eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie remontu i modernizacji placu manewrowego na dz. nr ewid. 295 w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki 24, budowa wewnętrznej zalicznikowej instalacji elektr. niskiego napięcia, remont i budowa ogrodzenia, budowa przyłącza kan. sanitarnej, przyłącza kan. deszczowej, przyłącza telekomunikacyjnego, numer postępowaniaZP/42/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-21

Rzeszów: Wykonanie remontu i modernizacji placu manewrowego na dz. nr ewid. 295 w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki 24, budowa wewnętrznej zalicznikowej instalacji elektr. niskiego napięcia, remont i budowa ogrodzenia, budowa przyłącza kan. sanitarnej, przyłącza kan. deszczowej, przyłącza telekomunikacyjnego, numer postępowania: ZP/42/2013
Numer ogłoszenia: 427526 - 2013; data zamieszczenia: 21.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 376964 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, faks 017 8582193.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu i modernizacji placu manewrowego na dz. nr ewid. 295 w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki 24, budowa wewnętrznej zalicznikowej instalacji elektr. niskiego napięcia, remont i budowa ogrodzenia, budowa przyłącza kan. sanitarnej, przyłącza kan. deszczowej, przyłącza telekomunikacyjnego, numer postępowania: ZP/42/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i modernizacji placu manewrowego na dz. nr ewid. 295 w Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki 24, budowa wewnętrznej zalicznikowej instalacji elektrycznej niskiego napięcia, remont i budowa i ogrodzenia, budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącza kanalizacji deszczowej, przyłącza telekomunikacyjnego. 2. Przedmiot zamówienia w sposób szczegółowy określa: 1) Projekt budowlany, 2) Projekt wykonawczy, 3)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 4) Przedmiar robót. UWAGA! Wykonawca winien zapoznać się z całością dokumentacji technicznej. Przedmiary robót należy zweryfikowaniu przez Wykonawcę przedmiar powinien być wykorzystany jako element opisujący rodzaj i ilość robót. Po przeanalizowaniu dokumentacji, jeżeli Wykonawca uzna, że nie wszystkie roboty zostały ujęte, należy uzupełnić przedmiar i kosztorys ofertowy, tak by zawierał konieczny zakres robót w celu realizacji całości zamówienia. 3. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej, tj. w projekcie budowlanym i projektach wykonawczych - opisach technicznych i rysunkach, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych konieczne będzie również uzyskanie przez Wykonawcę pisemnej akceptacji Projektanta i Zamawiającego na zastosowanie produktu równoważnego, po uprzednim udokumentowaniu, że zaproponowany materiał jest równoważny do zastosowanego w projekcie. 4.Okres rękojmi za wady wynosi 3 lata licząc od daty odbioru końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO - BUDOWLANE BCJ A. BŁYSKAL, J. CYGAN, J. JANIEC Spółka Jawna, ul. Piekarska 12, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 734901,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 999953,89

  • Oferta z najniższą ceną: 999953,89 / Oferta z najwyższą ceną: 1161201,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.