eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu integracyjno-kulturalnego w ramach Projektu pn. Szansa pracy - nadzieją na lepsze jutro realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-21

Gorlice: Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu integracyjno-kulturalnego w ramach Projektu pn. Szansa pracy - nadzieją na lepsze jutro realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 428326 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach , ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 353 75 74, faks 18 373 75 74.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu integracyjno-kulturalnego w ramach Projektu pn. Szansa pracy - nadzieją na lepsze jutro realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 3-dniowego (w tym 2 noclegi) wyjazdu (wyjazd i pobyt) integracyjno-kulturalnego do Warszawy w związku z realizacją przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach projektu pod nazwą Szansa pracy- nadzieją na lepsze jutro współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII Promocja integracji społecznej , Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Liczba uczestników: beneficjenci ostateczni 40 osób dorosłych 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni osobę - psychologa posiadającą odpowiednie kwalifikacje, prowadzącą zajęcia z uczestnikami: - zajęcia grupowe z zakresu umiejętności psychospołecznych . 4. Wykonawca zapewni uczestnikom wyjazdu przewóz-transport zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa (m.in. aktualne badanie techniczne pojazdu, którym będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób- dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców), 5. Transport uczestników na trasie miasto Gorlice - Warszawa - miasto Gorlice (dojazd + powrót) - autokar w wersji turystycznej z klimatyzacją, WC, bufet ( woda, herbata, kawa), 6. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia wszystkich uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas przejazdów i pobytu ( min. 10.000 zł/ osobę), 7. Wykonawca dokona opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka. 8. Wykonawca zapewni zarówno zakwaterowanie jak i wyżywienie wszystkich osób w jednym obiekcie położonym w Warszawie (śniadania i kolacje w formie stołów szwedzkich). Obiekt powinien posiadać stołówkę, kawiarnię , salę konferencyjną wyposażoną w rzutnik multimedialny, zestaw TV, Video. Pokoje wyposażone w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach, TV- SAT, pokoje maksymalnie 5 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym, 9. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie autorskich programów warsztatów i zajęć z psychologiem o tematyce: trening umiejętności psychospołecznych( umiejętności komunikacji interpersonalnej, poznawanie własnej osoby, zwiększanie umiejętności i kompetencji społecznych umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie w środowisku społecznym i rodzinnym, aktywna integracja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, wzmocnienie poczucia wartości i wiary we własne siły, zachowanie się w instytucjach kultury) 1 godzina szkolenia obejmuje 45 minut. Łączna liczba godzin treningu 9, 10. Wykonawca zapewni salę do przeprowadzenia zajęć dla dorosłych. Pomieszczenia muszą posiadać odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa akustyczne i jakościowe oraz muszą być wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne. 11. Wykonawca zapewnia całodzienna opiekę psychologa dla uczestników (ostatecznych beneficjentów ). 12.W trakcie trwających szkoleń Wykonawca zapewni wodę mineralną, kawę, herbatę, paluszki, ciastka. 13. W razie konieczności Wykonawca zapewni opiekę medyczną uczestnikom wyjazdu w tym zorganizowanie transportu. 14. Wykonawca zapewnia przygotowywanie posiłków z zachowaniem norm sanitarnych oraz BHP. Wyżywienie ma zapewniać wartości kaloryczne i odżywcze posiłków zgodnie z normami Instytutu Żywności i Żywienia. 15. Cena ofertowa winna obejmować koszty wszystkich atrakcji turystycznych przewidzianych w szczegółowym planie wyjazdu (m.in. bilety wstępu, dojazdy, przewodnik). 16. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć (zajęcia indywidualne z psychologiem ). 17. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco dzienniki zajęć zawierający głównie daty i godziny prowadzonych zajęć, tematykę zajęć, zgodnie z zaproponowanym i zaakceptowanym planem wyjazdu. 18. Wykonawca wyznacza osobę do kontaktu (kierownik grupy)- sprawuje nadzór nad realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z planem wyjazdu, odpowiedzialna za organizacje zajęć, informowanie uczestników wyjazdu o planowanych zajęciach. 19.Wykonawca zagwarantuje obecność swojego Przedstawiciela w dniu wyjazdu podczas odprawy grupy dla prawidłowej realizacji usługi. Założenia do planu wyjazdu I dzień 15.11.2013 r. - godz.1.00 (w nocy) zbiórka w Gorlicach, wyjazd autokaru do Warszawy - przyjazd na miejsce - zakwaterowanie - zapoznanie uczestników z obiektem, programem zajęć itp. przez trenera - psychologa, - śniadanie, - zajęcia grupowe z psychologiem na terenie ośrodka - 1,5 godz. - obiad dwu daniowy, deser - zwiedzanie Warszawy z przewodnikiem ( Centrum Kopernika ) - kolacja - nocleg II dzień 16.11.2013 r. -śniadanie - zajęcia grupowe z psychologiem - 2 godz. - zwiedzanie Warszawy z przewodnikiem ( Pałac Kultury, Łazienki ) - obiad - dwu daniowy, deser - zwiedzanie miasta ( Muzeum Powstania Warszawskiego, Muzeum Techniki) - kolacja integracyjna - nocleg III dzień 17.11.2013 r. - śniadanie - zajęcia grupowe z psychologiem - czas wolny, - obiad dwu daniowy, deser - zwiedzanie miasta z przewodnikiem ( Stadion Narodowy, Starówka) - kolacja - wykwaterowanie i wyjazd do Gorlic..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego (na dany rok kalendarzowy) wpisu do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 223, poz. 2268 z późn. zm.) - ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego w tym zakresie oświadczenia lub kserokopii dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem i podpisanego przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch zamówień - usług jak stanowi przedmiot zamówienia, przez co Zamawiający rozumie usługę polegającą na zorganizowaniu kompleksowo turnusu turystycznego, integracyjno-edukacyjnego (transport wraz z pobytem, min. 3 dniowy pobyt) dla grupy co najmniej 50-osobowej, z podaniem wartości, nazwy zleceniodawcy, terminu realizacji (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie (opinie, referencje, rekomendacje wystawione przez poprzednio zamawiających).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust.1 ustawy pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna wykazanie osoby/osób mających uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 7 do SIWZ) tj.: - Psycholog - osoba posiadająca uprawnienia do prowadzenia szkoleń z zakresu umiejętności psychospołecznych, wykształcenie wyższe, minimum 2-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie wykonawcy w tym zakresie - art.22 ust.1 ustawy pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę - Oferta, na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ; 2) Zdjęcia i/lub katalogi i/lub nagrania DVD - obiektu z zewnątrz i wewnątrz oraz otoczenia, w celu potwierdzenia wymagań Zamawiającego w zakresie standardu obiektu, w którym będą zakwaterowani uczestnicy . 3) Wzór umowy - zał. nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl /BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ, ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2013 godzina 09:00, miejsce: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ, ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.