eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usługi odbioru, transportu oraz unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne. Nr postępowania 53/09/INFR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Warszawa: Wykonanie usługi odbioru, transportu oraz unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne. Nr postępowania 53/09/INFR
Numer ogłoszenia: 428502 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi odbioru, transportu oraz unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne. Nr postępowania 53/09/INFR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi odbioru, transportu oraz unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne - szczegółowo określonej w siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami; 2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują minimum jednym pojazdem przystosowanym do przewozu materiałów niebezpiecznych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych). Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie oferenta, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) zezwolenie właściwego organu - decyzję administracyjną wydane na podstawie art. 26-32 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami tj. na ich zbieranie, transport i unieszkodliwienie; W przypadku powierzenia unieszkodliwienia odpadów podwykonawcy - należy przedstawić w ofercie aktualnie obowiązującą umowę z podwykonawcą na zagospodarowanie odpadów - ważną na cały okres świadczenia usługi tj. do dnia 31.12.2010r. 4) decyzję Państwowej (powiatowej) Inspekcji Weterynaryjnej o objęciu nadzorem sanitarno-weterynaryjnym w zakresie przetwarzania ubocznych produktów zwierzęcych wydaną na podstawie art. 4 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. 2004 Nr 69, poz. 625 z późn. zm.) oraz art. 7 Rozporządzenia WE Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002r. 5) decyzję wydaną przez właściwego wójta, burmistrza, prezydenta miasta zezwalającą na odbiór odpadów komunalnych z terenu miasta, gminy na podstawie art. 7 Ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 1996r.Nr 132, poz. 622 z późn. zm.); 6) Oświadczenie że usługa zostanie wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności Ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. 2008 Nr 25 poz. 150 ze zm.), Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 (Dz. U. z 2007 Nr 39 poz. 251 z późn. zm.), Ustawą o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych z dnia 28 października 2002r (Dz. U. z 2002 Nr 199 poz. 1671 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002r w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwienia odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. 2003 Nr 8 poz. 104). 2. Dokumenty wskazane powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Wykonawcy, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, zostaną przez zamawiającego wezwani do ich złożenia w określonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie), spowoduje wykluczenie wykonawcy (art. 24 ust. 2 pkt.3) i odrzucenie oferty (art. 24 ust. 4). 5. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie go z postępowania (art. 24 ust. 2, pkt. 2) i odrzucenie oferty (art. 24 ust. 4). 6. Celem umożliwienia oceny, oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy wypełniony co do treści według dołączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Jeżeli podmioty występują wspólnie - przed podpisaniem umowy wymagana jest umowa regulująca ich współpracę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.plmil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego - ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa, budynek nr 21 pok. 117..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek nr 2, Kancelaria Jednostki Wojskowej Nr 2414..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.