Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Warszawa: DOSTAWA 3 SZTUK MAŁYCH SAMOCHODÓW OSOBOWO-DOSTAWCZYCH TYPU CARGO DLA KANCELARII PREZYDENTA RP
Numer ogłoszenia: 429406 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, faks 695-28-62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA 3 SZTUK MAŁYCH SAMOCHODÓW OSOBOWO-DOSTAWCZYCH TYPU CARGO DLA KANCELARII PREZYDENTA RP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę trzech sztuk małych samochodów osobowo-dostawczych typu Cargo dla Kancelarii Prezydenta RP. 2. Samochody nie mogą pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Samochody stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów. Samochody muszą mieć kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu. 5. Samochody muszą spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO5/2007/715/EC w zakresie emisji spalin. 6. Celowość udzielenia Zamówienia. Celowość udzielenia zamówienia wynika z kontynuacji rozpoczętego pod koniec 2010 r. kompleksowego procesu restrukturyzacji parku samochodowego będącego w dyspozycji Kancelarii Prezydenta RP. Zainicjowany proces charakteryzuje się transformacją ukierunkowaną na stopniową zmianę funkcji oraz ograniczenie liczby pojazdów wykorzystywanych w realizacji zadań Kancelarii Prezydenta RP. W ramach tego procesu Kancelaria Prezydenta RP wycofała z eksploatacji oraz sprzedała w drodze publicznego przetargu 16 samochodów osobowych zastępując zlikwidowane samochody osobowe 3 wielomiejscowymi samochodami typu BUS. W 2012 r. zostało wycofanych z eksploatacji kolejne 5 samochodów osobowych, których sprzedaż nastąpi jeszcze w tym roku. W przyszłym roku planuje się kolejne wycofanie z eksploatacji i sprzedaż podobnej liczby samochodów. Wycofane samochody były bardzo kosztowne w utrzymaniu ze względu na ich wiek, stopień zużycia i dużą ilość, nieadekwatną do aktualnych potrzeb Kancelarii. Tak jak wyżej podkreślono Kancelaria Prezydenta RP dokonując restrukturyzacji parku samochodowego kieruje się w szczególności aspektem praktycznym. Wszystkie nowo proponowane do zakupu pojazdy w ramach w/w procesu to stricte pojazdy użytkowe o maksymalnie szerokim spektrum możliwości wykorzystania w obsłudze transportowo-technicznej pracowników oraz poszczególnych obiektów Kancelarii Prezydenta RP. Małe samochody osobowo-dostawcze typu cargo, będące przedmiotem zamówienia, posiadające powiększoną przestrzeń bagażową, lepiej odpowiadają aktualnym potrzebom Kancelarii, pozwalając na bardziej funkcjonalne, efektywne, a co za tym idzie skuteczniejsze wykorzystywanie pojazdów do celów służbowych, przy jednoczesnym znaczącym ograniczeniu liczby samochodów służbowych oraz kosztów z tym związanych, generując znaczne oszczędności dla budżetu państwa. Dlatego ogromne znaczenie praktyczne w proponowanych do zakupu pojazdach ma przestrzeń bagażowa, która rozwiąże problemy z transportem przestrzennych przedmiotów o dużej wadze. Samochody te będą bowiem wykorzystywane przede wszystkim w obiektach Kancelarii Prezydenta RP do działań logistyczno-organizacyjnych, tj. transportu zaopatrzenia, sprzętów, urządzeń, narzędzi itp. Obecnie posiadane samochody dostawcze są pojazdami zdecydowanie za dużymi do realizacji w/w zadań, które ze względu na swoje gabaryty i koszty eksploatacji nie mogą w sposób należyty być wykorzystane w codziennej obsłudze obiektów, z drugiej zaś strony obecne samochody osobowe są niewystarczające jeżeli chodzi o posiadaną przestrzeń bagażową oraz brak możliwości konfiguracji i demontażu siedzeń w przestrzeni pasażerskiej. 7. Miejsce realizacji zamówienia: odbiór przez Zamawiającego w Autoryzowanej Stacji Obsługi Samochodów na terenie Warszawy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.60.00 - Samochody półciężarowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ust 2 ustawy, nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
charakterystykę oferowanego samochodu - załącznik nr 6 do siwz.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ); 3. w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prezydent.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.prezydent.pl/bip.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa - Kancelaria Główna, wejście D.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu ciężarowego z kontenerem i windą załadunkową na potrzeby Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego ze skrzynią ładunkową
- Zakup samochodu do przewozu żywności wraz z jego przystosowaniem do prowadzonej przez Zakład Aktywności Zawodowej działalności
- Rozwój systemu zbierania odpadów komunalnych w ramach funkcjonujących Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
więcej: Samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.