eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa drogi gminnej od drogi powiatowej 1448N przez Nikielkowo i Wójtowo do DK 16

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-14

Ogłoszenie nr 42777 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.

Barczewo: Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa drogi gminnej od drogi powiatowej 1448N przez Nikielkowo i Wójtowo do DK 16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Budowa drogi gminnej od drogi powiatowej 1448N przez Nikielkowo i Wójtowo do DK 16 ujęta w formule Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 7464 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barczewo, krajowy numer identyfikacyjny 51074357400000, ul. Plac Ratuszowy  1, 11010   Barczewo, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 895 148 664, faks , e-mail darek.b@barczewo.pl
Adres strony internetowej (URL): http://barczewo.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Budowa drogi gminnej od drogi powiatowej 1448N przez Nikielkowo i Wójtowo do DK 16

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BIOŚ.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa drogi gminnej od drogi powiatowej nr 1448N przez Nikielkowo i Wójtowo do DK 16. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) i aktami wykonawczymi do tej ustawy, projektami budowlanymi do decyzji pozwolenia na budowę nr Bwo/96/2011 z dnia 20 czerwca 2011 r. i nr Bwo/119/2011 z dnia 18 sierpnia 2011 r. Obowiązki Wykonawcy: 1) w obszarze spraw ogólnych, wstępnych i organizacyjnych: a) wykonywanie swoich usług zgodnie z postanowieniami umowy, z zachowaniem należytej staranności wymaganej jak od profesjonalisty, kierując się interesem Zamawiającego i obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z przyjętymi zasadami wiedzy technicznej i inżynierskiej, zamówień publicznych, ekonomicznej, prawniczej które dotyczą przedmiotu umowy; b) pełnienie usług nadzoru inwestorskiego zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej umowie, zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy; c) wykonywanie swoich obowiązków i uprawnień rozpatrując sytuacje zaistniałe w trakcie realizacji robót, biorąc pod uwagę wszystkie istotne okoliczności, aktywnie i kompetentnie działając na rzecz prawidłowego wykonania realizowanej inwestycji; d) wykonywanie swoich obowiązków oraz uprawnień za pomocą personelu posiadającego odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie w zagadnieniach związanych z realizacją inwestycji, jak również, w przypadku gdy prawo tego wymaga, posiadającego stosowane uprawnienia, zezwolenia itd., których posiadanie zostanie potwierdzone właściwymi dokumentami; e) przestrzeganie i stosowanie się do obowiązujących przepisów prawa oraz zabezpieczenie przestrzegania i stosowania się do przepisów przez personel Wykonawcy; Wykonawca przejmie na siebie i jednocześnie zwolni Zamawiającego z jakichkolwiek roszczeń i postępowań wynikających z jakichkolwiek naruszeń takich przepisów przez Wykonawcę lub jego personel; f) wsparcie Zamawiającego w czynnościach technicznych, administracyjnych, prawnych oraz finansowych związanych z realizacją inwestycji; g) ochrona interesów Zamawiającego, zawsze tam gdzie będzie to stosowne oraz nie pozostanie w sprzeczności z umową zawartą z Zamawiającym lub etyką zawodową; h) działanie zawsze w sposób lojalny i bezstronny, jako sumienny doradca Zamawiającego, z najwyższą starannością, zgodnie z przepisami oraz z zasadami postępowania obowiązującymi w jego zawodzie; i) doradztwo we wszystkich sprawach związanych z przygotowaniem oraz wykonywaniem inwestycji oraz wyrażanie opinii w razie konieczności; j) powstrzymywanie się od wszelkich publicznych oświadczeń dotyczących umowy bez uzyskania wcześniejszej zgody Zamawiającego, jak również od angażowania się w jakąkolwiek działalność pozostającą w konflikcie ze zobowiązaniami wobec Zamawiającego wynikającymi z niniejszej umowy; k) z zastrzeżeniem uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawcy nie wolno wykonywać jakichkolwiek czynności na rzecz bądź w imieniu wykonawców robót budowlanych na inwestycji; l) Wykonawca nie może zaciągać żadnych zobowiązań finansowych w imieniu Zamawiającego z zastrzeżeniem odmiennych pisemnych pod rygorem nieważności ustaleń stron. Jeśli jakakolwiek czynność Wykonawcy, która ma być wykonana w ramach Umowy może w jego ocenie doprowadzić do powstania zobowiązania finansowego po stronie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie pisemne Zamawiającego przed wykonanie takiej/takich czynności; m) wszelkie dokumenty i informacje otrzymane przez Wykonawcę w związku z umową nie będą, za wyjątkiem przypadków, gdy będzie to konieczne dla celów wykonania umowy, publikowane lub ujawniane przez Wykonawcę bez uzasadnionej pisemnej zgody Zamawiającego; n) Wykonawca oraz jego personel zachowają tajemnicę zawodowa przez cały okres trwania umowy oraz po jej zakończeniu. W związku z tym Wykonawca, jak i zatrudniony lub zaangażowany przez niego personel nie będą przekazywać ani rozpowszechniać osobom trzecim informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem umowy chyba, że uzyskają na to uprzednią pisemną zgodę Zamawiającego. Ponadto nie będą oni wykorzystywać poza celem określonym w umowie ze szkodą dla Zamawiającego żadnych przekazanych im informacji oraz wyników opracowań, prób i badań przeprowadzonych w trakcie i w celu wykonania umowy; o) wydanie lub udostępnienie, na każde żądanie Zamawiającego, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy; 2) w obszarze nadzoru nad wykonywaniem robót budowlanych: a) pełnienie wszelkich czynności wielobranżowego nadzoru inwestorskiego, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej oraz innych dokumentów związanych z realizacją i finansowaniem inwestycji, w sposób zapewniający bardzo dobrą jakość wykonawstwa, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym art. 25, 26 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 290); b) ustanowienie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego; c) udział w przekazaniu terenu budowy; d) sprawowanie nadzoru nad wykonaniem budowy zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami; e) ustalenia harmonogramu rzeczowo-finansowego pracy Inspektorów nadzoru inwestorskiego; f) obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego: ? przybycie na plac budowy w czasie 3 godzin od zgłoszenia w formie telefonicznej/pisemnej/elektronicznej takiego obowiązku przybycia przez Zamawiającego; ? dokumentowanie prac w postaci dokumentów roboczych, dokumentów zawierających istotne kwestie oraz notatek służbowych; ? prowadzenie pełnej dokumentacji wszystkich rad budowy, organizowanych nie rzadziej niż raz w miesiącu lub częściej w zależności od potrzeb oraz spotkań i narad, w których uczestniczy lub które prowadzi Wykonawca w tym w szczególności sporządzanie protokołów z narad oraz przekazywanie ich Zamawiającemu i wykonawcy robót budowlanych w terminie 7 dni roboczych od dnia narady; ? sporządzanie raportów miesięcznych z postępu robót uwzględniających zaawansowanie finansowe na dany miesiąc. Raporty za miesiąc poprzedni powinny zostać złożone do każdego 10 dnia każdego m-ca. Dokumenty, raporty oraz korespondencje opracowywane przez Wykonawcę powinny być przez niego przedstawiane Zamawiającemu oraz wykonawcy robót budowlanych; ? przygotowanie i przedłożenie zamawiającemu do uzgodnienia "Organizację i metodologię nadzoru inwestorskiego", opisującą przede wszystkim zasady obiegu dokumentów oraz inne niezbędne wytyczne, według których mają postępować uczestnicy procesu realizacji inwestycji. W tym także, zaproponowanie i uzgodnienie z Zamawiającym wzorów wszystkich wymaganych raportów z postępu i stanu realizacji prac, raportów inspekcyjnych, protokołów odbiorów częściowych i końcowego, protokołów prób eksploatacyjnych oraz innych dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji inwestycji; ? przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu do uzgodnienia i akceptacji Zasad Kontroli Jakości przez Wykonawcę, jakie stosować będzie Wykonawca i jego personel wobec wykonawcy robót budowlanych; ? wykonywanie również innych obowiązków, których wykonanie należy zakwalifikować jako obowiązki Inspektora nadzoru inwestorskiego; 3) w obszarze nadzoru nad realizacją inwestycji: a) Wykonawca i jego personel są przedstawicielami Zamawiającego na budowie, upoważnionymi do podejmowania decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych tej budowy w ramach dokumentacji projektowej, przepisów Prawa budowlanego oraz umowy o jej realizację w ścisłym porozumieniu z Zamawiającym; b) nadzór nad robotami sprawowany będzie na podstawie oświadczeń Inspektorów nadzoru inwestorskiego o przyjęciu obowiązków, w zakresie odpowiadającym poniższym wymaganiom, zgodnie z zawartą pomiędzy stronami umową oraz przepisami Prawa budowlanego i sztuką budowlaną; c) funkcja inspektora nadzoru rozpoczyna się z chwilą złożenia przez niego oświadczenia o podjęciu nadzoru inwestorskiego nad budową; d) obowiązki Wykonawcy wygasają dopiero po ostatniej kontroli projektu i udzieleniu wyjaśnień kontrolującym, o ile wystąpi taka potrzeba; e) w razie odbioru przedmiotu umowy z wadami nadającymi się do usunięcia, obowiązki Inspektorów nadzoru inwestorskiego wygasają po protokolarnym stwierdzeniu usunięcia tych wad; f) Wykonawca będzie miał obowiązek uczestniczyć, w ramach otrzymanego wynagrodzenia, w czynnościach związanych z ujawnieniem oraz kontrolą usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych, wad stwierdzonych w okresie trwania gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały; g) obowiązkiem Wykonawcy i jego personelu jest dokonanie odpowiedniego wpisu w dzienniku budowy o objęciu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, jak również wszelkich zmian w sprawowaniu tej funkcji i czynności w toku realizacji budowy; h) Wykonawca zobowiązany będzie do akceptowania umów wykonawcy robót budowlanych z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami oraz do informowania Zamawiającego o obecności niezgłoszonych podwykonawców i dalszych podwykonawców na budowie w ciągu 2 dni od powzięcia informacji o obecności niezgłoszonych podwykonawców i dalszych podwykonawców; i) Wykonawca zobowiązany będzie monitorować postępy w realizacji oraz stan realizacji zadania i ich zgodność z zatwierdzoną dokumentacją projektową, zezwoleniami na realizację inwestycji, zatwierdzonymi przez Zamawiającego, harmonogramami rzeczowo-finansowymi, ofertą wykonawcy robót budowlanych oraz obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. W tym także identyfikować na bieżąco potencjalne ryzyka, zagrożenia i obszary problemowe oraz podejmować odpowiednie środki zaradcze, a także informować zamawiającego w przypadku zaistnienia przeszkód i zakłóceń w realizacji inwestycji, które mogą spowodować opóźnienie lub mieć inne niekorzystne konsekwencje na realizację inwestycji; 4) w obszarze realizacji budowy: a) prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzania jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej; b) kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; c) kontrolowania zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu; d) organizowania oraz przewodniczenia naradom technicznym dotyczącym postępu robót (rady budowy), w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację budowy (wykonawca robót budowlanych, Kierownik budowy, Zamawiający, autorzy dokumentacji projektowej oraz inni oficjalni obserwatorzy) raz na miesiąc; e) kontroli jakości robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów w celu stwierdzenia zgodności z dokumentacją projektową, zgodności robót z warunkami zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkownika oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej; f) kontroli zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową; g) kontroli ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem końcowym zakończonego przedmiotu umowy; h) kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót; i) kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; j) Wykonawca powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Zamawiającego; k) dokonywania bieżącego przeglądu dziennika budowy, potwierdzając swoją obecność i dokonane czynności stosownym zapisem podczas każdorazowego pobytu na budowie; l) Inspektorzy nadzoru inwestorskiego mają prawo dokonywania zapisów w dzienniku budowy wyłącznie w zakresie powierzonych im czynności nadzoru; m) sprawdzenia posiadanych przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących dostarczanych materiałów i innych wyrobów w zakresie zgodności z dokumentacją projektową; n) czuwania nad przestrzeganiem zakazu wbudowywania materiałów i wyrobów niezgodnych z dokumentacją projektową, specyfikacją, nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie; o) w razie stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący podwyższenie kosztów budowy bądź mogących narazić Zamawiającego na straty, Wykonawca zwraca na to uwagę Kierownikowi budowy i w porozumieniu z Zamawiającym podejmuje odpowiednie decyzje, które wpisuje do dziennika budowy wyznaczając termin ich wykonania, zawiadamiając o tym pisemnie Zamawiającego i wykonawcę robót budowlanych; p) sprawdzania robót ulegających zakryciu lub zanikających najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych po zgłoszeniu ich przez Kierownika budowy zapisem w dzienniku budowy; q) żądania dokonania przez wykonawcę robót budowlanych, na jego koszt, odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, a także dokonania prób niszczących wykonanych robót (odkucia, wycinki); r) stwierdzenia wykonania przez służbę geodezyjną powykonawczych pomiarów inwentaryzacyjnych, a także sprawdzenia zgodności usytuowania obiektów z projektem technicznym. Wykonanie tych czynności Wykonawca oraz Inspektorzy nadzoru stwierdzają zapisem w dzienniku budowy; s) weryfikowania i sprawdzania wszelkich dokumentów stanowiących podstawę do wystawiania przez wykonawcę robót budowlanych faktury końcowej w zakresie określonym w umowie zawartej przez Zamawiającego i wykonawcę robót budowlanych. Podstawą wystawiania faktury końcowej będzie Protokół odbioru robót podpisany i sprawdzony przez Wykonawcę i jego personel oraz przedstawicieli Zamawiającego, jak również kompletności wszystkich niezbędnych dokumentów; t) załączone do odbiorów dokumenty winny być sprawdzone i podpisane przez: Wykonawcę i Inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz Kierownika budowy; u) rozstrzygania wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót w porozumieniu z Kierownikiem budowy, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu bądź rzeczoznawców; v) uczestniczenia w przeprowadzonych przez wykonawcę robót budowlanych próbach oraz odbiorach technicznych instalacji i urządzeń, a także w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; w) wyegzekwowania od wykonawcy robót budowlanych wszystkich dokumentów niezbędnych do zakończenia robót i ich sprawdzenia; x) kontrolowanie, aby wprowadzone zmiany i uzupełnienia dokumentacji projektowej nie powodowały zmian w realizacji inwestycji na niekorzyść zamawiającego; 5) w obszarze odbioru robót: a) po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób oraz sprawdzeń Wykonawca potwierdza w dzienniku budowy zapis Kierownika budowy o gotowości do odbioru oraz należyte uporządkowanie terenu budowy; b) przygotowania we współdziałaniu z pozostałymi uczestnikami procesu inwestycyjnego materiałów, które są niezbędne do rozliczenia wykonanych robót i oceny osiągniętych efektów rzeczowych w okresie przygotowania inwestycji do odbioru; c) sprawdzenia kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru; d) uczestniczenia w czynnościach odbioru; e) przejęcia od Kierownika budowy dokumentacji powykonawczej i dziennika budowy, jak również kompletnej dokumentacji prób i sprawdzeń, oraz wszelkich dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych); 6) Wykonawca ma obowiązek realizować wszystkie inne polecenia i zarządzenia Zamawiającego, nie wymienione powyżej, które będą niezbędne i będą służyły prawidłowej realizacji umowy i będą służyły zabezpieczeniu interesów Zamawiającego; 7) w okresie trwania gwarancji i rękojmi wykonanych robót budowlanych i dostarczonych materiałów Wykonawca, w ramach otrzymanego wynagrodzenia, przeprowadzał będzie co najmniej raz na rok - a w przypadku stwierdzenia usterek każdorazowo na pisemne żądanie Zamawiającego - przeglądy gwarancyjne oraz sporządzał pisemne raporty dla Zamawiającego. 8) W przypadku zaistnienia okoliczności przeprowadzenia inwentaryzacji robót przedmiotowej inwestycji, Wykonawca bierze udział w komisji inwentaryzacji robót w celu określenia zakresu robót wykonanych (do wykonania).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 71520000-9, 71631300-3, 71310000-4,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT150000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o.,  info@wpui.olsztyn.pl,  ul. Dąbrowszczaków 39,  10-542,  Olsztyn,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 115.620,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 115.620,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 152.009,55
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.