Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Wieruszów: Przeprowadzenie kursów zawodowych specjalistycznych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Staszica w Wieruszowie.
Numer ogłoszenia: 429346 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. S. Staszica w Wieruszowie , ul. Szkolna 1-3, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, tel. 62 7841146; 62 7841321.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych specjalistycznych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Staszica w Wieruszowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi przeprowadzenie kursów specjalistycznych skierowanych do pełnoletnich uczennic i uczniów klas III i IV technikum Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Staszica w Wieruszowie. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie następujących kursów: obsługi programu komputerowego AutoCad, spawacza MAG, eksploatacji sieci i urządzeń do 1KV i powyżej, operatora wózków widłowych, obsługi kasy fiskalnej, księgowości, kadrowo-płacowego. Szczegółowy opis poszczególnych kursów został podany w załączniku 1 - informacje dotyczące ofert częściowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia (z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednej usługi (kursu) odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w części, na którą składana jest oferta, o wartości brutto minimum 8.000,00 zł. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie :1)Oświadczenia ( z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 2) Wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ zawierającego potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej usługi (kursu) odpowiadającego przedmiotowi zamówienia w części, na którą składana jest oferta, o wartości brutto minimum 8.000,00 zł. z podaniem wartości usługi (kursu), jej przedmiotu , daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta (kurs) została wykonana należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia (z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia (z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia (z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.) sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wykaz podwykonawstwa sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku braku informacji o podwykonawcach zamawiający uzna, że całość zamówienia zostanie wykonana przez wykonawcę własnymi siłami. 2) Oświadczenie na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy P.z.p. o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa wyżej nie wywołuje dla wykonawcy żadnych skutków związanych z wykluczeniem lub odrzuceniem oferty. 3) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu stwierdzającego status prawny oferenta tj. z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być wystawione na reprezentanta wykonawcy i podpisane przez osoby do tego upełnomocnione. 4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 10 SIWZ w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany warunków umowy oraz warunki zmian zostały opisane w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: na5.powiat-wieruszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. St. Staszica w Wieruszowie, ul. Szkolna 1-3, 98-400 Wieruszów, cena 30 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2012 godzina 15:30, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Wieruszowie przy ul. Szkolnej 1-3, 98-400 Wieruszów, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Absolwent na 5-tkę!!! współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX. - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie kursu specjalistycznego z zakresu obsługi programu komputerowego AutoCad..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs przeprowadzony zostanie w okresie do 20.12.2012r. Kurs zostanie zorganizowany dla 1 grupy (15 osób) w wymiarze 50 godzin ogółem. W ramach kursu wykonawca będzie musiał ponieść koszty związane z: opracowaniem testu sprawdzającego minimalny poziom wiedzy niezbędnej do wzięcia udziału w kursie, wynajęciem sal wyposażonych w odpowiednią do ilości uczestników ilość stanowisk komputerowych z legalnym oprogramowaniem, opracowaniem materiałów dydaktycznych, koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu końcowego oraz transportem uczestników na zajęcia w ramach kursu do miejscowości gdzie zostanie zorganizowany kurs i z powrotem. Kurs skierowany jest do osób rozpoczynających pracę w środowisku AutoCad. Kurs zostanie zakończony egzaminem potwierdzonym zaświadczeniem i certyfikatem POKL. Szczegółowy opis obowiązków wykonawcy związanych z przeprowadzeniem kursu zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie kursu specjalistycznego spawacz MAG..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zostanie przeprowadzony w okresie od 1.02-30.05.2013r. Kurs zostanie zorganizowany dla 15 osób w wymiarze 65 godzin. W ramach kursu wykonawca będzie musiał ponieść koszty związane z: opracowaniem testu sprawdzającego minimalny poziom wiedzy niezbędnej do wzięcia udziału w kursie, badań lekarskich( w przypadku gdy będą wymagane), wynajęciem sal, opracowaniem materiałów dydaktycznych, materiały do spawania, transportem uczestników na zajęcia w ramach kursu do miejscowości gdzie zostanie zorganizowany kurs i z powrotem oraz koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu końcowego (realizowanego pod nadzorem Urzędu Dozoru Technicznego). Celem kursu jest uzyskania przez jego uczestników uprawnień do wykonywania złącz podlegających - UDT. Kurs skierowany jest do osób rozpoczynających pracę. Kurs zostanie zakończony egzaminem potwierdzonym zaświadczeniem i certyfikatem POKL. Kurs musi obejmować tematykę: procesów spawania, technologii i technik spawania, przygotowanie materiału do spawania (ukosowanie, sczepianie) zajęcia praktyczne i egzamin końcowy.Szczegółowy opis obowiązków wykonawcy związanych z przeprowadzeniem kursu zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie kursu specjalistycznego eksploatacji sieci i urządzeń do 1KV i powyżej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zostanie przeprowadzony w okresie do 20.12.2012r. Kurs zostanie zorganizowany dla 15 osób w wymiarze 65 godzin. W ramach kursu wykonawca będzie musiał ponieść koszty związane z: opracowaniem testu sprawdzającego minimalny poziom wiedzy niezbędnej do wzięcia udziału w kursie, wynajmem sal, opracowaniem materiałów dydaktycznych, wykonaniem badań lekarskich, transportem uczestników na zajęcia w ramach kursu do miejscowości gdzie zostanie zorganizowany kurs i z powrotem oraz koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu końcowego. Kurs skierowany jest do osób rozpoczynających pracę. Kurs zostanie zakończony egzaminem potwierdzonym zaświadczeniem i certyfikatem POKL. Celem kursu jest przygotowanie do egzaminu i pracy na stanowisku elektryka - eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV i powyżej 1 kV w zakresie remontów, konserwacji, montażu lub obsługi tzw. uprawnienia elektryczne, uzyskane po zdaniu stosownego egzaminu.Szczegółowy opis obowiązków wykonawcy związanych z przeprowadzeniem kursu zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie kursu operatora wózków widłowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zostanie przeprowadzony w okresie do 20.12.2012r. Kurs zostanie zorganizowany dla 15 osób w wymiarze 65 godzin. W ramach kursu wykonawca będzie musiał ponieść koszty związane z: opracowaniem testu sprawdzającego minimalny poziom wiedzy niezbędnej do wzięcia udziału w kursie, wynajęciem sal, opracowaniem materiałów dydaktycznych, wykonaniem badań lekarskich, transportem uczestników na zajęcia w ramach kursu do miejscowości gdzie zostanie zorganizowany kurs i z powrotem. oraz koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu końcowego. Kurs skierowany jest do osób rozpoczynających pracę. Kurs zostanie zakończony egzaminem potwierdzonym zaświadczeniem i certyfikatem POKL. Podczas kursu konieczne są zajęcia praktyczne. Kurs ma zakończyć się egzaminem, którego zdanie uprawniać będzie do kierowania wózkami jezdniowymi.Szczegółowy opis obowiązków wykonawcy związanych z przeprowadzeniem kursu zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie kursu obsługi kasy fiskalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zostanie przeprowadzony w okresie do 20.12.2012r. Kurs zostanie zorganizowany dla 15 osób w wymiarze 40 godzin w tym zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyczne. W ramach kursu wykonawca będzie musiał ponieść koszty związane z: opracowaniem testu sprawdzającego minimalny poziom wiedzy niezbędnej do wzięcia udziału w kursie, wynajęciem sal, opracowaniem materiałów dydaktycznych, transportem uczestników na zajęcia w ramach kursu do miejscowości gdzie zostanie zorganizowany kurs i z powrotem oraz koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu końcowego. Kurs skierowany jest do osób rozpoczynających pracę. W ramach zajęć uczestnicy kursu mają mieć do dyspozycji w ramach zajęć praktycznych nie mniej niż 5 różnych typów kas fiskalnych oraz dodatkowe urządzenia pomocnicze współpracujące z kasą fiskalną (m.in. wagi, terminal opłat bezgotówkowych , tester banknotów itp.). Każdy uczestnik kursu będzie indywidualnie pracował na każdym typie kasy fiskalnej minimum 3 godziny. Kurs zostanie zakończony egzaminem potwierdzonym zaświadczeniem i certyfikatem POKL.Szczegółowy opis obowiązków wykonawcy związanych z przeprowadzeniem kursu zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie kursu księgowości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zostanie przeprowadzony w okresie od 1.02-15.06.2013r. Kurs zostanie zorganizowany dla 15 osób w wymiarze 80 godzin. W ramach kursu wykonawca będzie musiał ponieść koszty związane z: opracowaniem testu sprawdzającego minimalny poziom wiedzy niezbędnej do wzięcia udziału w kursie, wynajęciem sal, opracowaniem materiałów dydaktycznych, transportem uczestników na zajęcia w ramach kursu do miejscowości gdzie zostanie zorganizowany kurs i z powrotem oraz koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu końcowego. W ramach zajęć uczestnicy kursu mają mieć do dyspozycji indywidualne stanowisko komputerowe z legalnym oprogramowaniem. Kurs skierowany jest do osób rozpoczynających pracę. Kurs zostanie zakończony egzaminem potwierdzonym zaświadczeniem i certyfikatem POKL. W trakcie kursu uczestnik musi mieć możliwość praktycznego zapoznania się z programami księgowymi m.in. z Insertem.Szczegółowy opis obowiązków wykonawcy związanych z przeprowadzeniem kursu zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.10.00-2, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie kursu kadrowo-płacowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs zostanie przeprowadzony w okresie od 1.02-15.06.2013r. Kurs zostanie zorganizowany dla 15 osób w wymiarze 80 godzin. W ramach kursu wykonawca będzie musiał ponieść koszty związane z: opracowaniem testu sprawdzającego minimalny poziom wiedzy niezbędnej do wzięcia udziału w kursie. wynajęciem sal, opracowaniem, zakupem materiałów dydaktycznych uwzględniających testy i zadania praktyczne, transportem uczestników na zajęcia w ramach kursu do miejscowości gdzie zostanie zorganizowany kurs i z powrotem oraz koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu końcowego. W ramach zajęć uczestnicy kursu mają mieć do dyspozycji indywidualne stanowisko komputerowe z legalnym oprogramowaniem. Kurs skierowany jest do osób rozpoczynających pracę. Kurs zostanie zakończony egzaminem potwierdzonym certyfikatem (zaświadczeniem). Szczegółowy opis obowiązków wykonawcy związanych z przeprowadzeniem kursu zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI WIERUSZÓW
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów : Cieszęcin, Jutrków, Mieleszynek, PGR Lubczyna i Lubczyna
- Budowa bieżni krótkodystansowej, skoczni do skoku w dal i rzutni do pchnięcia kulą
- MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ 118 156E W MIEJSCOWOŚCI LUBCZYNA
więcej: przetargi WIERUSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: CompTIA, EDB, HPE, IBM, ITIL, Microsoft, Mile2, Red Hat, SAP, SUSE, Vmware
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1e)
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Usługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników LPNT S.A. w ramach projektu "Budowa regionalnego ekosystemu innowacji w LPNT S.A." z podziałem na części
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.