Wojnicza i Olszyn - < Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w Wojniczu w części północnej ul. Warszawskiej oraz od ul. Słonecznej do ul. Kąpielowej i ul. Ks. Popiełuszki > i < Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Wojniczu od ul. Rolniczej do ul. Nadbrzeżnej>.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-26

Wojnicz: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Wojnicz w latach 2014-2015 poprzez częściową kanalizację Wojnicza i Zakrzowa oraz zwodociągowanie części Wojnicza i Olszyn - < Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w Wojniczu w części północnej ul. Warszawskiej oraz od ul. Słonecznej do ul. Kąpielowej i ul. Ks. Popiełuszki > i < Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Wojniczu od ul. Rolniczej do ul. Nadbrzeżnej>.
Numer ogłoszenia: 42971 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22751 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojnicz, Rynek 1, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6790108, faks 014 6790100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Wojnicz w latach 2014-2015 poprzez częściową kanalizację Wojnicza i Zakrzowa oraz zwodociągowanie części Wojnicza i Olszyn - < Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w Wojniczu w części północnej ul. Warszawskiej oraz od ul. Słonecznej do ul. Kąpielowej i ul. Ks. Popiełuszki > i < Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Wojniczu od ul. Rolniczej do ul. Nadbrzeżnej>..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej bez przyłączy domowych w Wojniczu przy ulicach: 1) ul. Warszawskiej - cześć północna, 2) od ul. Słonecznej do ul. Kąpielowej, w części południowo-wschodniej ul. Kąpielowej, 3) ul. Ks. Popiełuszki, 4) od ul. Rolniczej do ul. Nadbrzeżnej, w ul. Nadbrzeżnej. 2. Zakres zadania inwestycyjnego będący przedmiotem zamówienia został zaznaczony na projekcie zagospodarowania terenu na arkuszach map sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:1000 (na rys. nr: 3, 4, 7, 7a, 8, 10,11, 13, 14) stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ - dokumentacja projektowa. 3. Zadanie inwestycyjne objęte przedmiotem zamówienia będzie wykonywane w następujących zakresach realizacyjnych: 1) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w części północnej ul. Warszawskiej w Wojniczu w zakresie kanałów głównych o parametrach: a) kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur: PP fi 160 - 71,0 m, PP fi 200 - 989,0 m, PE fi 200 - 39,0 m b) kanalizacja sanitarna ciśnieniowa z rur: PE fi 50 - 4,0 m c) Przewiert (B25-B27) na długości 16,0 m pod drogą relacji Wojnicz-Dąbrowa Tarnowska. 2) Budowy sieci kanalizacji sanitarnej od ul. Słonecznej do ul. Kąpielowej i ul. Ks. Popiełuszki, w części południowo-wschodniej ul. Kąpielowej w zakresie kanałów głównych o parametrach: a) kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur: PP fi 160 - 199 m, PP fi 200 - 1569 m b) kanalizacja sanitarna ciśnieniowa z rur:PE fi 90 - 347 m (bez zakresu zrealizowanego na dz. ew. nr 689/1 - 65 m) c) przepompownia ścieków PW2 wraz z monitoringiem i pomiarem przepływu d) przewiert (F78-F79) na długości 16,0 m pod ul. Kąpielową. 3) Budowy sieci kanalizacji sanitarnej od ul. Rolniczej do ul. Nadbrzeżnej, w ul. Nadbrzeżnej w Wojniczu w zakresie kanałów głównych o parametrach: a) kanalizacja sanitarna grawitacyjna:PP160 - 85,0 m, PP200 - 1304,0 m, PE200 - 56,0 m b) przewiert na długości 27,0 m pod drogą relacji Wojnicz-Nowy Sącz. 4. Charakterystyka robót: roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty w zakresie stabilizacji gruntu, roboty w zakresie odwodnienia gruntu, roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli, roboty w zakresie naprawy nawierzchni, przekroczenia dróg. Sieć kanalizacyjna będzie ułożona w wykopie wąskoprzestrzennym o ścianach pionowych. Wszystkie zwieńczenia studzienek kanalizacyjnych winny gwarantować ich szczelność i być dostosowane do rodzaju powierzchni, na jakiej są montowane. Poza ciągami komunikacyjnymi stożki studni wyprowadzić min. 15/20 cm ponad poziom terenu. 5. W ramach niniejszego zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, inspekcja kamerą TV wybudowanych kanałów, inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym badanie stopnia zagęszczenie gruntu pod drogami utwardzonymi. 6. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. : 1) w dokumentacji projektowej, 2) w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) w przedmiarach robót. Zamawiający informuje, iż oprócz wersji elektronicznej - całość dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia jest dostępna do wglądu Wykonawców, w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 19 (I piętro), od poniedziałku do piątku w godzinach od 900-1500. 7. Zamawiający informuje, że jeżeli w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, dokumentacji technicznej opisującej zakres robót znajdują nazwy firmowe materiałów, towarów, systemów, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować materiały, towary i systemy równoważne, spełniające wymogi opisane dokumentacją projektową. Oceniając równoważność Zamawiający badał będzie: 1) kanały z rur kanalizacyjnych PP PRAGMA o średnicy 160-139 mm łączone na wcisk, powinny charakteryzować się następującymi cechami: rura kanalizacyjna PVC o średnica 160mm, o sztywności obwodowa SN8, 2) kanały z rur kanalizacyjnych PP PRAGMA o średnicy 200-174 mm łączone na wcisk, powinny charakteryzować się następującymi cechami: rura kanalizacyjna PVC o średnicy 200-174 mm , o sztywności obwodowej SN8, 3) rura osłonowa AROTA typ DVK50, powinna charakteryzować się następującymi cechami: rura osłonowa dwudzielna fi 90mm do kabli elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych i telewizyjnych układanych pod ziemią, 4) pompownia PW2 z dwoma pompami pomp FLYGT DP3068 180HT/14, powinna charakteryzować się następującymi cechami: dwie pompy z orurowaniem Dn=65/80 ze stali nierdzewnej i sterownicą SPR2-DI z podstem roboczym, zaworem fi50 do płukania, kolankami na rurze odpowietrzającej; układ do powiadamiania o sytuacjach awaryjnych SPM-GPRS w oparciu o moduł komunikacyjny MODBUS z możliwością włączenia do systemu monitoringu-PW2, typ pomp DP3068 180HT-14, moc silnik 2,4 KW, wylot przelotowy korpusu 65, punkt pracy Q=4,6 l-s H=11,9 msw, 5) przepływomierz elektromagnetyczny ENKO typu MPP-04 i zasuwa żeliwna kołnierzowa typ E Hawle, powinien charakteryzować się następującymi cechami: przepływomierz elektromagnetyczny do ścieków o średnicy fi 90 mm z zasuwą kołnierzowa z miękkim uszczelnieniem do rur fi 80 mm. 8. Wymagania dotyczące robót: 1) wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego i środowiska oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego, 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej SIWZ. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 3) Wykonawca od chwili przejęcia terenu budowy zapewnia zabezpieczenie placu budowy i robót oraz warunki bezpieczeństwa i higieny pracy; 4) Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną budowy przez uprawnione służby geodezyjne oraz wykonanie badań laboratoryjnych na własny koszt przez niezależną branżową jednostkę laboratoryjną; 5) Wykonawca winien chronić przed uszkodzeniem wykonane przez siebie roboty, aż do momentu odbioru końcowego; 6) Wykonawca winien zapewnić utrzymanie terenu budowy w należytym porządku, a po zakończeniu robót uporządkować teren i przekazać Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót; 7) Wykonawca musi zapewnić inspektorowi nadzoru inwestorskiego pełną dostępność do robót. Wykonawca jest zobowiązany informować inspektora nadzoru, kiedy roboty zanikające oraz ulegające zakryciu będą gotowe do zbadania i odbioru; 8) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania i zabezpieczenia ruchu i robót na czas prowadzenia robót (wg opracowanego przez Wykonawcę projektu organizacji ruchu) wraz z bieżącym utrzymaniem tego oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót; 9) w przypadku konieczności kierowania ruchem w trakcie realizacji robót Wykonawca musi dysponować pracownikami przeszkolonymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 123 poz. 10407 z późn. zm.) w sprawie kierowania ruchem drogowym, którzy będą mogli dawać sygnały uczestnikom ruchu lub innym osobom znajdującym się na drodze w czasie prowadzenia robót. W takim przypadku Wykonawca przedstawi inspektorowi nadzoru inwestorskiego stosowne dokumenty potwierdzające wymagane przeszkolenie pracowników Wykonawcy. 10) Wykonawca powiadamiać będzie przed przystąpieniem do robót oraz o wszelkich późniejszych zmianach organizacji ruchu jednostki odpowiedzialnej za organizację ruchu. 11) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy oraz za wszelkie szkody na osobach i rzeczach powstałe w związku z wykonywanym lub nienależycie wykonanym przedmiotem umowy. 10. Materiały proponowane do montażu i wbudowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty. 11. Zaleca się, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będą realizowane roboty i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 12. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji / rękojmi na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) oraz według gwarancji producenta na zamontowane urządzenia. Gwarancje jakości będą liczone od daty końcowego odbioru robót. 13. Harmonogram rzeczowo-finansowo- terminowy. Obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie i dostarczenie harmonogramu rzeczowo-finasowo-terminowego na co najmniej 2 dni (dwa dni) przed dniem podpisania umowy. 14. Dokumentacja powykonawcza W ramach inwestycji, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egz. (1 oryginał + 1 kopia + wersja elektroniczna), która powinna być zaopatrzona w następujące załączniki: 6) Wykaz opracowań. 7) Oświadczenie Wykonawcy o kompletności operatu. 8) Dziennik budowy. 9) Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest ona wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 10) Oświadczenie Kierownika Budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem. 11) Inwentaryzacje geodezyjną powykonawczą, w tym: a) zakres rzeczowy potwierdzony przez geodetę, b) szkice geodezyjne powykonawcze, c) mapy i profile dokumentacji powykonawczej, d) płyta DVD - skany map. 12) Protokoły badań, sprawozdań i odbiorów: a) wynik badań zagęszczenie gruntu, b) protokoły badania szczelności, c) oświadczenia o uporządkowaniu i przywróceniu terenu do stanu pierwotnego, d) protokoły z przeglądu technicznego, e) odtworzenie nawierzchni drogowej, f) protokoły odbiorów technicznych oraz protokoły usunięcia stwierdzonych podczas odbiorów usterek i wad g) inspekcja TV nowo wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej. 2) Materiały: a) lista materiałów, b) aprobaty techniczne, c) deklaracje zgodności, d) atesty higieniczne, e) świadectwa techniczne i dokumenty gwarancyjne. 3) Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od każdego podwykonawcy, że wynagrodzenie za wykonane prace podzielone związane z przedmiotowej niniejszej umowy zgodnie z zakresem robót ujętych w fakturze wystawionej przez Wykonawcę, Wykonawca zapłacił podwykonawcą w należnej wysokości i terminie. Niniejsze oświadczenie Wykonawcy będzie stanowiło załącznik do faktury wystawionej przez Wykonawcę. 15. Wymagania i dodatkowe informacje dotyczące realizacji: 1) Stopień zagęszczenia gruntu stanowiącego zasyp wykopów należy rejestrować w protokołach badania zagęszczenia. 2) Przed zakończeniem robót ulegających zakryciu, przed zasypaniem rurociągów wykonać geodezyjny odbiór oraz sporządzić dokumentację powykonawczą. Komplet dokumentacji powykonawczej należy przekazać Zamawiającemu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe zadanie inwestycyjne planowane jest do współfinansowania ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI SANITARNYCH INSBUD Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 27,, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2493118,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1404118,36

  • Oferta z najniższą ceną: 1404118,36 / Oferta z najwyższą ceną: 2331245,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.